Så må du jo bare lukke af for mine indlæg - droppe dem. Jeg tilbyder jo ikke min tjeneste som bogholder - men hvis folk slet ikke hvor moms kommer ind i billedet - og hvordan det påvirker resultatet - ja så synes jeg man gør folk en bjørnetjeneste ved ikke at sige - tag hjælp. Man står pludseligt med en tosset momsgæld eller skattegæld som rent ud er et helvede- slet ikke af manglende vilje, men fordi det desværre er lidt kompliceret. Det er ikke umuligt at en time face to face kan hjælpe meget - det tror jeg da gerne - tilbyd dig til trådstarter - men en bogholder behøver slet ikke være en der koster mange tusinde kroner - det kan være en man kan få til at se tingene efter og betale en fornuftigt timepris. Der sker ikke noget ved at lave det daglige selv - men moms og skat/årsopgørelse kræver et basalt kendskab, og det synes jeg ikke at finde her. Du dropper bare mine ensformige svar Kenneth så går det nok for dig vh |
Cookie:Der sker ikke noget ved at lave det daglige selv - men moms og skat/årsopgørelse kræver et basalt kendskab, og det synes jeg ikke at finde her. Du dropper bare mine ensformige svar Kenneth så går det nok for dig
Hej Cookie
Nu har du og andre, konstant, sagt at der skal en bogholder til, uden at ville hjælpe konstruktivt i en debat.
Du ved som jeg at det er basal plus og minus, der er ikke kræver noget som helst. Og derfor er det så irriterende at istedet for at komme med noget konstruktivt, så øddelægger i det for potentielle iværksætter, med at sætte lortet op som at det kræver en højre handels eksamen.
Så vil du ikke kommentere på andet end at det kræver bogholder, så lad da vær med at kommenter. Ellers være lidt behjælplig. Det kan ske at hun om et år eller 2 opdager at regnskabet tager forlangtid, og så skal bruge en bogholder, og så er det absolut ikke den der vil sægle der kommer først, det er faktisk den der kom med konstruktive råd, der hjalp hende igennem, med de første valg.
/Kenneth