Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på hjemmeside

Side 1 ud af 4 (35 indlæg)
Fra Svendborg
Tilmeldt 13. Jan 10
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 11:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er,

Ja så blev det mig, der ville blive super glad for feedback på min hjemmeside :) www.cng.dk

Jeg laver tryksager og grafiske opgaver hovedsagligt for selvstændige og mindre virksomheder. Min målgruppe er meget bred, hvilket også forklarer, at siden er meget enkel (måske lidt for kedelig?) Da jeg først skulle lave en side, ville jeg jo vise alt det spændende jeg kunne, så lavede en del med flotte billeder og effekter, men havde fået kommentarer for lidt ældre konservative kunder, at de tænkte, som var nervøs for, om mit firma var noget for dem eller mere for de "unge", så det er derfor den er lavet så enkel, for ikke lige og støde nogen væk. Men tænker den måske er lidt for tam og gammeldags?

Er så lige i gang med en reference-side, men den er ikke med på endnu, men er i gang.

Håber I vil bruge et øjeblik på lige og klikke lidt rundt. Jeg ønsker gode ideer og tips, mere end nedladende kommentarer ;)

På forhånd tak :)

Tilmeldt 24. Oct 11
Indlæg ialt: 180
Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Godt du skriver du er igang med en reference side, det er utrolig vigtigt nemlig.

Jeg ville også lave en "om CNG" så man kan se hvem det man har et samarbejde med.

Sociale sider, facebook og google +.


Jeg ved ikke hvor meget jeg synes forside billedet har så meget at gøre med resten. Ved ikke om det bare er mig.

Når du nu selv laver logoer, vil jeg da mene at du selv skal have et flot logo. Det burde næsten være minimum.

og evt. CVR nummer i footer.

Siden er meget nem at navigere rundt i. Men synes der mangler nogle ting. Bl.a. også under "kontakt" stort set alle hjemmesider har en "kontakt side" hvor man kan skrive en mail på siden. en kontakt formular. det er meget nemmere end man som kunne selv skal logge ind på sin mail, indtaste din mail og så skrive, når alternativet er at man kan sende en mail samtidig med at man er på din side.

mvh.

Oliver
OP Road 

Spar penge på dine badmintonbolde på www.billige-fjerbolde.dk

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 11:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Pixwlartist

Hjemmesiden i sig selv er skam fint nok, men den er ret overfladisk, ment på den måde at den er ret så upersonlig. Det ville være spændende hvis du kunne indkoopererer noget af din stil med ind over hjemmesiden, i stedet for at hente en masse billeder ned fra sider som sælger de der fisk billeder.

En hjemmeside er ikke kun til for at videregive information til dine kunder, det er også et stykke værktøj hvorved du burde fra første sidevisning vise hvad du dur til, og dette kan man ikke se på nuværende tidspunkt.

Så er der også en mindre fejl, bogstaverne ÆØÅ bliver ikke vist, dette kan jeg at kun sker via firefox.

Fortsat god dag.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Svendborg
Tilmeldt 13. Jan 10
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 12:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Oliver Pedersen:
Godt du skriver du er igang med en reference side, det er utrolig vigtigt nemlig.

Ja må hellere få den hurtigt på.

Oliver Pedersen:
Jeg ville også lave en "om CNG" så man kan se hvem det man har et samarbejde med.

Ok det vil jeg gøre. Havde været lidt i tvivl om den, da jeg var nervøs for, at det og skrive mere om mig selv og firmaet ville gøre det virkede for "hobby-agtigt", men ja du har ret man vil jo gerne vide, hvem man samarbejder med, så vil gå i gang med sådan en underside.

Oliver Pedersen:
Jeg ved ikke hvor meget jeg synes forside billedet har så meget at gøre med resten. Ved ikke om det bare er mig.

Det er nok ikke kun dig. Det var en ide med noget billederne symboliserede - længere forklaring... men er bange for, at det kun er mig, der ser symbolikken i det, så det er nok en "ommer"

Oliver Pedersen:
Sociale sider, facebook og google +.
Oliver Pedersen:
og evt. CVR nummer i footer.

Ok :)

Oliver Pedersen:
Siden er meget nem at navigere rundt i. Men synes der mangler nogle ting. Bl.a. også under "kontakt" stort set alle hjemmesider har en "kontakt side" hvor man kan skrive en mail på siden. en kontakt formular. det er meget nemmere end man som kunne selv skal logge ind på sin mail, indtaste din mail og så skrive, når alternativet er at man kan sende en mail samtidig med at man er på din side.

Godt den er nem og navigere rundt i. Havde tænkt når, der var kontaktoplysninger, var det nemt og kontakte mig, men kan godt se en kontaktformular ville gøre det endnu nemmere.

