Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Indtjeningsrekord - YES!

Side 9 ud af 14 (131 indlæg)
Fra Søborg
Tilmeldt 1. Sep 11
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 21:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er helt fantastisk resultat, du har lavet.

De sider, du har linket til her, har jeg checket ud og især NyeSokker.dk er virkelig lækker. Hurtig, flot, overskuelig og lige til at købe på.

Nu har jeg personligt ingen erfaring med det du laver, men jeg tænker lidt, at nogle af de enkelte site er "meget smalle". Er det måden at gøre det på? Ellers byder jeg gerne ind med noget input om hvordan du kan ekspandere lidt og måske få endnu flere besøgende (?)

Jeg er selv så småt ved at prøve at starte op og går en helt anden vej, men det giver virkelig stof til eftertanke, at der er helt andre muligheder ... altså hvis nu jeg skulle fejle miserabelt med mine egne ideer, så KAN affiliate vejen med hårdt arbejde, måske lykkes selv for mig... Stick out tongue

Under alle omstændigheder fortsat god vind og masser af succes til dig og familien

Mvh,

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 21:12

Det er svært at svare på. Det er en løbende process, . Teknologierne er jo blevet skiftet ud med tiden. Men jeg kan da huske jeg byggede en side om webudvikling i 2002, og lavede en  konkurrence side i 2004

Fra frederiksværk
Tilmeldt 7. Jun 10
Indlæg ialt: 921
Skrevet kl. 21:15

Men tror at man kan få, det samme resultat hvis du brugte Wordpress

jeg mangler en investor eller 2 til at starte mit projekt

http://www.amino.dk/forums/t/96207.aspx

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 21:16

ozzy_angel: Mange tak. Det bliver spændende at se hvordan det ser ud nå vi når tættere på jul.

Carsten: Tak skal du have. En del af siderne er netop meget smalle, og det har i hvert fald fungeret for mig :-)!

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 21:21

Ja. Wordpress er ingen hindring, men du har ikke samme fleksibilitet til at forme projekterne som du vil. Nu har jeg f.eks programmeret et system som du kan se her, til at hente bladtilbud fra en anden side. I princippet kan du jo godt lave det samme i WP, men du skal opdateret det manuelt, eller have programmeret et modul der kan hente det data - og så er du ligevidt :-)

Fra frederiksværk
Tilmeldt 7. Jun 10
Indlæg ialt: 921
Skrevet kl. 21:24

Casper Schneidereit:

Ja. Wordpress er ingen hindring, men det du har ikke samme fleksibilitet til at forme projekterne som du vil. Nu har jeg f.eks programmeret et system som du kan se her, til at hente på bladtilbud fra en anden side. I princippet kan du jo godt lave det samme i WP, men du skal opdateret det manuelt, eller have programmeret et modul der kan hente det data - og så er du ligevidt :-)

Tak for svaret :) og TILLYKKE du når helt sikkert de 10k ;)

jeg mangler en investor eller 2 til at starte mit projekt

http://www.amino.dk/forums/t/96207.aspx

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 21:44

Nesuz:
Tak for svaret :) og TILLYKKE du når helt sikkert de 10k ;)

Forhåbentlig & selv tak :-)!

Fra Nærum
Tilmeldt 25. Nov 10
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 21:51

Casper Schneidereit:

Ja. Wordpress er ingen hindring, men du har ikke samme fleksibilitet til at forme projekterne som du vil. Nu har jeg f.eks programmeret et system som du kan se her, til at hente bladtilbud fra en anden side. I princippet kan du jo godt lave det samme i WP, men du skal opdateret det manuelt, eller have programmeret et modul der kan hente det data - og så er du ligevidt :-)

Så med andre ord, uden programmerings kundskaber er det indtjeningsmæssigt et hobby-projekt, mens man er nødt til at kunne benarbejdet selv, hvis man skal arbejde med det på fuld tid som du gør?

Det er egentlig meget enkelt.

Livet handler om udvikling. Det består af valg og konsekvenser.

Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 855
Fra  Jimmis garage Skrevet kl. 21:53

Hej Casper

Sindsygt godt gået, men vil lige høre er det på adsense du laver alle de penge?? Måske et dårligt spørgsmål, da jeg ikke har læst hele tråden så det har du nok svaret på ;-) 

Mvh Jimmi

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 22:02

Nej overhovedet ikke. Jeg tror der er mange som lever af det her, uden at kunne skrive en eneste linies kode. De finder så på nogle sider og koncepter, der passer til deres kompetencer - eller får det lavet i byen.

Hvis du vil lave en side som parfume priser skal du enten selv lave det, eller få nogle andre til det. Derudover det det sjældent jeg rammer rigtigt i første hug, og jeg retter typisk mange ting til løbende. 

Eksempelvis har jeg nok rettet <titel>-tagget på www.nyesokker.dk over 12 gange, for at finde ud af hvad fungerede bedst -  for mig.

Side 9 ud af 14 (131 indlæg)