@thygesen Det er vist det jeg har sagt hele tiden, men folkene med folie på hovedet er sværre at trænge ind til :) |
888.com MLM
|
@netinvest "Ronnie du er jo for dum.. tænk dig om du sammenligner så dumme ting du har så travlt med alt dit lov snak. Og samtidig sammeligner du en ting der har givet 14 år''s fængsel med Spam.. du er da for dum.. " Jeg har ikke sammenlignet jeg dragede parralel til at tilgivelse var lige så stor for det ene som det andet. SPAM i USA giver faktisk lange straffe, var det 10 år de for nyligt fik. Æresdrabet gav fra 10 år til livstid. Men man er åbenbart dum fordi man gider sætte sig ind i lovgivningen |
Kan du svare mig på hvad dommeren sage efter 30 min? Svar: ti kendes for ret. jeg kan ikke gøre noget det skal afgøres i EU domstolen. læs på lektien |
Ja martin jeg ander faktisk ikke hvad jeg har gjort dem. For jeg så da gerne det danske monopol falde, men jeg er realistisk og sætter mig ind i tingene. De andre er intet andet end rene lykkeriddere efter min menning. |
Tag dig sammen tro du virkelig på alt du læser på nette det må være sandt?... Er et link et tro til en eller anden tilfældig side din infomations kilde. jamen hatten af for det. Så forstår man beder dine poste... |
> så stop det nu... |
Jeg trækker mig igen, når i ikke er andet end en flok patterbørn, der bare vil skabe opmærksomhed. |