Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Flot hjemmeside med shop/ betalingssystem

Side 5 ud af 7 (65 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
Tjek jeres svar. Det er så åbenlys jantelov, at I ligesågodt kan begynde at sætte §-henvisninger i indlæggene...
Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 09:50
Så burde Du gå på en positivitets-skole :)

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Fra 4800 Nyk. F.
Tilmeldt 17. May 07
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 10:15

Hej Martin Thorborg

Det er rart at se, folk der selv har ambitioner og succes, kan se, når andre også har fat i noget. Vi har på nuværende tidspunkt samarbejde med andre, som har skabt endog meget stor succes på nettet. Både i Danmark, og udlandet. De er alle i gang med at blive en del af Dubli-universet. Jeg glæder mig til, at vi kan offentliggøre firmaer og navne på disse personer. Så tror jeg en del af debatten herinde, vil ændre sig.

Jeg ved, at du kender flere af dem, måske personligt endda.

Rart at se, at folk der selv har ambitioner og succes, kan se, når andre også har fat i noget.

Hvis du har lyst, kan jeg uden problemer sætte et møde i stand, med nogen af disse, og ledelsen af Dubli.

Med venlig hilsen

Søs

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 11:15
Dato: 29-05-2007 10:15:04 Forfatter: Søs Andersen

Hej Martin Thorborg

Det er rart at se, folk der selv har ambitioner og succes, kan se, når andre også har fat i noget. Vi har på nuværende tidspunkt samarbejde med andre, som har skabt endog meget stor succes på nettet. Både i Danmark, og udlandet. De er alle i gang med at blive en del af Dubli-universet. Jeg glæder mig til, at vi kan offentliggøre firmaer og navne på disse personer. Så tror jeg en del af debatten herinde, vil ændre sig.

Jeg ved, at du kender flere af dem, måske personligt endda.

Rart at se, at folk der selv har ambitioner og succes, kan se, når andre også har fat i noget.

Hvis du har lyst, kan jeg uden problemer sætte et møde i stand, med nogen af disse, og ledelsen af Dubli.

Med venlig hilsen

Søs

Jeg har pt. for travlt til at kigge ordentligt på det og når den tid kommer, skal jeg nok klare det selv, men tak for tilbudet.

Som nævnt syntes jeg om grundideen med Dubli er god, men der er ingen roser uden torne. Når man blandet MLM ind i projekter, så kommer der desværre en lavine af folk, der alle håber på at tjene penge uden yde en meter. De tror så at det er en super god ide at spamme foraer som Amino og det er dumt og synd. Det giver intet til hverken "spammeren" eller læserne. Hvis man, som Demitri, deltager i alle debatter og på en god måde hjælper andre mennesker, så har man en god mulighed for at få sit "Dubli budskab" ud og tilmed få noget forretning ud af det, men at skrive en stabel indlæg om Dublis fortræffeligheder og på den måde håbe at andre folk skal tjene penge til en på den nemme måde, det virker ikke.

Så til alle jer "Dubli spammere" i er ikke med til at gøre Dubli til noget godt, i er en del af det problem Dublis ledelse sikkert sidder og roder med lige nu og det er synd for Dubli, Amino og også lidt for jer.

Dbh Martin
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 11:30
Dato: 29-05-2007 08:25:57
Jeg tror på dubli kan blive stor med tiden, og det kan sikkert blive en fin konkurrent til ebay og nogle af de andre. Men så længe det bliver oversolgt på den måde det gør tror jeg det vil holde rigitg mange fra at bruge det, fordi almindelig sund skepsis får folk til at vælge det fra.

"Oversalget" hænger jo i allerhøjeste grad sammen med at mange i ren begejstring og med al sandsynlighed i mangel af en plan for at gribe det hele an, netop ser eks. Amino som en mulighed for lige at "sprede budskabet" - de glemmer så blot at tjekke om andre allerede har spredt budskabet - om andre har været inde i lange diskussioner omkring Dubli.

Nu er jeg overvejende positiv overfor Dubli - og har - som de fleste andre logisk tænkende - set at de meget vel kan gå hen og blive rigtig store; masser af rigtig gode "grundideer", rigtig mange smarte tiltag som er kastet i spil - omvendt jeg er så blot en af dem som ikke "tænder" på ideen og konceptet (ergo jeg har ikke noget forhold til at bruge eks. QXL og Ebay). Af samme grund er det da en fornøjelse at se, at eks. du, Tygsen - og Thorborg - faktisk ser udover MLM delen i Dubli og dermed vurdere konceptet for det det er: En mulig konkurrent til Ebay. MLM delen er jo blot et markedsføringsredskab, som netop KAN hive dem op på den helt store remskive. Word of mouth og et incitatement i form af bonus har en fantastisk effekt.

