Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

888.com MLM

Side 9 ud af 16 (160 indlæg)
Fra Ringsted
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 395
Skrevet kl. 21:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Kenneth

hvorfor give lovning på noget når man har alt at vinde, hvis man givr lovning på noget har man lige pludselig noget at tabe.

BTW: betaler i skat

Tilmeldt 12. Jun 06
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 21:32
Dato: 6/29/2006 9:26:57 PM Forfatter: Marcel Fuursted
Dato: 6/29/2006 9:20:57 PM Forfatter: Kenneth.biz@gmail.com

Okay, jeg kan fortælle dig at min upline er forhandler hos dansk tipstjeneste, og har derfor insider informationer. og dansk tipstjeneste er hårdt presset, og de prøver bare at trække en kommende sag ud, så meget de kan, hvorfor mon? Hvornår var det at Ekstra bladet og BT sagde nej, til at stoppe med at reklamere for andre spilleudbydere, tiltrods for trusler om kæmpe bøder og deslige, hvorfor mon den der ikke er blevet givet lovning på at de kunne få tabte reklame indtægter dækket, hvis stoppede markedsføringen, og Danmark så tabte en eventuel sag? Alle de indikationer på at Danmarks spillemonopol står forfald, og så vil du stadig ikke se det? Hmm..........

Ja, fordi alle forhandlere er nemlige inde i hvad der sker, når så store selsakber som Tipstjensten er i knibe... Helt afgjort (IRONI!!)

Iøvrigt er I blevet udspurgt utallige gange om I betaler skat... Nu prøver vi med bogstaver I måske kan se

BETALER I SKAT ELLER EJ?!?

Ja selvfølgelig, ellers ville vi jo bryde loven.

EN forhandler har en distriktschef, og en distriktchef har en kontakt i tips DK, og når distriktschefen fortæller sin forhandler at de er hårdt presset, tror du så ikke selv der er noget om det?

Fra Ringsted
Tilmeldt 29. Mar 05
Skrevet kl. 21:34
Tipstjenesten er presset men holder sgu da meget godt stand i forhold til hvor meget de angribes af ulovlige reklamer :)
Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 21:34
Dato: 6/29/2006 9:31:59 PM Forfatter: Kenneth.biz@gmail.com

Okay, jeg kan fortælle dig at min upline er forhandler hos dansk tipstjeneste, og har derfor insider informationer. og dansk tipstjeneste er hårdt presset, og de prøver bare at trække en kommende sag ud, så meget de kan, hvorfor mon? Hvornår var det at Ekstra bladet og BT sagde nej, til at stoppe med at reklamere for andre spilleudbydere, tiltrods for trusler om kæmpe bøder og deslige, hvorfor mon den der ikke er blevet givet lovning på at de kunne få tabte reklame indtægter dækket, hvis stoppede markedsføringen, og Danmark så tabte en eventuel sag? Alle de indikationer på at Danmarks spillemonopol står forfald, og så vil du stadig ikke se det? Hmm..........

Ja, fordi alle forhandlere er nemlige inde i hvad der sker, når så store selsakber som Tipstjensten er i knibe... Helt afgjort (IRONI!!)

Iøvrigt er I blevet udspurgt utallige gange om I betaler skat... Nu prøver vi med bogstaver I måske kan se

EN forhandler har en distriktschef, og en distriktchef har en kontakt i tips DK, og når distriktschefen fortæller sin forhandler at de er hårdt presset, tror du så ikke selv der er noget om det?

Nej... Tvivler stærkt på at Tipstjenesten lader sådan nogle oplysninger komme ud til folk der ikke ahr behov for at vide det, da det bare kan skabe panik...

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Tilmeldt 12. Jun 06
Skrevet kl. 21:35
Dato: 6/29/2006 9:30:10 PM Forfatter: Ronnie Gasseholm
Kenneth

hvorfor give lovning på noget når man har alt at vinde, hvis man givr lovning på noget har man lige pludselig noget at tabe.

BTW: betaler i skat

Hvis de har så god en sag, så brude de også kunne gøre det, og samtidig smile, for de vidste at de ikke ville komme af med pengene, hvis jeg var 1000% sikker i min sag, så ville jeg ikke have det mindste problem med at gøre det, desuden har EB og BT flere gange "Inviteret til bal" men er det sket noget? nej, og det er snart 3-4 år siden de startede med at bryde loven.

Om vi betaler skat, læs min forrige svar.

Tilmeldt 12. Jun 06
Skrevet kl. 21:36
Dato: 6/29/2006 9:34:17 PM Forfatter: Marcel Fuursted
Dato: 6/29/2006 9:31:59 PM Forfatter: Kenneth.biz@gmail.com

Nej... Tvivler stærkt på at Tipstjenesten lader sådan nogle oplysninger komme ud til folk der ikke ahr behov for at vide det, da det bare kan skabe panik...

Hvis man som forhandler virker bekymret nok, så skulle det ikke være noget problem at få det ud af sin distriktschef, der findes jo altid en måde at få fat i de informationer man kan bruge til noget.

Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 21:36
Dato: 6/29/2006 9:31:59 PM Forfatter: Kenneth.biz@gmail.com [QUOTE]

Øhh.... Har du læst denne tråd? Du er allerede igang med det... Tag nu og giv det tommy skriver en chance - du kan stadig redde ansigt på dig selv

/Marcel Fuursted

Fra Ringsted
Tilmeldt 29. Mar 05
Skrevet kl. 21:38
@kenneth

Intet er sikkert så hvorfor stikker penge ud på det hvis man ikke taber noget ved ikke at gøre det ?

Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 21:39
Dato: 6/29/2006 9:36:08 PM Forfatter: Kenneth.biz@gmail.com

Hvis man som forhandler virker bekymret nok, så skulle det ikke være noget problem at få det ud af sin distriktschef, der findes jo altid en måde at få fat i de informationer man kan bruge til noget.

Én ting er at det er en upline der har spredt dette rygte, en anden ting er, at med mit indlæg før, mener jeg, at det ikke er nødvendigt for en distrektschef at få de oplysninger, og jeg tror at Tipstjenesten holder informationer som disse indenfor nogle visse rammer... Som topledelsen? Bestyrelsen måske? Kun de økonomisk involverede??

/Marcel Fuursted

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 22:22
Der er da ingen tvivl om at Tipstjenesten er presset af den voldsomme ulovlige markedsføring af ulovlige pengespil overfor Danske forbrugere som finder sted. Det kræver ikke nogen insiderviden at gennemskue - og de har da også selv udtalt dette offentligt (sidste gang jeg hørte det var på P1 for få dage siden). Selve det at spille er jo ikke ulovligt - så der er da ingen tvivl om at mange penge går udenom de kanaler som vores lovgivere (dem som vi demokratisk har valgt! - altså os der er gamle nok tl det :)) har valgt. Det Danske spillemonopol har eksisteret i rigtig mange år, gennem skiftende regeringe, og der er fortsat stor opbakning til dette. Det kaldes demokrati - om man kan lide det eller ej.
Side 9 ud af 16 (160 indlæg)