Hej. Jeg har fået købt lidt "for mange" domæner, og er nu ved at sælge ud. Derfor sælges følgende: Domænerne er perfekte "søgeords-domæner". D.v.s. når kunderne søger på f.eks. "rampriser", så kommer mit domæne aller øverst på f.eks. Google. Og det endda ganske GRATIS! Interesseret - så send mig en mail: mail@mogens-jensen.dk Mvh Mogens |
Salg af domæner, f.eks. www.rampriser.dk
De ting jeg har sagt om søgning er jeg ret sikker på søgemaskine eksperterne herinde kan/vil underbygge, jeg vil ikke mene dine sites har nogen reel værdi Med mindre selvfølgelig du har salg på din webshop eller mange besøgende, men navnene i sig selv er ikke noget værd. / mike |
|
Det er med megen beundring, at jeg læser kommentarerne fra hhv. administrerende direktør Mikkel Christensen, med hovedkontor i et ca. 16 m2 kolligieværelse i Skive samt "Pensioneret iværksætter med hus i Sydfrankrig" (Ja, intet er mig mere ligegyldig, end hvor han har hus. Men jeg må jo erkende, at det er en udbredt tendens, at man ønsker at fortælle ligegyldigheder om sig selv.) MC skriver bl.a. "... men ingen søger på rampriser, de søger på "priser ram" eller "ram priser". Tja, hvorfor MC skriver noget sådant dokumenterbart vrøvl er svært at gætte. Jeg kan jo blot kigge på min besøgsstatistik, og se hvor mange kunder/besøgende der kommer fra en eller flere søgemaskiner. Og "den gode pensionist" tilslutter sig helt MC''s vrøvl - samtidig med, at han fantaserer om, at de 2 sidste er smidt ud af Google. Jeg må skuffe pensionisten: Det er de ikke. De 2 sidste har aldrig været aktive/oppe at køre. Det nævnes også, at "ingen af de 3 domæner har nogen værdi i søgemaskinerne. Tværtimod." Gad vide hvad der menes med Tværtimod. (Nej, dette var ikke et spørgsmål!) Ja, ja. Selvom Jeres indlæg ikke har bidraget med de store åbenbaringer - så har I jo da fået ytret Jer - og med "pensionistens" 3100 indlæg, ser det ud til at kvantitet tæller højere end kvalitet. Mogens Jensen |
At du begynder og lave personlige angreb siger så meget om dig end om de personer du angriber. Men jeg skal gerne indrømme at jeg ikke så du var ny her, så jeg vil gerne byde dig velkommen til Amino. Her hjælper vi hinaden, og forsøger så vidt som muligt at undgå personlige fejder som den du forsøger at starte. Så ja jeg bor på kollegie, min virksomhed er en såkaldt virtuel virksomhed(slå det op), jeg har ikke 17 kvadratmeter, jeg har omkring de 40 men må sku indrømme jeg ikke lige har målt det. Jeg tjener mine penge på hårdt arbejde, samtidig med jeg studerer. Jeg mener ikke selv det er noget der bør nedværdiges men hvis du mener det skal du sandelig have lov til det. Mht. din nedgørelse af den anden Mikkel så skal han næsten have lov at svare for sig selv, det er jeg fuld fortrolig med at han uden problemer selv er mand for :) |
Kære Mikkel. Jeg kan godt tåle sandheden. Sandheden er, at jeg elsker sandheden! Du skriver bl.a., at "Her er vi for at hjælpe hinanden, .." Ja, så siger jeg dig da tak for hjælpen! Og jeg vil da også sige, at jeg godt kan klare mig uden din hjælp, specielt hvis din hjælp består i at omtale mit site således: ".. du sælger flashram på siden, det sænker troværdigheden ..." ".. jeg ville aldrig i fremtiden stole på priser jeg fandt på rampriser.dk" ".. jeg vil ikke mene dine sites har nogen reel værdi". At du ikke mener, mine sites "har nogen reel værdi" det skal du da have lov at mene. Jeg har blot svært ved at kæde det sammen med dit udsagn om, at "her er vi for at hjælpe hinanden". Og spar mig nu for din sang om, at det er "sandheden", for det har du jo ingen kendskab til. Du er ude i gætværk og for min skyld må du gætte al det du har lyst - blot du ikke forsøger at ophøje det til "sandheden". Iøvrigt er jeg ikke ude i et ærinde, hvor jeg ønsker at nedgøre nogen. Tværtimod. Jeg synes det er fint, at man forsøger at tjene lidt til studierne. Meeeeeen, skulle man ikke overveje at indikere det på sin hjemmeside. Når man skimmer din hjemmeside, så får man jo ikke lige det indtryk, at man her "står overfor" en studerende. Og jeg fornemmer jo ellers, at du synes sandheden skal frem ...? Tak for en god dialog - og "tak for hjælpen". Mogens Jensen |
Desuden kan du mene hvad du vil om min virksomhed, fact er at store danske Tv Stationer, analyse instituter og en af Danmarks største fiskeri im- og eksportører er yderst tilfredse med det arbejde jeg og mine ansatte laver, og nej mine hjemmesider udstråler ikke hobby-firma for det her er ikke et hobby firma, det er yderst seriøst med kvalitet i verdensklasse. De andre ting jeg sagde var vurderinger af dit website, hvis du tager det personligt er det dit problem. Desuden skal du være velkommen til at kalde minerende hårdt oparbejdede erfaring for "gætværk" det skal du være velkommen til ligesom jeg skal være velkommen til ikke at kommentere dine mindre flatterende kommentarer i fremtiden, er du ude på at få hjælp bør du nok ændre attitude. Vi har eksperter inden for næsten alle emner herinde, og du får ikke hjælp ved at fornæme nogen af dem og de fleste vil nok også holde afstand efter at have set dig overfuse os sådan her. / Mikkel 17 årig HTX Elever der leger firma i kælderen... |
|
Mikkel, jeg tror du bør overveje at skrive lidt færre (ligegyldige) indlæg, og istedet koncentrere dig lidt mere, når du så skriver et. Nu skriver du: "Du påstår dine domæner har en stor værdi i søgemaskinerne". Det har jeg ALDRIG skrevet ét ord om!! Stille og roligt sætter jeg 3 domæner til salg. Straks står MC og du på nakken af hinanden for - i kor - at fortælle mig, at mine domæner: - ikke har "nogen reel værdi" - "er ikke noget værd". Jeg ved jo ikke, om det kan have noget at gøre med, "at rønnebærene er sure .." Men jeg gentager lige: Det er KUN Jer 2, der har talt om værdien af domænerne. Jeg har ikke nævnt det med et ord! Jeg håber - for Jeres egen blodtryks skyld - at I er faldet lidt ned. ... måske skyldes det den pludselige sommervarme. Go'' sommer til Jer begge 2. /Mogens |
Hej Mogens. Prøv at bruge en time eller 4 på at læse en masse indlæg på AMINO. Så vil du forstå at, det langt fra er et personligt angreb. :) |