Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på hjemmeside

Side 2 ud af 4 (35 indlæg)
Fra Svendborg
Tilmeldt 13. Jan 10
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 13:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Oliver Pedersen:
Glad for at du kunne bruge min råd/tips.

Helt sikkert :)

Oliver Pedersen:
Og mange tak, det glæder mig at høre, hver gang der er nogle der fortæller mig det ser godt ud :D Smykkebranchen er jo en meget hård branche har jeg fundet ud af :)

Uha ja det må ikke lige være den nemmeste branche for tiden, men samtidig er dine smykker unikke og skilder sig virkelig ud, så håber du kan få godt med opmærksomhed på dem, så der kan komme god gang i forretningen :)

MVH Charlotte

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :

vis hvad du kan på siden

fed slider der køre på siden i banner med jeres ydelser i det kan alle ikke finde ud ad

lave en god kontaktformular hvor der kan bestilles jeres ydelser

vis skal kontakt kunden træffe tidspunkt gerne en bookingkalender vis du også tager ud viser kun der eller du kan bookes til oplæring wordpress og hvordan man lige laver alle grundting , der kan også være alle dine ydelser i den formular

der må gerne her være en pris beregner for priser på prisen , hvad vis bestiller 2 ting og en konsulent time hvad er prisen så du slår meget på det , du viser du kan lave sådan en pris beregner og vinder nogle kunder og du slipper for dem som ringer op og spørger om priser bliver vis de bestiller mere

referencer vis i ikke haves vis det på siden nogle forskellige hvad kan forum , webshop er nok noget det meste tillæg valg , men kom frem med små eksempler hvad du kan af alle dine ydelser

jeg ville meget hurtigt sætte cvr nummer i fodnoten på siden det skaber troværdighed

facebook få det på siden og lav gerne en flot facebook side ,det sælger siden klart bedre og husk også google plus på siden

vis du ved en masse om seo

lav en grundbog wiki side om dine ydelser der forklare alt det fine kode sprorg vi almindelig mennesker ikke forstår ,dette vil også styrke den interne links struktur på siden , for hvem fatter lige ud over webmaster hvad logdesign betyder der kan forklaringer på siden gøre flere ting mere indhold søgemskinerne og du slipper for nogle spørger hvad det betyder derved er der er der en del at hente der

husk google viser op til 70 tegn og lave alle titler på siden unikke

husk brug h1 på siden og husk brug h2 h3 overskrifter på siden

 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Pixelartist:
Normalt når jeg laver web-design, så laver jeg kun designet, men ikke den tekniske del, så har lavet flere fede designs

Så kan det undre, at du bruger et standarddesign fra One.com´s ret ensidige og gammeldags webcreator. Det kunne jeg se med det samme, da den skabelon du har valgt er en af de mest brugte.

Synes da du burde designe din egen side, når det nu primært er grafik du sælger...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg faldt helt tilfældigt over denne side:

http://www.nord.dk/

Jeg synes jeres sider ligner hinanden ret meget.

Fra Svendborg
Tilmeldt 13. Jan 10
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 16:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:
der må gerne her være en pris beregner for priser på prisen , hvad vis bestiller 2 ting og en konsulent time hvad er prisen så du slår meget på det , du viser du kan lave sådan en pris beregner og vinder nogle kunder og du slipper for dem som ringer op og spørger om priser bliver vis de bestiller mere
Hej Mikael,

og mange tak for dit svar og dine ideer :)

Mikael christiansen:
vis hvad du kan på siden

Du har helt ret, er også blevet nævnt af flere andre, og guldfiskene ryger helt sikkert en tur, hvor jeg i stedet får noget andet ind, der mere viser, hvad jeg kan.

Mikael christiansen:

ave en god kontaktformular hvor der kan bestilles jeres ydelser

vis skal kontakt kunden træffe tidspunkt gerne en bookingkalender vis du også tager ud viser kun der eller du kan bookes til oplæring wordpress og hvordan man lige laver alle grundting , der kan også være alle dine ydelser i den formular

Kontaktformular er også nævnt flere gange af et par andre, så kan godt se, den ville være god og have på. Bookingkalender havde jeg ikke tænkt på, men rigtigt god ide :)

Mikael christiansen:
der må gerne her være en pris beregner for priser på prisen , hvad vis bestiller 2 ting og en konsulent time hvad er prisen så du slår meget på det , du viser du kan lave sådan en pris beregner og vinder nogle kunder og du slipper for dem som ringer op og spørger om priser bliver vis de bestiller mere

Også smart ide med prisberegner, den havde jeg heller ikke tænkt, og ja så ville man slippe for en del unødige opringninger ;)

Mikael christiansen:
referencer vis i ikke haves vis det på siden nogle forskellige hvad kan forum , webshop er nok noget det meste tillæg valg , men kom frem med små eksempler hvad du kan af alle dine ydelser

Er i gang med en referenceside ;)

Mikael christiansen:

jeg ville meget hurtigt sætte cvr nummer i fodnoten på siden det skaber troværdighed

facebook få det på siden og lav gerne en flot facebook side ,det sælger siden klart bedre og husk også google plus på siden

Kan godt se man næsten ikke kan undvære fb-icon'er mm så det må på. Og facebookside er også næste skridt, når hjemmeside engang er på plads, men der er lige et stykke ved endnu...

