Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Klimavenlig.dk - fup eller fakta?

Side 3 ud af 4 (38 indlæg)
Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 10:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Eskild,

Når du ikke svarer på mit ovenstående indlæg må jeg antage at dit firma er fup og fidus.

Ellers må du komme med nogle facts.

Jeg står stadigvæk med nogle ubesvarede spørgsmål, som du skal være velkommen til at svare på, såfremt jeg (måske vi) skal ændre mening om klimavenlig.

Kan du dokumentere at I har 200 søgninger om dagen på ordet "kondomer" - som din sælger påstod?

... hvis I ringer til et firma som sælger hundeudstyr, har I så tilfældigvis også 200 søgninger på ordet "hundeudsyr"?

Hvor kommer de besøgende fra, og på hvilken baggrund menes du at være berettiget (moralt - pris er relativt) til at tage 4995,- ex. moms for en 12mdr''s aftale - for et produkt som indtil videre ikke er dokumenteret fungerer?!

Hvis man idag, og for fremtiden googler navnet "klimavenlig.dk" får du resultatetet "Klimavenlig.dk - fup eller fakta?", ærgeligt hvis dit produkt er reélt nok.

Jeg håber på et svar fra dig, Eskild Garde, og ser frem til at få ovenstående spørgsmål besvaret.

... kunne være at denne tråd måske skulle smides over i kategorien "annoncehajer og andre svindlere"? ;-))

Tilmeldt 9. May 07
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 11:10
Jeg forstår heller ikke meningen med hjemmesiden. Fx er der en reklame for pejse. Og pejse hører til den slemme kategori af forurenere. Der står godt nok, at "Ved forbrændingen af træpiller afgives der ikke mere CO2, end der tidligere er optaget under planternes vækst.", men det kan man sige om alle energiformer på nær solenergi og atom-spaltende energiformer. Så jeg synes, at siden skulle være meget mere selektiv. Og jeg forstår ikke, at den skal koste penge - man gør det jo i den gode sags tjeneste.
Tilmeldt 7. May 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 11:26
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
Hej Steenbeck

For det første er din iver over at poste indlæg, lige voldsom nok i forholdt til at der er en forretning der skal drives (men det problem har du måske ikke.... (-;   ). Hvilket jeg alt andet lige har mere fokus på end at svare på dine indlæg.

OG DU SKAL IKKE ANTAGE NOGET SOM HELST!!!

Du er ikke kunde hos som vi tidligere har debatteret og du er ikke en juridisk instans der venter på dokumentation. Så hvis du vil have mig undskyldt vil jeg koncentrere mig om at bevise og dokumentere for de virksomheder der rent faktisk er tilknyttet Klimavenlig.dk

og hvis du går og er mavesur og opsætsig over sætningen "prædikatet på Kondomsælgeren fra Smørum" undskylder vi - men kun for at få fred!

Lad være med at bruge Amino som Trussel, jeg citerer Steenbeck; " .. kunne være at denne tråd måske skulle smides over i kategorien "annoncehajer og andre svindlere"? ;-))" en folkedomstol hvor i kan dømme Klimavenlig.dk og brug den istedet til dens formål - at sparre, give ris og ros og gode råd.

Og ja vi takker for din særdeles behændige hjælp mht. Google - Jeg håber dit firma kører strålende og takker for din "støtte"

Følg udviklingen på hjemmesiden og kommenter den igen om et halvt år.

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 11:42
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Det kom der ikke mange svar ud af ....

Hvis ikke du gider at svare på de spørgsmål der kommer her, så må du leve med at kritikken vil vedblive. Det er ikke din opgave at bestemme hvad og hvordan vi diskutere tingene her på Amino.

Indtil videre må jeg sige, at det ligner det vi i alle andre sammenhæng ville kalde annoncehajer, og derfor synes jeg det er fint at folk kan finde denne tråd når der søges i f.eks. Google.

