Puha.. Jeg ved slet ikke, hvor jeg skal starte, men jeg vil dog tage fat i de misfortolkninger David kommer med. > At reklamere er ikke at brande. At brande betyder at give og holde et løfte for forbrugerne (og for virksomheden selv). & Nej det er lige omvendt. Brands er et godt værktøj til at lave reklamer med.
At reklamerer er så sandeligt et værktøj til at kommunikerer de værdier, som man ønsker ens brand skal have som præferencer.
Brands er ikke værktøjer. Coca Cola er ikke et værktøj - det er et værdisæt og en positionering i folks bevidsthed. Reklamer er et værktøj.
> En parfumefirma med et godt og udtænkt brand, sælger ikke parfumer hvis de lugter dårligt.
Hvis brandet er stærkt nok, er det ikke duften der sælger produktet - men værdier og positioneringen der er forbundet med brandet. Det er ikke smagen der sælger Coca Cola. |
Jeg skrev ikke BIVA, bare for at se om den ikke dukkede op
Jeg vel måske heller ikke sige desiderede dårlige produkter, men de har en bevist dårlig reklame (den er også blevet kåret til den dårligste reklame) Discountmøbler, som bliver husket.
"Vanish Action med den oversynkroniserede "Jakob Holm".. " - Ja, det er bestemt ikke noget framragende produkt. Jeg var måløs efter den test jeg så i TV.