Mikael christiansen:
vis du ved en masse om seo

Uha ved desværre ikke voldsomt meget om SEO, må jeg er kende... Jeg laver normalt også kun designdelen til hjemmesider, ikke den tekniske del, da mine samarbejdspartnere gør det. Men var egentlig lidt træt af, ikke og vide så meget om den tekniske del, så derfor jeg ville øve mig, ved og sætte min egen side op, men tænkte det var meget godt lige og få lidt feedback på fx min tekstformulering på siden, og hvad der skulle være på siden, inden jeg brugte alt for mange timer på og sætte den op. Men jeg har fået rigtigt mange inputs af dig, så nu er der noget og gå videre med, så mange tak for hjælpen :) Og en fortsat rigtig god dag til dig :)

MVH Charlotte

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 16:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Pixelartist:
tænkte det var meget godt lige og få lidt feedback på fx min tekstformulering på siden

Jeg har set du både bruger "De" og "du" i dine tekster. Du skrev tidligere noget med ikke at ville skræmme ældre væk og at du havde en bred målgruppe. Jeg tror dog du også du kan skræmme nogen væk ved at bruge "De". Faktisk tror jeg så dog en del enkeltmandsfirmaer har større held ved at indsnævre målgruppen fremfor at forsøge at skyde med spredehagl. Nu kender jeg jo så ikke din grafiske stil når du ikke har sat noget op, men det kan da godt være du har en stil, der tiltaler ældre. Bare husk på at de jo er en stærkt uddøende gruppe. Der er rigtigt mange ældre, der slet ikke bruger "De" i dag.  

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 16:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Gita Street:
Bare husk på at de jo er en stærkt uddøende gruppe. Der er rigtigt mange ældre, der slet ikke bruger "De" i dag.

Enig. Tiltaleformen "De" er efter min bedste overbevisning død. Jeg har oplevet ældre mennesker, der tydeligvis tolker det negativt, når de tiltales med "De". Det får dem tilsyneladende til at føle sig langt ældre, end de føler sig. Og jeg kan godt forstå dem!

Mvh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jannik Nordahl:

Jeg faldt helt tilfældigt over denne side:

http://www.nord.dk/

Jeg synes jeres sider ligner hinanden ret meget.

Nemlig. Som jeg skrev, så er det et standard-design i One.com´s WebCreator, hvor man blot fylder tekst ind...

Fra Svendborg
Tilmeldt 13. Jan 10
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 16:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Brian,

og tak for dit svar.

Som jeg har nævnt i flere svar tidligere, og som du også selv har citeret i tråden. Så laver jeg normalt kun design-delen, ikke den tekniske del! Det gør mine samarbejdspartnere. De ved alt, hvad de skal vide om SEO, HTML mm., hvor jeg til gengæld ved mere om design, skrifter, billedmanipulation mm. Så derfor plejer vi arbejde sammen om hjemmesider, da kunden så får det bedste fra begge steder.

Det skal så siges, at de slet ikke har været inde over denne side endnu, da den er på fuldstændig opstartsstadiet. For har egentlig ikke brugt hjemmesiden rigtigt før, da de fleste af mine kunder har jeg fået gennem anbefalinger og netværks. Men tænkte fornylig at det kunne også virke mærkeligt ikke og have en ordentlig side, for potentielle kunder, der ikke kendte mig, derfor er jeg gået i gang med det, men ville rigtigt gerne have noget feedback på, fx mine tekster, og hvad man ville kigge efter på en side som min, derfor den er lagt ud på denne måde, for og høre hvad de gode amino'er havde af råd til, der skulle være på siden, hvad de ville kigge efter mm. og det er der heldigvis også mange, der har været søde og seriøse og svare på, så det kan jeg lidt nemmere arbejde videre fra.

MVH Charlotte

Fra Svendborg
Tilmeldt 13. Jan 10
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 16:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jannik,

Tak for dit svar.

Hvis du tjekker svaret til Brian, så er der en forklaring der.

Mvh Charlotte

Side 2 ud af 4 (35 indlæg)