Prøv at se dig omkring på Amino, og se hvordan andre virksomheder har håndteret kritik. Det kunne du lære meget af. Hvis man går i baglås, som du, over kritikken taber man kampen ...
Tilmeldt 11. Jun 06
Indlæg ialt: 995
Skrevet kl. 13:04
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Det er super underholdende det her, og må da sige at jeg klart hælder til ripnrolls side i dette.

Så vidt jeg kan google mig til ligger denne tråd i øvrigt over klimavenligs egen hjemmeside (plads 4 vs. 6).

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 21:49
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person
Dato: 10-05-2007 11:25:54 Forfatter: Eskild Garde Hej Steenbeck

For det første er din iver over at poste indlæg, lige voldsom nok i forholdt til at der er en forretning der skal drives (men det problem har du måske ikke.... (-;  ). Hvilket jeg alt andet lige har mere fokus på end at svare på dine indlæg.

OG DU SKAL IKKE ANTAGE NOGET SOM HELST!!!

Du er ikke kunde hos som vi tidligere har debatteret og du er ikke en juridisk instans der venter på dokumentation. Så hvis du vil have mig undskyldt vil jeg koncentrere mig om at bevise og dokumentere for de virksomheder der rent faktisk er tilknyttet Klimavenlig.dk

og hvis du går og er mavesur og opsætsig over sætningen ''prædikatet på Kondomsælgeren fra Smørum'' undskylder vi - men kun for at få fred!

Lad være med at bruge Amino som Trussel, jeg citerer Steenbeck; '' .. kunne være at denne tråd måske skulle smides over i kategorien ''annoncehajer og andre svindlere''? ;-))'' en folkedomstol hvor i kan dømme Klimavenlig.dk og brug den istedet til dens formål - at sparre, give ris og ros og gode råd.

Og ja vi takker for din særdeles behændige hjælp mht. Google - Jeg håber dit firma kører strålende og takker for din ''støtte''

Følg udviklingen på hjemmesiden og kommenter den igen om et halvt år.

Jeg vil nu stadig påstå at din virksomhed er svindel, hvis man sælger en ubrugelig annonce*, for det er det, til 5000 kr. årligt, så er man jo annoncehaj.. men det ved du jo også godt selv.

Held og lykke med virksomheden, jeg håber du sover rigtig godt om natten, med den samvittighed du må have.

*annoncen er ubrugelig fordi jeres side ikke har nogen besøgende.

Fra 4800 Nyk. F.
Tilmeldt 17. May 07
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 11:23
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hvorfor er der altid en kold negativ holdning herinde. Det er som om, at der sidder en masse, som leder efter og opsøger eller opfinder dårligheder.

Og til denne " Det er ikke din opgave at bestemme hvad og hvordan vi diskutere tingene her på Amino"

Nej, det mærkes tydeligt. Men trøst dig, du er ikke alene om negative holdninger herinde .

Jeg kender Klimavenlig.dk, og har kun godt at sige om dem. Via deres side er jeg også kommet i forbindelse med behagelige personer, som har kontaktet mig, og givet kanongode råd. Gratis....

Held og lykke Klimavenlig, og tak for godt samarbejde

Tilmeldt 24. Oct 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:00

Jeg har arbejdet i nogle uger hos "Klimavenlig" og mit indtryk er at det er et 100% fup firma.

Personerne der arbejder er kun ude på en ting: At sælge din virksomhed en ubrugelig annonce.

De har så på forunderlig vis fået Miljøstyrelsen og andre som "partner" og det er måden de sælger på.

Tilmeldt 21. Nov 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 18:11

Det er da også pussigt at denne døde tråd for flere hits end deres egen hjemmeside.. ellers ville den vel ikke komme først frem på Google :-)

Tilmeldt 21. Nov 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 18:20

HAHAAA der står du arbejder for www.powershops.dk

Det eksistere bare ikke :-)

Side 3 ud af 4 (38 indlæg)