Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Özlem Cekic på 'fattigdomstur' med Joachim B.Olsen

Side 24 ud af 28 (273 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15088
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 13:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

TRÅD DØ! Min mail er fyldt op med denne tråd, og I sidder bare og hakker meningsløst på hinanden...

Kan I ik tage den over PB, for det har intet med emnet at gøre mere, og det er det samme om og om og om igen, som der bliver skrevet...

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:45

Neeeeej-da:

Mikael christiansen:

Neeeeej-da:

Mikael christiansen:

hvad jeg forstod var ikke det lettest men nu er der mange iværksættere der knokler der ud ad , og til lavere løn det er de fattige i samfundet set i forhold dem er knokler til en lavere løn end kontant hjælp

jeg forstod også på dig det var hårdt men jeg har måske misforstået dig

Helt ok.... Men iværksætteri er noget man selv vælger.....

jeg tror ikke helt du forstår mig selvfølgelige  konkurrer kontant hjælpen med mindste løn det er en naturlige faktor

Og hvad vil du mene mindstelønnen ligger på ??? ca?

60 kroner burde den kunne sættes ned til derved vil kunne bevare flere arbejdes pladser i danmark og ikke alle de er geni til dansk skrivning med mere der skal også være plads til de ikke tekniske job i fremtidens danmark

man burde sætte bistanden yderligere ned så den svaret til den løn og lidt mindre det ville styrke vores konkurrence evne

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 13:45

Mikael, der findes en stor gruppe mennesker på kontant hjælp, som pga sygdom ikke er i stand til at arbejde. Hvad er dit forslag vi gør med dem, og hvor meget skal de have i kontant hjælp?

Fra Lystrup
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 476
Skrevet kl. 13:51

Mikael christiansen:

60 kroner burde den kunne sættes ned til derved vil kunne bevare flere arbejdes pladser i danmark og ikke alle de er geni til dansk skrivning med mere der skal også være plads til de ikke tekniske job i fremtidens danmark

man burde sætte bistanden yderligere ned så den svaret til den løn og lidt mindre det ville styrke vores konkurrence evne

60  kr svare det ikke til hvad en kontanthjælps modtager tjener ??? De får 10.044 før skat..

Fra Lystrup
Tilmeldt 20. Feb 11
Skrevet kl. 13:54

Nej tæt på ...

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:54

Fashion-Seller:

DØ TRÅD DØ! Min mail er fyldt op med denne tråd, og I sidder bare og hakker meningsløst på hinanden...

Kan I ik tage den over PB, for det har intet med emnet at gøre mere, og det er det samme om og om og om igen, som der bliver skrevet...

ja det er sådan set samme som side 2 men når nogle mener noget bliver jeg sur , jeg vil altid mene en høj kontant skader vores konkurrence evne den burde sættes ned , men jeg kan se jeg nok ikke bliver enig og så lang tid mange mener denne kontant hjælp ikke skal ned og flere ældre og flere arbejdes pladser flytter ud ad danmark ser jeg svær fremtid for danmark , jeg vil gerne forklare det er nødvendigt vi alle må tage vores del af byrden for vi kan få danmark videre i fremtiden det er vigtigt

jeg vil ganske enkel have et konkurrence dygtigt danmark i fremtiden og derfor forsætter jeg , der nogle der ønsker andet i tråden forstår jeg og dem er jeg dybt uenig med, så meget det går en på for hvordan er vores fremtid når arbejdes pladser udflytter og vi alle kan ikke få arbejde igen og kan simpelthen ikke være geni med høj uddannelse i et eller andet

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2814
Skrevet kl. 13:56
Hende her den "fattige" de var ude og besøge som kun har 5000 kr om mdr., mere hvis hun begyndte at bruge Skype og skar ned på røgen, siger hun selv at hun er fattig eller er det bare hende Cekic der siger det? Eller nu har hun jo ændret mening.
Men kalder hun sig selv for fattig?
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:57

Neeeeej-da:

Mikael christiansen:

60  kr svare det ikke til hvad en kontanthjælps modtager tjener ??? De får 10.044 før skat..

ja den burde sætte kontant hjælp ned til 5000 kroner cirka så svare det bedre at man kan gå ned i mindste løn der skal være en god forskel der motivere

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15088
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 14:02

Mikael christiansen:

ja det er sådan set samme som side 2 men når nogle mener noget bliver jeg sur , jeg vil altid mene en høj kontant skader vores konkurrence evne den burde sættes ned , men jeg kan se jeg nok ikke bliver enig og så lang tid mange mener denne kontant hjælp ikke skal ned og flere ældre og flere arbejdes pladser flytter ud ad danmark ser jeg svær fremtid for danmark , jeg vil gerne forklare det er nødvendigt vi alle må tage vores del af byrden for vi kan få danmark videre i fremtiden det er vigtigt

jeg vil ganske enkel have et konkurrence dygtigt danmark i fremtiden og derfor forsætter jeg , der nogle der ønsker andet i tråden forstår jeg og dem er jeg dybt uenig med, så meget det går en på for hvordan er vores fremtid når arbejdes pladser udflytter og vi alle kan ikke få arbejde igen og kan simpelthen ikke være geni med høj uddannelse i et eller andet

At sætte kontanthjælpen ned, vil intet ændre på DKs konkurrenceevne. Det er naivt at tro på, at sådan en enkelt stående handling har nogen indflydelse på konkurrenceevnen... Det eneste en nedsættelse vil gøre, er at frigøre nogle ekstra midler, som evt kunne bruges andre steder i samfundet.

Vil du have en bedre konkurrenceevne, så skal du gå meget hårdere til værks! Så skal lønnen sænkes, så skal kontanthjælpen også falde, og så skal varerne tilsvarende sættes ned i pris. Important skal desuden helst mindskes... En sådan handling vil få indflydelse på rådighedsbeløbet hos den almene dansker, og det vil være slut med charterkulturen, da det pludselig bliver dyrt at være i udlandet, da købekraften pr krone bliver mindre.

Så at gennemføre sådan en ting, det kræver nosser af stål, og det har rød stue ik! Over and out!

Fra Lystrup
Tilmeldt 20. Feb 11
Skrevet kl. 14:03

Mikael christiansen:

ja den burde sætte kontant hjælp ned til 5000 kroner cirka så svare det bedre at man kan gå ned i mindste løn der skal være en god forskel der motivere

en sidste kommentar, så skal jeg nok stoppe Fashion-seller.......

Mikael:

Gider du lave et budget udfra de 5000 kr?.... husleje/mad/regninger osv osv ..... vil godt se hvordan du får 5000 kr før skat til at række til 1 måned

Side 24 ud af 28 (273 indlæg)