Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Özlem Cekic på 'fattigdomstur' med Joachim B.Olsen

Side 22 ud af 28 (273 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Neeeeej-da:

Mikael christiansen:
har været før det aktivering man har det virkelige som om man udnytter systemet for man skal intet lave set i forhold hvad gør nu

Inden du brokker dig for meget over at kontanthjælps-modtagere er dovne, synes jeg bare du skal vide at for at man skal være godkendt til at få kontanthjælp skal man være 30 timer i aktivering...

30 timer er altså inegnting hvad brokker du dig over

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:54

Bruno Høiberg:

Grethe er en typisk kontanthjælps modtager i Danmark, hvis du ikke er enlig med børn og typisk for dem er at de ikke er sunde og raske nok til at kunne få et alm. job.

Grethe har minus 915 om måneden

Jeg syndes der er alt for meget negativ fokus på aller svageste, de skal bare have den hjælp der skal til for, så at det kun kan lige køre rundt for dem.

Den hjælp de får, kommer stort set alle tilbage i fælleskassen via skat, moms og afgifter, på de ting som de betaler for, det er heller ikke den gruppe hvor pengene ikke bliver brugt på dyre udlandske produkter eller charter rejser.

Hivs de ikke får den hjælp der skal til, så bliver det bare dyre for yderne i den sidste ende, det vil ende med optøjer som i England i stor stil, meget mere kriminalitet, dyre anbringlser, dyre fængels pladser osv.

Det vi skal holde fokus er der imod det der i virkligheden er dyrt for Danmark, som er de høje lønniger der er, hvorfor skal en ufaglært slagteri arbejder have over 200 kr i timen ? Og ferie og fri dage konstant.
Det der gør at mange arbejdes pladser forsvinner i disse tider.
Hvorfor skal der være så mange offenlige medarbejder, der ikke tør at tage et ansvar til kanon høje løninger ?

Der imod dem der i virkligheden betaler gildet, som er yderne og hiver penge hjem ude fra og skaber nye arbejdes pladser, er iværksætter og selvstendige, men dem er der ingen fokus på.

nedsættelse af kontant hjælp ville motivere folk mere til at arbejde og den høje kontant hjælpe ødelægger vores konkurrence evne i sidste da det gør at mindste løn holdes oppe ingen vil jo arbejde til mindre end kontant hjælpen

Tilmeldt 16. Sep 09
Indlæg ialt: 2211
Fra  Tekstfokus Skrevet kl. 10:59

Alle har lov til at have deres egne politiske holdninger, men jeg synes, at flere helt overser, at mange kontanthjælpsmodtagere faktisk arbejder for pengene - og til en lavere "løn," end andre får for det samme. Tag lige udgangspunkt i fakta.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:16

Neeeeej-da:

Mikael christiansen:
har været før det aktivering man har det virkelige som om man udnytter systemet for man skal intet lave set i forhold hvad gør nu

Inden du brokker dig for meget over at kontanthjælps-modtagere er dovne, synes jeg bare du skal vide at for at man skal være godkendt til at få kontanthjælp skal man være 30 timer i aktivering...

hvad mener du brokker mig jeg er glad for mit liv , jeg naser ikke , jeg er tilfreds med mit liv

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:18

Louise L:

Alle har lov til at have deres egne politiske holdninger, men jeg synes, at flere helt overser, at mange kontanthjælpsmodtagere faktisk arbejder for pengene - og til en lavere "løn," end andre får for det samme. Tag lige udgangspunkt i fakta.

dog mange får også over deres mindste løn , det skal kunne betale sig at arbejde , vi skal bevare vores konkurrence evne

Fra Lystrup
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 476
Skrevet kl. 12:12

Mikael christiansen:

Hvorfor er 30 timer ingenting?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:37

Neeeeej-da:

Mikael christiansen:

Hvorfor er 30 timer ingenting?

2 timer morgen aviser giver da også lige 10 timer arbejde alle vil bare ikke som mig gør alt for knokle derud ad i en vild fart både være aktive arbejde om natten og lave alt muligt andet det eneste jeg glemmer er alt andet i livet familien , venner jeg har fuldt ud fokus skal klare mig selv og er total lige glad med om bor småt og vil gøre det selv

vis løber hurtigt nok giver det båd motion og du sprænger akkorden man skal overleve derfor må man til side sætte andre behov før det næste kan lykkes

har dog også nogle gange arbejde 30 timer om dagen og glemt og sove et par dage og gået over akkorden hele tiden

du kender vidste ikke mig og mit liv man kan nå mere end du tror vis du vil

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 12:47
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person
Fra Lystrup
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 476
Skrevet kl. 12:47

Mikael christiansen:

2 timer morgen aviser giver da også lige 10 timer arbejde alle vil bare ikke som mig gør alt for knokle derud ad i en vild fart både være aktive arbejde om natten og lave alt muligt andet det eneste jeg glemmer er alt andet i livet familien , venner jeg har fuldt ud fokus skal klare mig selv og er total lige glad med om bor småt og vil gøre det selv

vis løber hurtigt nok giver det båd motion og du sprænger akkorden man skal overleve derfor må man til side sætte andre behov før det næste kan lykkes

har dog også nogle gange arbejde 30 timer om dagen og glemt og sove et par dage og gået over akkorden hele tiden

Nu snakker vi jo om 30 timers aktivering... Og når man er på kontanthjælp må man jo ikke lave alt muligt..

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:57
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Neeeeej-da:

Mikael christiansen:

Nu snakker vi jo om 30 timers aktivering... Og når man er på kontanthjælp må man jo ikke lave alt muligt..

ja det er luksus at være på aktivering Big Smile nu tror jeg endelig vi er enig

Side 22 ud af 28 (273 indlæg)