Hvordan kan nogle her inde på nogle måder spille kloge og blive ved med jeres pis. når i har folk som Hr. Ronnie aldrig og jeg mener aldrig (husk på jeg er jo "kun 21" ) hørt noget så forkasteligt som den og undskyld mine barnelige ord. men kæmpe Idiot som Ronnie. (undskyld) at sammen ligne spam (hvis du mener de gør det, det mener jeg ikke) med æretdrab. hvis der findes bare en klog admin på denne side burde i losse den idiot ud af Amino... jeg vil heller have alt hvad jeg ejer af hjemme sidder/mail kontie''s spammet end jeg vil se æredrab... og i kalder mig inhabill... |
888.com MLM
Har man dårlig samvittighed? |
|
/Marcel Fuursted
Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen
Nu sagde jeg ikke spam og æresdrab var det samme, men sagde at SPAM i min verden stod højt rangeret over de mulige forbrydelser man kan lave. Desuden tror jeg sproget er ved at køre lidt af sporet, og tror at viceværten nok gerne så at sproget nok bliv lidt mere sobert. |
|
![]() ![]() |
|
/Marcel Fuursted
I er en folk syge folk.. "en overfladisk sammenligning" hvad er det for noget pis... Det hvist ikke mig der er 12 er det? |
/Marcel Fuursted
Nu prøver jeg med bedste pædagogiske envner at forklare hvad jeg mente, 95% af befolkningen ved godt hvad jeg mener men du gør ikke. Det jeg mente var at vi jo selvfølgelig skulle tilgive dem når de var stoppet med at spamme, og at chance for tilgivelses var lige så stor som at æredrab folkene blev lukket ud imorgen. Da dette ikke sker kan det tolkes mellem linierne at jeg mener at SPAM aldrig kan TILGIVES. Fes den ind nu. |
Dato: 6/29/2006 10:22:22 PM Forfatter: Mikkel deMib Der er da ingen tvivl om at Tipstjenesten er presset af den voldsomme ulovlige markedsføring af ulovlige pengespil overfor Danske forbrugere som finder sted. Det kræver ikke nogen insiderviden at gennemskue - og de har da også selv udtalt dette offentligt (sidste gang jeg hørte det var på P1 for få dage siden). Selve det at spille er jo ikke ulovligt - så der er da ingen tvivl om at mange penge går udenom de kanaler som vores lovgivere (dem som vi demokratisk har valgt! - altså os der er gamle nok tl det :)) har valgt. Det Danske spillemonopol har eksisteret i rigtig mange år, gennem skiftende regeringe, og der er fortsat stor opbakning til dette. Det kaldes demokrati - om man kan lide det eller ej. Hvis det er så skide ulovligt, hvorfor har så hverken Ekstra bladet eller BT fået nogle bøder? Hvis det er så hamrende ulovligt, hvorfor har de så bare ladet tingene stå til i snart 4 år? Hvis det er så hamrende ulovligt, hvorfor får den danske stat så ikke overstået retssagerne hurtigst muligt, så vi alle kan komme videre i programmet? Der er stor opbakning til spillemonopolet, fra dansk tipstejenstes, for at kunne have en forretning, og fra Told&Skats side, for at kunen have en ordentlig indtægt, tilbagebetalings procenten ligger jo helt nede og ruller omkring de 45% ca, så jo, jeg kan da engetlig meget godt forstå at den danske stat ønsker at opretholde et spillemonopol, det er da ikke så svært at se. Men jeg sætter et alvorligt spørgsmåls tegn ved hvor stor opbakningen er blandt den almindelige borger, prøv at gå ned på gaden og spørg hvad den almindelige dansker synes om det danske spillemonopol, jeg tror overvejende du får et svar om at de er ret ligeglade, eller at de synes det skulle afskaffes, @Ronnie Errare humanum est, ignoscere divinum Er det ikke trist at leve i fortiden? |