|
Kom med de domme du mener kan bruges i DK så skal vi kigge på dem.
Og nej i anbefaler det som om i har det som et job.
Btw. betaler i skat, eller vil i ikke svare
|
Kom med de domme du mener kan bruges i DK så skal vi kigge på dem. Og nej i anbefaler det som om i har det som et job. Btw. betaler i skat, eller vil i ikke svare |
Og nej, jeg tror ikke en skid på at et profithungrende selskab, eller deres endnu mere profithungrende affiliates og MLM''ere har andre interesser end at tjene så meget som muligt. Jeg har ingen som helst tillid til at disse kan forvalte ludomani, eller nogen som helst andre sociale forhold, for den sags skyld, på en tilfredstillende måde. |
|
Du glemte at de sager blev ført i EU regi, derfor vil de også have indflydelse på dommene i Danmark, da Danmark heldigvis er medlem af EU. Det er jo så dit syn på tingene, Jeg selv og dem jeg omgåes med, er ikke interesseret i at føre venner ud i økonomisk ruin, derfor holder jeg selv øje med hvor meget der bliver spillet for. Like it or not, sådan er det bare, så kan du sådan set tro lige præcis hvad du har lyst til. Det står helt for din egen regning. |
At din upline er forhandler betyder da intet, en forhandler har ikke ret meget kendskab til tipstjenesten fremtidsplaner osv. Han er sikkert lige så pissed på tipstjenesten som de andre forhandlere er fordi tipstjenesten prøve at gafle spillene over på deres tips.dk side At vi taber en retssag og for besked på at lave loven om betyder ikke at loven ikke galdt i de år den var der. Det er her at i Lemminger ikke vil forstå at det potentielle problem ligger. EB og BT tager bare en chance, en chance som jeg mener for stor at tage |
|
/Marcel Fuursted
Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen
Og hvis man gider gamble med sin egen frihed og straf så velkommen - men det er bestemt ikke en mulighed jeg vil anbefale virkelystne iværksættere, ligeså lidt som jeg vil anbefale dem at starte på andre stærkt tvivlsomme og ulovlige aktiviteter. Og dem er der ellers nok af - og mange af dem er meget lukrative. Men, altså ulovlige. Særlig bliver det helt åndssvagt når der er masser af andre spændende muligheder som iværksætter - se jer bare omkring her på Amino og oplev hvordan de rigtige kreative ideer blomstrer overalt. Hurrar for det. |
|
Hvis du vil tages seriøs Kenneth i denne debat, skal du til at stramme dig voldsomt an. Man fremstår ikke dummere af, at indrømme at man godt forstår det der bliver forklaret - selvom man ikke gjorde det til at starte med. Det vil jeg hermed give dig alletiders mulighed for :) Vær venlig at tage dette seriøs, det er meget koncentreret og det er ikke vildt lange redegørelser vi skal ud i: 1) Er det i strid med gældende dansk lovgivning, at markedsføre et ikke-godkendt pengespil såsom 888.biz i Danmark? 2) Hvis du bliver taget i det, vil du så ikke få en straf? 3) Hvis lovgivningen bliver ændret om x dage/måneder/år, vil straffen så blive annulleret? 4) Var det lovligt at kører 130km/t på udvalgte motorvejsstrækninger for 2år siden? 5) Blev dem der kørte 130km/t ikke straffet for det? 6) Da det så blev lovligt at kører 130km/t på de vejstrækninger, fik de så deres penge retur? Ps. Forhandlere ved dansk Tipstjeneste har altså ikke insiderviden. En tankstation der sælger skrabelodder ved intet om Tidstjenestens strategi i forbindelse med en kommende retssag, det gør de færreste af medarbejderne. |