Hej, Nu er det sådan at jeg blev kontaktet af en af jeres sælgere, som mente at vores produkt passede godt ind i jeres koncept - vi aftalte at I ville sætte det på jeres side, 1mdr. gratis - godt 1 1/2 uge senere modtager jeg en opringning fra jer om at I ikke kan optage vores produkter alligevel.... Mine spørgsmål er derfor: Ville vores produkt have passet bedre ind hos jer, hvis vi havde betalt for ydelsen? Hvad ville I have gjort i situationen, hvis vi havde betalt jer, og I så efterfølgende ikke mente at vi passede ind? |
Klimavenlig.dk - fup eller fakta?
Vi vil starte med at undskylde den ulejlighed du har haft med Klimavenlig.dk. Det var en fejl fra vores side at du blev kontaktet til at starte med og den pågældende salgsmedarbejder er blevet informeret den uheldige situation, hvilket han ligeledes beklager. Skulle samme situation have udspillet sig i et scenarie hvor fakturaen var blevet betalt, havde vi omgående returneret pengene med en undskyldning. Det er absolut ikke til nogens gavn at du stiller negativt spørgsmålstegn ved vores motiver og integritet uden at kende noget til Klimavenlig.dk, - selvom du nu besidder et registreret selskab ved Københavns Fondsbørs har dit selskab formentlig også haft en opstartsfase engang - og i opstartsfaser sker der fejl! Så undlad venligst de negative fraser og lad os holde diskussionen på et sagligt plan. Med venlig hilsen Eskild Garde Klimavenlig.dk |
Undskyld jeg siger det, men dit firma ligner 100% en annoncesvindel firma. Så er det salgt. I sælger jo ubrugelige links, hvor mange besøgende har i om dagen 15-30 ?? |
|
Tilgængæld er jeg ikke glad for at blive kaldt annoncesvindler af en mand der intet kendskab har til virksomheden, andet end egne antagelser! Vores idé er ærlig og vi er parate til at gøre det meste for at de virksomheder vi tilknytter rent faktisk får et ordentligt produkt for deres penge. Vi er godt klar over at vi er havnet i en "hamper" branche, og det er der ikke noget at gøre ved.... andet end selv at være en fair spiller. Jeg har ikke videre kommentarer til debatten. Mvh, Eskild Garde Klimavenlig.dk |
|
Hej Eskild Jeg savner at kunne se et cvr.nr. på jeres site og generelt en masse anden info - er firmaet ikke registreret? De bedste regnvåde tirsdagshilsner fra |
Klodens Tilstand I/S" men sammenhængen ser ud til at være ganske tydelig :-) |
Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.
Det undskylder jeg mange gange, jeg syntes jeg kiggede flere gange og fik altså ikke øje på det...underligt...måske jeg skulle have sovet lidt længere i dag...nu kan jeg jo godt se det - men en stor undskyldning herfra. Jeg synes dog at der godt kunne være lidt mere info og at siden burde have et lidt mere personligt præg, den minder om mange andre søgeportaler...blot min mening, måske Eskild kan bruge det til noget?! Flere regnvåde hilsner herfra |
Hold da op... Sikke en beskyldning, jeg håber du taler bedre til dine "kunder". Denne tråd er vendt den forkerte vej i forhold til hvad mit første indlæg var ment til. Jeg ønskede at vide om der var nogen som kendte til "klimavenlig.dk" som solgte annoncer og mente de havde (tilfældigvis?) 200 søgninger om dagen på ordet kondomer. Jeg antager at det nok ikke var et reélt tal, og spørger derfor mine kollegaer herinde til råds - det var sådan set deres mening jeg ønskede. Og ikke en forsvarstale for dit produkt, som du ikke har andet end at forsvare med ord. Giv os nogle facts! Jeg citerer Mikkel deMib:
Jeg har på ingen måde i sinde at give dit produkt dårlig omtale. Jeg ønsker blot en mening om det, fra andre Amino''er. Fortsæt god formiddag Eskild Garde. |