Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søges: reklamebureau

Side 1 ud af 10 (94 indlæg)
Fra Vejle
Tilmeldt 18. Nov 05
Indlæg ialt: 334
Skrevet kl. 13:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvilket bureau ville I foreslå, hvis man skulle have assistance til at bygge et børsnoteret, internationalt, coorporate brand op, som henvender sig både til slutforbrugeren og investorer?

Er du ny Mac-bruger? Så tjek mine gode tips her!

Tilmeldt 8. Oct 05
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 22:27
Hej Kenneth,

Vi vil gerne forelægge dig mulighederne for at arbejde sammen med os. Har du en e-post-adresse?

Venligst,

Jonas Haurum
Fra København
Tilmeldt 29. Oct 05
Indlæg ialt: 162
Skrevet kl. 13:44
Hej Kenneth

Der er utrolig mange faktore at tage i betragtning inden I går igang med at finde det rigtige bureau at arbejde sammen med.
Jeg vil foreslå dig at du kontakter Dansk Design Center for at få den rette rådgivning. De har folk der kan rådgive jer i at finde de rette samarbejdspartnere.

Har du fået den rette rådgivning i forbindelse med foretningsplaner?

Gode hilsner Ida Dyhr · Gesheft

Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 635
Skrevet kl. 17:44

Hej Kenneth.

Jeg ville foreslå dig at tage et kig på www.markedsforing.dk - brancheorganisationen for Reklamebureauer i DK.

De laver desuden hvert år DRRB - Dansk Reklame- og Relationsbureauers Brancheforening - en håndbog/guide over danske bureauer.

Et fornuftigt kig værd inden du bevæger dig ud i noget :  www.drrb.dk

Held og Lykke

Fra Hammel
Tilmeldt 18. Dec 05
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 04:12
Jeg vil mene det kommer lidt an på, hvor geografisk du vil reklamere, og til dels hvilken branche din virksomhed er indenfor, om hvilket bureau du skal vælge. Mange bureauer er gode indenfor specielle områder, så som hotel & restuarent branchen, og vil gribe tingene an derefter. 

Jeg er selv selvstændig grafiker (i Tyrkiet for tiden), og mener at det også kommer meget an på dig, som person. F.eks. Lars Larsen valgte jo et lille grafisk bureau i lokal området, og det har virket ret godt må man sige. Men det var vigtigt, at de var på bølgelængde med ham, da hans ideer er anderledes end de flestes. Mange reklame bureauer ville ikke været gået med på hans ideer, så det handler også om dit temperament, og hvilke ideer du har om dit firmas reklame/markedsføring/branding. Hvis du har en speciel branding ide, kunne jeg anbefale, at finde et mindre/(måske nyere) reklame bureau, med blod på tanden for, at skille sig ud.

I andre tilfælde, vil jeg forslå, et bureau i udlandet, f.eks. som her i Tyrkiet, da kvaliteten tit er den samme. Men da lønningen er væsenligt mindre, får du samme kvalitet, til en langt lavere pris (tit er hoved udgiften for reklame bureauer lønningerne). Jeg kender et meget kompetent, 10 år gammelt reklame bureau her i Tyrkiet, hvis det er interessant.

Men ellers er der den mere almindelig og dyre vej, med større danske reklame bureauer.  Jeg kan nævne et mindre solidt web/grafisk bureau: www.wildside.dk , de har altid vist sig gode, for et godt design og bliver stdt og roligt større og større. Ellers så har jeg hørt godt om http://www.adpeople.dk . Men har ingen erfaring med nogle af dem, da jeg selv laver mit. (0=

(Håber ikke jeg kom off point) (0=
Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 09:56

Hej Kenneth,

Jeg har tidligere arbejdet sammen med Integral, og de er superdygtige til bl.a. branding. Men de er ikke blandt de billigste! En af stifterne har iøvrigt skrevet bogen Stakehold.

mvh Carsten
Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 11:51

Hej Kenneth

Kan du løfte sløret lidt for hvad det er for et produkt der skal sælges? Der er jo forskel på bureauer, lige som der er forskel på frisører (nogle klipper din hund, andre din kone.. )

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Tilmeldt 15. Apr 05
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 14:09

Det danske land vælter jo i reklamebureauer, og de har hver sin mere eller mindre unikke profil - så det er svært med så overordnet en mail. Men skriv lidt mere til mig på post@jonathanloew.dk - så skal jeg komme med et bedre bud. En mulighed kunne være Recommended fra Århus, som virkelig er dygtige... Eller Bates i København.

VH Jonathan Løw

Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 14:19

Du må da også gerne skrive til david@davidchristensen.dk. Jeg har et godt netværk når det handler om reklamebureauer, som sikkert snildt vil kunne løfte din opgave - du må bare lige fortælle hvad det drejer sig om og hvilket budget vi taler om.

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Fra Agerbæk, Vestjylland
Tilmeldt 21. Aug 05
Indlæg ialt: 500
Fra  Jesper CC Skrevet kl. 11:31

Hej Kenneth.

Jeg faldt lige over din tråd. Jeg kunne godt tænke mig at høre lidt mere om, hvad det er for et koncept, da jeg tidligere har arbejdet med kunder i finans og forsikringsbranchen. Jeg driver et lille reklamebureau i Vestjylland. Flytter kontoret til Varde i januar 2006. Jeg arbejder med rådgivning og udvikling af reklame og markedsføring for iværksættere samt mindre og mellemstore virksomheder.

Læs evt. mere om mig på min hjemmeside. Ring eller mail hvis du er interesseret i videre dialog. Ellers vil jeg bare ønske dig og resten af Amino''erne et fantastisk godt og lykkebringende Nytår. 

Mange hilsner

Jesper Christiansen

De bedste hilsner

Jesper Christiansen
www.podcastnu.dk 

Side 1 ud af 10 (94 indlæg)