Men mange tak for dine input :) Og forresten som en lille bibemærkning, rigtigt spændende smykker, du sælger!

Tak og god dag.

MVH Charlotte

Fra København
Tilmeldt 3. Aug 10
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 12:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Lidt for meget fisk, alt for lidt kvailitet. Hvis du siger du kan sælge webdesign og logoer og selv har en hjemmeside som ligner noget en nybegynder kan lave UDEN logo..........!!! - tror jeg ikke, jeg ville købe. Just saying. 

www.filefish.dk

Find mig på LinkedIn

Fra Svendborg
Tilmeldt 13. Jan 10
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 12:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Alexander,

Og tak for dit svar :)

Alexander R. B | Freelance Grafiker:
Hjemmesiden i sig selv er skam fint nok, men den er ret overfladisk, ment på den måde at den er ret så upersonlig. Det ville være spændende hvis du kunne indkoopererer noget af din stil med ind over hjemmesiden, i stedet for at hente en masse billeder ned fra sider som sælger de der fisk billeder.

I mit forsøg på og lave siden så den ikke lige "skræmte" nogle af de ældre kunder jeg har, er den nok endt over i alt for neutral og upersonlig, det tror jeg du har helt ret i. Og den med fiskene kan jeg også fornemme på både dig og Oliver, som skrev lige før dig, at den symbolske ide, jeg så i dem, er det vist kun mig, som ser ;) så der skal andre billeder ind, så vil bruge noget af mit eget arbejde og med min stil, så siden også bliver mere personlig, så tak for den :)

Alexander R. B | Freelance Grafiker:
En hjemmeside er ikke kun til for at videregive information til dine kunder, det er også et stykke værktøj hvorved du burde fra første sidevisning vise hvad du dur til, og dette kan man ikke se på nuværende tidspunkt.

Helt korrekt, vil se hvordan jeg kan gøre det bedst.

Alexander R. B | Freelance Grafiker:
Så er der også en mindre fejl, bogstaverne ÆØÅ bliver ikke vist, dette kan jeg at kun sker via firefox.

Det var pokkers! Har ellers været inde og tjekke den i alle browsere, den må jeg lige have kigget på.

Men tak for dine råd og tiden du har brugt på det, det gav stof til eftertanke, så tak for det. Er helt vild med din side forresten! :) Og en rigtig god dag til dig.

Mvh Charlotte

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var dog så lidt, vi her for at hjælpe hinanden.

Og en god til dig også :)

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Tilmeldt 24. Oct 11
Indlæg ialt: 180
Skrevet kl. 12:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Pixelartist:
Og forresten som en lille bibemærkning, rigtigt spændende smykker, du sælger!


Glad for at du kunne bruge min råd/tips.

Og mange tak, det glæder mig at høre, hver gang der er nogle der fortæller mig det ser godt ud :D Smykkebranchen er jo en meget hård branche har jeg fundet ud af :)

Hav en god dag

Mvh.

Oliver
OP Road 

Spar penge på dine badmintonbolde på www.billige-fjerbolde.dk

Fra Svendborg
Tilmeldt 13. Jan 10
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 13:01
Hvor mange stjerner giver du? :

fsh93a:
Lidt for meget fisk, alt for lidt kvailitet. Hvis du siger du kan sælge webdesign og logoer og selv har en hjemmeside som ligner noget en nybegynder kan lave UDEN logo..........!!! - tror jeg ikke, jeg ville købe. Just saying. 

Som skrevet tidligere er jeg med på fiskene er en "ommer". Normalt når jeg laver web-design, så laver jeg kun designet, men ikke den tekniske del, så har lavet flere fede designs, da mine samarbejdspartnere så har sat siderne op, og de er ikke begrænset af mine tekniske evner på html-området ;) Men tænkte for og have lidt mere viden på området, ville jeg øve på det tekniske med min egen side, så derfor den er lidt "begrænset". Og har har selvfølgelig et logo, den viser det bare ikke korrekt, derfor er det lige nu taget af, mens jeg lige arbejder på og få den til og vise det rigtigt. 

Men tak for tilbagemelding, det er taget til efterretning.

MVH Charlotte

Fra Svendborg
Tilmeldt 13. Jan 10
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 13:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Alexander R. B | Freelance Grafiker:
Det var dog så lidt, vi her for at hjælpe hinanden.

Det var rigtig god hjælp, har sat gang i en masse tanker. Skønt med sådan et netværk, hvor vi kan hjælpe hinanden :)

Alexander R. B | Freelance Grafiker:
Og en god til dig også :)

Mange tak :) og tak for netværksanmodningen, den blev jeg rigtig glad for! :)

Side 1 ud af 4 (35 indlæg)