Hvis det handler om det moralske aspekt, giver det ingen mening at gå igennem EGS, så kan man ligeså godt selv betale direkte. EGS er en markedsføringskanal og intet andet. Kan det ikke betale sig for en virksomhed at være med (de får ikke nok ordre), så er de sgu ikke med længere. Der er jo så nogen der er med alligevel, men det kan jeg så heller ikke forstå. Så har jeg også lige et spørgsmål til dig Jonathan. De 8000 kunder i har givet CBB er vel ikke kunder direkte gennem jeres webside alle sammen?, der er vel mange af dem som havde planer om at købe hos CBB, men så havde de jo lige det "gode" program på computeren, og derved får i talt det med hos jer, selvom de ikke har fundet frem til CBB via jer. |
Dato: 05-05-2007 13:00:19 Forfatter: engodsag
Lasse skriver:
''Hvis der havde haft en effekt at min forretning var tilmeldt, ville jeg ikke betænke mig.''
- Nej, nemlig og det er hele pointen. Vi forbliver ikke en succes ved at blive ved med at optage hundredvis af butikker og ikke have tid og fokus til at levere resultater til dem. Det er hele øvelsen i det, vi nu har iværksat. Resultater er alfa omega - også selvom vi taler om at være velgørende.
Lige til orientering så var det Camilla der skrev det - jeg citerede hende blot med en kommentar - det er Amino systemet der fucker de "quote" markeringer op engang imellem.
Men nu tråden er taget op, så vil jeg give dig, Jonathan - og Camilla - ret i, at så længe man synes man får noget for de 3.000 kr. i kvartalet/12.000 på et år, ja så er det jo ren plinge-ling. Det handler jo om value for money. 12kilo er umiddelbart en rimelig høj udskrivning for noget adminstrativt - men hvis bare man får en værdi tilbage der modsvarer udgiften, så ville jeg da heller ikke betænke mig.
Et eller andet tyder og på at en del ikke mener udbyttet står i modvægt til udgiften - og noget tyder jo også på at det er en erkendelse I er kommet frem til, siden I vil skille "hobbybutikkerne" fra de "professionelle" med prisstigningen.
MVH
Bliv gratis medlem
)