Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salg af domæner, f.eks. www.rampriser.dk

Side 4 ud af 4 (38 indlæg)
Tilmeldt 13. Apr 07
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 01:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Tja, det er muligt, at min antagelse af værdien af det meget omdiskuterede domæne var helt ude i hampen, men ikke desto mindre blev domænet solgt inden udgangen af april, til Danmarks største online shop. Med en omsætning på over ½ mia. og et bekvemt overskud, så tror jeg da de ved hvad de gør. Hvorvidt du har ret i, at køber ikke har den mindste smule forstand på markedsføring, det skal jeg lade være usagt. Jeg opnåede hvad jeg gerne ville: Sælge domænet.

Fra Vadum
Tilmeldt 7. Nov 05
Indlæg ialt: 862
Skrevet kl. 02:50

Godt for dig!

Hvor meget fik du hjem på det?

Fra Aarhus
Tilmeldt 23. Aug 07
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 13:09

Jamen tillykke med det da.

Jeg ved nu ikke om jeg vil kalde shg.dk Danmarks største online shop, men igen det er jo noget der kan diskuteres.

Derudover bruger de det vist ikke engang, men der er jo en anden sag. 

Nu er jeg selv ved at købe et domæne navn, og er da interesseret i at høre, hvad andre slipper for den affære?? 

Tilmeldt 13. Apr 07
Skrevet kl. 18:44

Ja, det er ikke for at jeg mener vi skal diskutere det :-)  men mener du er der andre der har en omsætninger større end ½ mia. ..

Held og lykke med købet at dit domæne .. :-) 

Tilmeldt 13. Apr 07
Skrevet kl. 21:21

... nej, jeg tror heller ikke de bruger det. Men man behøver jo heller ikke købe noget, for at ville bruge det. Det lader til, at de har købt det, for at forhindre, at andre købte det! De må jo have vurderet, at det kunne "skade" deres forretning, hvis andre købte det.

Hvad jeg fik for det ... ja, jeg er ret godt tilfreds :-) 

Efter salget rejste min kone og jeg på en måneds hotelferie til Mellem- og (tidligere) Østeuropa, for nogen af pengene. Det var en maj måned jeg sent vil glemme.

Og ofte, men vi sad på en eller anden restaurant, og skålede under en middag, så sendte jeg da tit en tanke til alle de "kloge-Åge", som havde udråbt domænet som værende FULDSTÆNDIG værdiløst :-) 

I min verden viser det blot (igen og igen), at man skal passe på med at tro på dem som gerne vil fremstå som (bedre vidende) eksperter.

Hvad skal du give for det domæne som du overvejer at købe? 

Fra Aarhus
Tilmeldt 23. Aug 07
Skrevet kl. 21:35

kender da shg, men vil blive meget overrasket, hvis de skulle være de største.

Jeg kan ikke se, hvilket år, de skulle have omsat for 1/2 mia. Til gengæld kan jeg se, de har det som mål i 2007, hvilket er lidt andet, end rent faktisk at have omsat det.

Det er trods alt edb-verdenen, så jeg ville blive meget overrasket, hvis den største i DK "ikke tjente mere" - det skal ikke misforståes, det er skam et flot resultat, men stadig... 

Du har nok ret i det ikke skal diskuteres, så hopper også ud af denne tråd nu - ville bare lige tilkendegive min mening

jo tak, jeg har lige købt og betalt det nu Wink 

Fra Aarhus
Tilmeldt 23. Aug 07
Skrevet kl. 21:38

uhh, havde ik lige set du havde skrevet, før jeg fik sent mit indlæg, så vil da lige svare på dit spørgsmål.

1500,-
domænet var perfekt. det var privatejet, og da siden ikke rigtig indeholdt noget, kontaktede jeg ejeren, for at høre om han var ineterseret i at sælge

Tilmeldt 13. Apr 07
Skrevet kl. 21:43

super pris - for dig som køber :-)

Held og lykke med domænet - og tak for snakken. :-)

Side 4 ud af 4 (38 indlæg)