Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på hjemmeside

Side 3 ud af 4 (35 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Pixelartist:
for og høre hvad de gode amino'er havde af råd til, der skulle være på siden, hvad de ville kigge efter mm.

jamen, når du arbejder med grafik synes jeg da bestemt du bør få designet en unik side som noget af det første

Og igen, når vi snakker grafiske ydelser, så mener jeg at referencer/projekter er suverænt vigtige. Så sådanne nogle ville jeg få lagt op på siden. 
Og så synes jeg faktisk heller ikke, at du har "ødslet" med tekster - der kunne godt være nogle flere/længere.

Held og lykke med projektet.

Fra Svendborg
Tilmeldt 13. Jan 10
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 16:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Gita,

og mange tak for dit svar :)

Du har helt ret, det skal ihvertfald være konsekvent, kan ikke både bruge "du" og "De". Og det er jo både unge og ældre, jeg har som kunder, men de ældre er nok ikke lige dem, jeg har flest af, så vil få rettet det til "du" hele vejen igennem.

Men mange tak for dit svar. Jeg laver normalt kun design-delen og ikke den tekniske del, det har jeg forskellige samarbejdspartnere til alt efter hvem kunden lige er, og hvad de har brug fir. Og nu da jeg skulle have min egen side her, så tænkte jeg det var meget godt lige og høre, hvad der var af gode ideer og inputs til tekst, hvad siden skulle indeholde mm inden jeg gik i gang med det rigtige design og fik en med teknisk kunden indover, så rigtigt glad for dine tanker om teksten :)

Nu kunne jeg jo se, du er en af de "tekniske", der sætter hjemmesiderne op, så kunne være, jeg kunne kontakte dig i fremtiden, når jeg havde web-design, der skulle udføres? :)

MVH Charlotte

Fra Svendborg
Tilmeldt 13. Jan 10
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 16:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

og tak for dit svar :)

Jeg har også lige svaret Gita ;) Retter det til "du" hele vejen igennem. Men tak fordi du tog dig tid til og læse teksten, og for dine tanker omkring det. God aften.

Mvh Charlotte

Fra Svendborg
Tilmeldt 13. Jan 10
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 17:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen Brian ;)

Brian Schou Larsen | bannerprint.dk:
jamen, når du arbejder med grafik synes jeg da bestemt du bør få designet en unik side som noget af det første

Det burde også have været noget af det første, det har du helt ret i, men blev ved med og komme fra det, da der hele tiden var en opgave, eller et trykkeri, der lige skulle hjælpes på, så blev ved med og komme fra det... Har jo også haft anden side op og køre før, men var ikke helt tilfreds, samt havde fået "bemærkninger" fra de lidt ældre kunder, derfor jeg tænkte og starte forfra og så var det godt lige og vide, hvad folk tænkte om teksterne mm.

Brian Schou Larsen | bannerprint.dk:
Og igen, når vi snakker grafiske ydelser, så mener jeg at referencer/projekter er suverænt vigtige. Så sådanne nogle ville jeg få lagt op på siden. 

Nævnte jeg vist også, da jeg startede tråden, men den er i gang ;)

Brian Schou Larsen | bannerprint.dk:
Og så synes jeg faktisk heller ikke, at du har "ødslet" med tekster - der kunne godt være nogle flere/længere.

Og tak for dine tanker omkring teksterne. Ville helst ikke lave for lange "romaner" da læserne helst ikke skulle miste interessen, men kan høre, det er blive lige kortfattet nok, så det vil jeg gøre noget ved.

Men tak for tankerne, og en god aften til dig :)

Mvh Charlotte

Fra Roskilde
Tilmeldt 26. Feb 11
Indlæg ialt: 158
Fra  ROSKILDE DYBDEMASSAGE Skrevet kl. 17:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lidt feedback på din side:

Hjem: Drop tiltale formen "De", især hvis du også vil henvende dig til nye iværksættere. Jeg savnet et dit eget logo på hjemmesiden eller andre fede logo'er du har designet. Guldfisken, tja den er da sød nok, men koblingen til din virksomhed, den kan jeg ikke rigtig se.

Produkter: Her ville jeg meget gerne have eksempler på hvordan en plakat,et visitkort etc ser ud og meget gerne under hver enkelt produkt.

Priser: Stod jeg og skulle bestille f.eks. visitkort ville jeg gerne have mulighed for at beregne den endelige pris her og mere præcis angivelse af forventet pris. Hvor meget er f.eks. fragten oveni?? det kan jeg ikke se her. 

Det du skriver med " Jeg tilbyder også afløsning ved sygdom etc..., synes jeg personligt ikke har noget at gøre ved priser. Er jeg først noget om til at se dine priser, er jeg ligeglad med om du også kan afløse ved sygdom :o)

Tilbud: Igen, lad mig se et eksempel på hvordan dit iværksættertilbud kunne se ud !! Jeg forventede faktisk at jeg kunne klikke på både "iværksættertilbud" og "Februartilbud"

Kontakt: Sagt før, men ja en kontaktformular ville være godt.

Og helt generelt-

Dine tekster skal være meget mere sælgende. F.eks. under iværksættertibuddet- skriv hvad iværksætteren får ud af at bestille dette tilbud. Under februartilbud "Hele februar måned er der 10 % rabat på brevpapir" Det er meget neutralt- og skal gøres mere sælgende.

 

Effektfuld og behagelig massage.  Få 20% aminorabat !

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Pixelartist:
Det burde også have været noget af det første, det har du helt ret i, men blev ved med og komme fra det, da der hele tiden var en opgave, eller et trykkeri, der lige skulle hjælpes på, så blev ved med og komme fra det..