Dubli skal så blot HELE TIDEN have en konsekvent compliance afdeling som med det samme slår ned på Dubli repræsentanter der eks. spammer (eller laver hjemmelavede håbløse amatøragtige websites for de reklamere for Dubli). Alternativt skal de simpelthen opstille et klart regelsæt der hedder: Ingen markedsføring, ingen EGNE website, no nothing må kastes i spil før Dubli Compliance har godkendt det. Det tager brodden af de værste sager.

Hvis blot man husker at adskille selve konceptet og ideen samt markedsføringsdelen - så er det samtidig lettere at få et objektivt forhold til begge de dele. Dubli er et godt eksempel på at man har tænkt IDEEN først - og så efterfølgende valgt bl.a. MLM som (et af) redskab(erne).

MVH

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 11:40
Dato: 29-05-2007 11:29:55 Forfatter: Lasse Burholt ''Oversalget'' hænger jo i allerhøjeste grad sammen med at mange i ren begejstring og med al sandsynlighed i mangel af en plan for at gribe det hele an, netop ser eks. Amino som en mulighed for lige at ''sprede budskabet'' - de glemmer så blot at tjekke om andre allerede har spredt budskabet - om andre har været inde i lange diskussioner omkring Dubli.

Det er også fint nogle er glade for konceptet, man man ser jo ikke denne måde at oversælge på så mange andre steder. Jeg vil væde med at de fleste aminoer der har egen virksomhed kan se mulighederne i deres egen virksomhed og virkelig tror det kan blive noget stort, det gør ikke at de går ind på amino og sælger dem selv som et stort verdens firma.

Når man så venligt kommentere på det, så gør det mig sgu en smule sur at få at vide man bare er en negativ skid og man ikke skal lytte til mig. Hvis man kigger de indlæg Søs har lavet igennem, så vil man se det hele kun drejer sig om dubli, altså hun har ikke tilført amino nogen værdi overhovedet udover hendes forsøg på at sælge dubli igennem hendes affiliate, også i tråde hvor jeg ikke mener det passer ind.

Jeg holder stadig på at denne måde at oversælge et produkt på ofte skyldes at der er affliate indblandet, for når folk øjner en chance for at kunne tjene penge samtidig med at skulle promovere et produkt man selv virkelig tror på, så går det galt for de fleste. Det er synd og skam for hvis man tacklede det lidt mere nede på jorden og istedet valgte at sætte sig ind i amino, læse de tidligere tråde omkring dubli igennem og så lærer af de fejl der er begået, kunne man komme meget længere.  

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:05
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
En liste over de 238 mest populærer produkter... og der er kun bydt på én af dem, og det er kun ét bud. Hvis der er så mange mennesker, der synes at det er fedt at deltage i et kræmmermarked uden besøgende, kan jeg da snildt leje en hal og sælge stadepladser og medarbejderaktier i projektet. Men nu har projektet selvfølgelig også kun haft 2½ år til at finde købere...

Jaja, de siger 2006 på hjemmesiden, men Archive.org viser at de allerede var i fuld gang august 2004. Jeg ville ikke spilde 5 minutter på den side, hvis mine formål reelt var at sælge noget

Dimitri og hende wannabe-blondinen -> Man skriver altså ikke "Du" med stort. Kun De. Jeg forstår ikke hvor I har den ide fra, men I gør det ret gennemført.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 12:09
Dato: 29-05-2007 12:04:49
Forfatter: Tommy

Dimitri og hende wannabe-blondinen -> Man skriver altså ikke 'Du' med stort. Kun De. Jeg forstår ikke hvor I har den ide fra, men I gør det ret gennemført.

Det var det med flinkeskolen :)

Det ved jeg, men jeg foretrækker at skrive det sådan. Er det okay med dig? :)

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Fra 4800 Nyk. F.
Tilmeldt 17. May 07
Skrevet kl. 12:13

Jeg syntes, at Amino er rigtig interessant.

Håber også, at det er ok, at jeg besvarer indlæg, som vedrører mig..  

I øvrigt, når alt kommer til alt, ligger der MLM til  grund for rigtig megen indtjening i dag. Også herinde.

Med venlig hilsen

Søs

Fra 4800 Nyk. F.
Tilmeldt 17. May 07
Skrevet kl. 12:32

Hvis du nu havde sat dig ind i emnet, ville du vide, at systemet kun har kørt få måneder optimalt med shop system i Danmark. Akkurart som da Microsoft. Ebay, Googel m.m. startede i sin tid. Tror du de knipsede med fingrene, og BINGO.  Men jeg kan fortælle dig, at der er god handel. Uanset

Side 5 ud af 7 (65 indlæg)