Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Özlem Cekic på 'fattigdomstur' med Joachim B.Olsen

Side 23 ud af 28 (273 indlæg)
Fra Lystrup
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 476
Skrevet kl. 13:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mikael christiansen:

ja det er luksus at være på aktivering Big Smile nu tror jeg endelig vi er enig

Øhh nej tror jeg ikke vi er .... men hvis du ser det sådan... så er det vel sådan :_s

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:05

Neeeeej-da:

Mikael christiansen:

ja det er luksus at være på aktivering Big Smile nu tror jeg endelig vi er enig

Øhh nej tror jeg ikke vi er .... men hvis du ser det sådan... så er det vel sådan :_s

jeg kunne ikke gennemskue dit svar du skriver både det er kun 30 timer aktivering der kræves men skriver også de har det hårdt , jeg kunne ganske enkel ikke forstår dig , for det modsiger sig selv når du skriver sådan

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Lystrup
Tilmeldt 20. Feb 11
Skrevet kl. 13:07

Mikael christiansen:

jeg kunne ikke gennemskue dit svar du skriver både det er kun 30 timer aktivering der kræves men skriver også de har det hårdt , jeg kunne ganske enkel ikke forstår dig , for det modsiger sig selv når du skriver sådan

Hvor skriver jeg at det er hårdt at være på kontanthjælp?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:08

Neeeeej-da:

Mikael christiansen:

2 timer morgen aviser giver da også lige 10 timer arbejde alle vil bare ikke som mig gør alt for knokle derud ad i en vild fart både være aktive arbejde om natten og lave alt muligt andet det eneste jeg glemmer er alt andet i livet familien , venner jeg har fuldt ud fokus skal klare mig selv og er total lige glad med om bor småt og vil gøre det selv

vis løber hurtigt nok giver det båd motion og du sprænger akkorden man skal overleve derfor må man til side sætte andre behov før det næste kan lykkes

har dog også nogle gange arbejde 30 timer om dagen og glemt og sove et par dage og gået over akkorden hele tiden

Nu snakker vi jo om 30 timers aktivering... Og når man er på kontanthjælp må man jo ikke lave alt muligt..

kan ikke helt tolke hvad du mener og jeg kan se nogle mener jeg forstået dig helt forkert , det ved jeg ikke om jeg har

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:12

Neeeeej-da:

Mikael christiansen:

Hvor skriver jeg at det er hårdt at være på kontanthjælp?

hvad jeg forstod var ikke det lettest men nu er der mange iværksættere der knokler der ud ad , og til lavere løn det er de fattige i samfundet set i forhold dem er knokler til en lavere løn end kontant hjælp

jeg forstod også på dig det var hårdt men jeg har måske misforstået dig

Fra Lystrup
Tilmeldt 20. Feb 11
Skrevet kl. 13:18

Mikael christiansen:

hvad jeg forstod var ikke det lettest men nu er der mange iværksættere der knokler der ud ad , og til lavere løn det er de fattige i samfundet set i forhold dem er knokler til en lavere løn end kontant hjælp

Helt ok.... Men iværksætteri er noget man selv vælger.....

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:32

Neeeeej-da:

Mikael christiansen:

nogle kunne livet være lettere med kontant hjælp , men det forstår du ikke at livet er hårdt vis man gerne vil klare det selv

det eneste vi kan gøre er sætte bistanden ned eller mindste løn så folk er motiveret mere mod at arbejde men at sætte løn op skader vores konkurrence evne og så lang tid høj kontant konkurrer den selvfølgelige med kontant hjælpen

Fra Lystrup
Tilmeldt 20. Feb 11
Skrevet kl. 13:36

Mikael christiansen:

nogle kunne livet være lettere med kontant hjælp , men det forstår du ikke at livet er hårdt vis man gerne vil klare det selv

Hvis dit liv bliver lettere med 10.044 kr om måneden før skat, så er det godt for dig.....

Og en ting mere... Du skal ikke begynde at lære mig om hvordan det er at ville tingene selv....

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:38

Neeeeej-da:

Mikael christiansen:

jeg tror ikke helt du forstår mig selvfølgelige  konkurrer kontant hjælpen med mindste løn det er en naturlige faktor

Fra Lystrup
Tilmeldt 20. Feb 11
Skrevet kl. 13:40

Mikael christiansen:

Neeeeej-da:

Mikael christiansen:

jeg tror ikke helt du forstår mig selvfølgelige  konkurrer kontant hjælpen med mindste løn det er en naturlige faktor

Og hvad vil du mene mindstelønnen ligger på ??? ca?

Side 23 ud af 28 (273 indlæg)