Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salg af domæner, f.eks. www.rampriser.dk

Side 2 ud af 4 (38 indlæg)
Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 21:15
Hvor mange stjerner giver du? :
> Mikkel, jeg tror du bør overveje at skrive lidt færre (ligegyldige) indlæg, og istedet koncentrere dig lidt mere, når du så skriver et.

Nu tror jeg lige du skal tage en slapper fister! Det er dig selv der påstår at domænerne er perfekte "søgeords-domæner" og det er noget vrøvl. At du ikke kan argumentere bedre end at komme med åndssvage og barnlige kommentarer om min deltagelse her er til at brække sig over. Du skal vist lige hjem og læse lidt på lekten igen, inden du stikker dit sure fjæs frem i en debat næste gang.
Tilmeldt 13. Apr 07
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 21:31
Mikkel, som jeg skrev sidst: Pas nu lidt på blodtrykket.

Nu kammer du jo helt over.

Tror du ikke lige du skal tage en slapper - for din egen skyld.

Prøv lige at læse dit eget indlæg igen. Du har da vist helt mistet besindelsen.

Nu siger jeg tak for debatten. Nu bliver dine indlæg FOR latterlige - OG ikke mindst: Ynkelige!

.... "sure fjæs" ..., ja, det er heldigvis ikke mig der sidder og er sur.

/Mogens

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9738
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 21:38
Hvad lacver du egentligt her? Hvis dit eneste formål er at spille sur svigermor så kommer du ikke langt. Næhh, kig du dig heller lidt omkring på Amino inden du graver digselv ned i et endnu dybere hul og drop så alle dine tåbelige kommentarer om mig. På Amino er det nemlig heldigvis sådan at man som regel bliver afsløret i løgne, som f.eks. dine lovprisninger af helt værdigløse domæner.

Du har lavet 5 indlæg her, og straks bliver du ekspert i hvilke kommentarer vi andre må lave, som har bidraget en million gange mere. Nej, nu må du satme lige! Prøv lige at starte med at hjælpe nogle andre, så kan det være du opnå bare en lille smule respekt
Tilmeldt 17. Nov 06
Indlæg ialt: 255
Skrevet kl. 21:39
Kedelig måde at slutte en søndag på.

> > Rampriser: Prøv for din og vores skyld at se dig om her på Amino. Det vil hjælpe dig med at forstå hvordan man opfører sig herinde. Du vil finde ud af at der er mange muligheder for at kommunikere med rigtig mange dygtige og engagerede mennesker, men at når man fremstiller en påstand eller en vare, så har brugerne lov at give deres mening til kende - også selvom det ikke lige er en lovprisning af det du kommer med.

Ellers velkommen til, jeg er sikker på du kan komme med noget væsentligt mere konstruktivt end det hidtil viste.

Dbh,

Mads

Tilmeldt 13. Apr 07
Skrevet kl. 21:54
Mikkel, jeg stopper vores dialog her. Du spilder min tid - og du er jo helt ud af kontrol.

Hids dig dog lidt ned, mand! (Ja, ikke at du skal gøre det for min skyld).

Sur, sur, sur ... tja, ikke mig. Men det skinner lidt igennem, at du har svært ved at styre temperamentet.

/Mogens

Tilmeldt 13. Apr 07
Skrevet kl. 22:03
Kære Mads

Jeg er helt, helt enig med dig.

Og det generer mig da overhovedet ikke, at et par gutter, kalder mine domæner for værdiløse. Det kan ikke bringe noget i kog hos mig.

Men det kan da godt virke lidt generende, at de pisker en stemning op og bl.a. skriver:

"Du påstår dine domæner har en stor værdi i søgemaskinerne"
al den stund, at jeg ALDRIG har udtalt mig om værdien af domænerne (eller efter deres mening: manglen på samme).

Nå, men jeg vil da håbe for dem, at de falder lidt ned igen.