 

Kender jeg alt for godt selv. Mangler at opdatere mange af mine sider, og min "hovedside" har nu snart været 1 år (!) undervejs... Og det er jo altid sjovere at arbejde med andres projekter...

Fra Randers SØ
Tilmeldt 10. Oct 10
Indlæg ialt: 115
Fra  SEO-Shoppen Wich-it.dk Skrevet kl. 17:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Pixelartist.

Syntes din sider er meget enkelt og lige til. Jeg ville personligt ændre den lysgrå tekst du har flere steder på siden til en lidt mørkere farve, da den er meget svær at læse.

Måske ville jeg også lægge noget grafik på der illustrerer det du sælger, da førstehåndsindtrykket ikke matcher det.

Hvis ikke jeg havde læst din tekst her på amino ville jeg nok formode at din side handlede om dyr eller akvarie fisk ;( men sådan er vi jo så forskellige.

 

Fra Svendborg
Tilmeldt 13. Jan 10
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 17:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Brian Schou Larsen | bannerprint.dk:
Kender jeg alt for godt selv. Mangler at opdatere mange af mine sider, og min "hovedside" har nu snart været 1 år (!) undervejs... Og det er jo altid sjovere at arbejde med andres projekter...

Haha ja kan høre du godt kender det :D Det lyder meget genkendeligt! Og kan kun give dig ret, alle andres opgaver er meget sjovere :)

Fra Svendborg
Tilmeldt 13. Jan 10
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 18:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael,

og også tak for svaret i min anden tråd, og tak fordi, du har kigget alle undersider igennem og har kommentar til hver, meget fint :)

grundig massør:
Hjem: Drop tiltale formen "De", især hvis du også vil henvende dig til nye iværksættere. Jeg savnet et dit eget logo på hjemmesiden eller andre fede logo'er du har designet. Guldfisken, tja den er da sød nok, men koblingen til din virksomhed, den kan jeg ikke rigtig se.

Den med "De" er der flere, der har nævnt, det bliver helt sikkert ændret til "du" hurtigst muligt! Logoet har drillet lidt med visning, derfor jeg lige pillede det af, mens jeg bad folk kigge på siden, men det kommer fluks på, når jeg lige kan få det til og makke ret ;) Og ja guldfisken var mest lige til jeg havde fundet ud af, hvad der skulle på af billeder, tænkte den var meget neutral og havde tænkt den lige kunne symbolisere en ide, jeg havde, men den har godt nok fået mange kommentarer på vejen, så den må hellere ryge hurtigst muligt ;)

grundig massør:
Produkter: Her ville jeg meget gerne have eksempler på hvordan en plakat,et visitkort etc ser ud og meget gerne under hver enkelt produkt.

Ok, det er taget til efterretning

grundig massør:

Priser: Stod jeg og skulle bestille f.eks. visitkort ville jeg gerne have mulighed for at beregne den endelige pris her og mere præcis angivelse af forventet pris. Hvor meget er f.eks. fragten oveni?? det kan jeg ikke se her. 

Det du skriver med " Jeg tilbyder også afløsning ved sygdom etc..., synes jeg personligt ikke har noget at gøre ved priser. Er jeg først noget om til at se dine priser, er jeg ligeglad med om du også kan afløse ved sygdom :o)

Der var også en anden, der nævnte prisberegneren, så den var nok god og få med, og blev fragten regnet med i, så var man da slet ikke i tvivl om den endelig pris, så det vil jeg kigge på.

Haha kan godt se, hvad du mener ang det med, at det med afløsning ved sygdom, det ville en der ønskede og bestille produkter nok være ret så ligeglad med :D Måske det var en ide og lave en side med priser til kundeopgaver, og en side til trykkerier med den service, der er til dem i stedet...

grundig massør:
Tilbud: Igen, lad mig se et eksempel på hvordan dit iværksættertilbud kunne se ud !! Jeg forventede faktisk at jeg kunne klikke på både "iværksættertilbud" og "Februartilbud"

Ok det kigger jeg på. Godt lige og vide, at sådan som det er lavet her, havde du faktisk forventer og kunne gå ind og klikke på det og se eksempler.

grundig massør:
Kontakt: Sagt før, men ja en kontaktformular ville være godt.

Ja nævnt flere gange, så den skal ihvertfald på.

Og ang. det med mere sælgende tekster, det er godt og vide, det vil jeg arbejde videre på.

Men mange tak for din grundige gennemgang, det er jeg meget glad for, så tak for hjælpen og en rigtig god aften til dig :)

Og hov var lige inde over din hjemmeside. Rigtigt gode priser du har på dine ydelser. Ærgeligt Roskilde er så langt væk ;)

Fra Svendborg
Tilmeldt 13. Jan 10
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 18:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas,

Mange tak for dit svar :)

Thomas Wichmann:
Syntes din sider er meget enkelt og lige til. Jeg ville personligt ændre den lysgrå tekst du har flere steder på siden til en lidt mørkere farve, da den er meget svær at læse.

Super med Amino her, at der er forskellige der tjekker det igennem, så det bliver set på forskellige browsere, for den har jeg ikke selv oplevet med de browsere, jeg har tjekket på, så rigtigt godt du lige gjorde mig opmærksom på det, så jeg kan få det rettet.

Og ang. billeder, så ryger guldfiskene helt sikkert :) Du har meget ret. Vil ligge noget af mit eget grafik ind, så det giver et lidt bedre billede både af det jeg sælger, og af min stil.

Men mange tak for dine inputs og en rigtig god aften til dig :)

Mvh Charlotte

Side 3 ud af 4 (35 indlæg)