Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Klimavenlig.dk - fup eller fakta?

Side 2 ud af 4 (38 indlæg)
Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 11:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

Nu er det sådan at jeg blev kontaktet af en af jeres sælgere, som mente at vores produkt passede godt ind i jeres koncept - vi aftalte at I ville sætte det på jeres side, 1mdr. gratis - godt 1 1/2 uge senere modtager jeg en opringning fra jer om at I ikke kan optage vores produkter alligevel....

Mine spørgsmål er derfor:

Ville vores produkt have passet bedre ind hos jer, hvis vi havde betalt for ydelsen?

Hvad ville I have gjort i situationen, hvis vi havde betalt jer, og I så efterfølgende ikke mente at vi passede ind?

Tilmeldt 7. May 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 16:04

Vi vil starte med at undskylde den ulejlighed du har haft med Klimavenlig.dk.

Det var en fejl fra vores side at du blev kontaktet til at starte med og den pågældende salgsmedarbejder er blevet informeret den uheldige situation, hvilket han ligeledes beklager.

Skulle samme situation have udspillet sig i et scenarie hvor fakturaen var blevet betalt, havde vi omgående returneret pengene med en undskyldning.

Det er absolut ikke til nogens gavn at du stiller negativt spørgsmålstegn ved vores motiver og integritet uden at kende noget til Klimavenlig.dk, - selvom du nu besidder et registreret selskab ved Københavns Fondsbørs har dit selskab formentlig også haft en opstartsfase engang - og i opstartsfaser sker der fejl!

Så undlad venligst de negative fraser og lad os holde diskussionen på et sagligt plan.

Med venlig hilsen

Eskild Garde
Klimavenlig.dk

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 16:10
Dato: 07-05-2007 16:04:04 Forfatter: Eskild Garde
Vi vil starte med at undskylde den ulejlighed du har haft med Klimavenlig.dk.

Det var en fejl fra vores side at du blev kontaktet til at starte med og den pågældende salgsmedarbejder er blevet informeret den uheldige situation, hvilket han ligeledes beklager.

Skulle samme situation have udspillet sig i et scenarie hvor fakturaen var blevet betalt, havde vi omgående returneret pengene med en undskyldning.

Det er absolut ikke til nogens gavn at du stiller negativt spørgsmålstegn ved vores motiver og integritet uden at kende noget til Klimavenlig.dk, - selvom du nu besidder et registreret selskab ved Københavns Fondsbørs har dit selskab formentlig også haft en opstartsfase engang - og i opstartsfaser sker der fejl!

Så undlad venligst de negative fraser og lad os holde diskussionen på et sagligt plan.

Med venlig hilsen

Eskild Garde
Klimavenlig.dk

Undskyld jeg siger det, men dit firma ligner 100% en annoncesvindel firma. Så er det salgt.  I sælger jo ubrugelige links, hvor mange besøgende har i om dagen 15-30 ??

Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 16:14

Undskyld jeg siger det, men dit firma ligner 100% en annoncesvindel firma. Så er det salgt.  I sælger jo ubrugelige links, hvor mange besøgende har i om dagen 15-30 ??

Tænkte det... men sagde det ikke ;-))

Virker ikke seriøst.

Tilmeldt 7. May 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 09:21
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
Ærlig talt betyder det ikke særligt meget når en Kondomsælger fra Smørum kalder min virksomhed useriøs, da jeg kunne forestille mig at det er prædikat du selv har fået på dig en del gange!

Tilgængæld er jeg ikke glad for at blive kaldt annoncesvindler af en mand der intet kendskab har til virksomheden, andet end egne antagelser!

Vores idé er ærlig og vi er parate til at gøre det meste for at de virksomheder vi tilknytter rent faktisk får et ordentligt produkt for deres penge.

Vi er godt klar over at vi er havnet i en "hamper" branche, og det er der ikke noget at gøre ved.... andet end selv at være en fair spiller.

Jeg har ikke videre kommentarer til debatten.

Mvh,

Eskild Garde
Klimavenlig.dk

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9733
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 09:27
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person
Hvis du vil undgå at ende med at folk opfatter dig som annoncehaj er det meget vigtigt at du faktisk skaber værdi til de virksomheder der sælges til - og at du kan dokumentere denne værdi. Når du er i opstartsfasen er det tvivlsomt om der faktisk er en sådan værdi og derfor er du meget udsat. Hvis jeg var dig ville jeg vente med at tage penge for optagelserne indtil det faktisk har en værdi at stå der.
Tilmeldt 10. Oct 06
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 09:32
Hej Eskild

Jeg savner at kunne se et cvr.nr. på jeres site og generelt en masse anden info - er firmaet ikke registreret?

De bedste regnvåde tirsdagshilsner fra

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 10:53
Deres virksomhedsoplysninger er der, klik på "kontakt" så kan du finde det hele. Godt nok står der et andet navn end Klimavenlig ved det I/S cvrnummeret hører til, nemlig "
Klodens Tilstand I/S" men sammenhængen ser ud til at være ganske tydelig :-)

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 10. Oct 06
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 11:16
Det undskylder jeg mange gange, jeg syntes jeg kiggede flere gange og fik altså ikke øje på det...underligt...måske jeg skulle have sovet lidt længere i dag...nu kan jeg jo godt se det - men en stor undskyldning herfra.

Jeg synes dog at der godt kunne være lidt mere info og at siden burde have et lidt mere personligt præg, den minder om mange andre søgeportaler...blot min mening, måske Eskild kan bruge det til noget?!

Flere regnvåde hilsner herfra

Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 11:43
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Ærlig talt betyder det ikke særligt meget når en Kondomsælger fra Smørum kalder min virksomhed useriøs, da jeg kunne forestille mig at det er prædikat du selv har fået på dig en del gange!

Hold da op... Sikke en beskyldning, jeg håber du taler bedre til dine "kunder".

Denne tråd er vendt den forkerte vej i forhold til hvad mit første indlæg var ment til. Jeg ønskede at vide om der var nogen som kendte til "klimavenlig.dk" som solgte annoncer og mente de havde (tilfældigvis?) 200 søgninger om dagen på ordet kondomer.

Jeg antager at det nok ikke var et reélt tal, og spørger derfor mine kollegaer herinde til råds - det var sådan set deres mening jeg ønskede. Og ikke en forsvarstale for dit produkt, som du ikke har andet end at forsvare med ord. Giv os nogle facts!

Jeg citerer Mikkel deMib:

Hvis du vil undgå at ende med at folk opfatter dig som annoncehaj er det meget vigtigt at du faktisk skaber værdi til de virksomheder der sælges til - og at du kan dokumentere denne værdi. Når du er i opstartsfasen er det tvivlsomt om der faktisk er en sådan værdi og derfor er du meget udsat. Hvis jeg var dig ville jeg vente med at tage penge for optagelserne indtil det faktisk har en værdi at stå der.

Jeg har på ingen måde i sinde at give dit produkt dårlig omtale. Jeg ønsker blot en mening om det, fra andre Amino''er.

Fortsæt god formiddag Eskild Garde.

Side 2 ud af 4 (38 indlæg)