/Mogens

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 22:27
Mogens - Inden du lovpriser dig selv og bare ser de Mikkel og Mikkel som et par sure gutter bør du nok lige selv tænke over hvad du skriver i et forum.

Dit aller først indlæg er et salgsindlæg, du har ikke deltaget i nogle andre debatter. Amino er skabt for at iværksættere kan hjælpe hinanden, at mange også sælger ting igennem er en anden side af sagen, men det er aldrig pænt at bryde direkte ind og sælge noget og så smutte igen. Og sådan ser jeg lidt din hensigt, da dit navn også er rampriser.

Derudover begynder du at kritisere en af de mest aktive aminobrugere, og gør grin med folk, men sørger for at holde dig selv godt anonym så vi ikke skal opdage dine små fejl.

Du påstår måske ikke direkte at dine domæner har stor værdi i søgemaskinerne, men du skriver de er perfekte søgeordsdomæner. Så kan man diskutere om det er sandheden, men her på amino har alle lov til at komme med deres holdning, om den er god eller dårlig.

Jeg mener personligt heller ikke dine domæner er noget værd, og jeg kan ikke se hvorfor man burde købe dem. Men jeg håber da du finder en køber som kan se noget brugbart i dem.

Lige til sidst, vil jeg sige at : pensioneret iværksætter, klemmesamler, børsnoteret firma etc er titler her på amino der stiger alt efter antal indlæg, de kan være misvisende men det er bare skæg og ballade fra Thorborgs side. Så det er ikke noget brugeren selv vælger at skrive.

Velkommen på amino.

Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 22:30
Hmm.. Nu er det ikke for at virke som ''lysseslukker'' for den utrolig interessant debat i har kørende herinde..

Men kære Rampriser.. deMib går nok som værende en af de største Søgemaskineoptimerings eksperter på denne side, så lyt nu hellere til ham..

Og er det denne opførsel du har tænkt dig at føre herinde, vil du så ikke nok bare gå ? :/ .. Nogle af os herinde lever en stresset hverdag, og har virkelig ikke tid/kræfter til at skulle skrue ned på dampen for sådanne personer som dig, så kan vi ikke bare holde det moderat og anstændigt, eller også lade fuldkommen være med at skrive herinde ?..

Fortsat god aften til jer alle :).

Tilmeldt 13. Apr 07
Skrevet kl. 23:02
Ja, Brian Frænde.

Jeg tror du har ret, når du skriver, at der er nogen der lever en stresset tilværelse. De findes jo rundt omkring ;-)

Mikkel''s egenskaber har jeg aldrig udtalt mig om. Det har jeg ingen baggrund for - eller interesse i.

Men lytte til ham ... hmm... måske. Men jeg har jo ikke set/hørt noget konstruktivt fra ham endnu. De indlæg han har tilstillet mig, er jo blot en sur/gal mands værk. Tidsrøveri ville nogen kalde det.

Måden - og aggressiviteten - i hans indlæg, virker jo ikke inspirerende for at læse andre af hans indlæg.

Men nok om det. Mine domæner er blot min hobby - og det er jo ikke MIG som har bedt om ekspertudtalelser om domænernes værdi.

Selvfølgelig er alle velkomne til at kommentere (det er da kun hyggeligt :-) - og vurdere domænernes værdi, hvis det er det man har lyst til - men det er jo ikke noget man er blevet bedt om.

Men fint nok for mig, hvis man har lyst til det... (men det kan undre mig, at man vil bruge tiden på det).

Men som sagt: For mig er det kun en hobby.

/Mogens

Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 954
Skrevet kl. 07:56
Har du ikke hørt noget konstruktivt fra ham?! Hvad med sætningen, at dine domæner var fuldstændig værdiløse, set i forhold til søgeordsoptimering.

Er han for aggressiv for dig! Havde du nemmere kunne sluge det, hvis han havde sagt "domænenavnene, er måske ikke helt så velegnet med henblik til søgeordsoptimering, som det udlægges"

Side 2 ud af 4 (38 indlæg)