Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Indtjeningsrekord - YES!

Side 8 ud af 14 (136 indlæg)
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

igang:

Det er ikke fordi jeg skal forsøge at overtage din tråd, for dit resultat er også meget flot, men jeg synes bare at du skal vide, at du ikke er den eneste der har succes med affilate:


Det kan være vi skal overveje at samarbejde lidt om noget affiliate. Det tror jeg vil være til stor gavn for os begge Big Smile

...endnu en som overgår mine resultater! Øv, jeg må være lidt skarpere.

Michael

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 11:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen din procentmæssige fremgang overgår jo langt min. Stort tillykke :D

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 11:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Casper Schneidereit:
amen din procentmæssige fremgang overgår jo langt min.

Det skal da heller ikke være nogen hemmelighed, at Tradedoubler talte om "Skyrocket", de de helt euforisk ringede til mig igår :o)

Men hvis jeg kan opnå den slags med mine evner, er det bestemt også muligt for andre. Hemmeligheden er: Fokus

Big Smile

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 12:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Er det meningen at der står du har tjent 1,50,-? Eller er jeg bare gået galt i byen? Smile

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 12:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Sander:
Er det meningen at der står du har tjent 1,50,-? Eller er jeg bare gået galt i byen? Smile

Ja den er god nok. Jeg ved godt at det kan virke som et urealistisk højt beløb for mange, men det var også mest for at vise, at det altså godt kan lade sig gøre hvis man bare er engageret :o)

(Og for at understrege at det er fantastisk flot hvad Casper har opnået)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 12:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Skulle bare lige være sikker på, at det skulle læses med en humoristisk vinkel Skype-Wink

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 16:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak. Nu må vi ikke håbe du får annulleret hele din omsætning pga ugyldig klik e.lign :D

Fra Smukke Faaborg
Tilmeldt 1. Nov 07
Indlæg ialt: 279
Fra  Aquatex Skrevet kl. 19:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person
Casper Schneidereit:
Her en måned efter jeg startede som selvstændig, har slået min indtjeningsrekord for en dag. De ca. 80 websites jeg driver, har lavet lige knap 5.000 DKK i annonceindtægter på en dag :-).


Rigtig misundelsesværdigt flot, Casper. Man kan godt i det københavnerne kalder Udkantsdanmark. Tænk om politikerne vidste, hvad der rent faktisk foregår af indtjeningnettet. Så ville de måske få øjnene op og ændre fokus.
Det sker nok ikke
Jeg spekulerede på, om du har lavet 80 websitet på en måned, hvor du startede som selvstændig? Jeg kan knap lave et site på den tid.

Næste step for dig er, at skrive en bog om, hvordan du har gjort.
Det er der penge i. Held og lykke fremover.
Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 19:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bjarne. 

Mange tak for det. End ikke min bankmand forstår helt hvad jeg laver, måske er jeg bare dårlig til at kommunikere det ud. Så til daglig "sælger jeg bare sokker", det er lidt nemmere at forholde sig til - selvom det ikke er min primære indtægtskilde.

Nej jeg har bygget dem op på 2 år, ved siden af det lønmodtagerjob jeg havde. Det er så først en måned siden, at jeg synes indtægten, var stabil og stor nok, til at kunne forsøge mig. 

Fra Århus
Tilmeldt 31. May 11
Indlæg ialt: 461
Skrevet kl. 19:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Seriøst Casper!

Jeg har aldrig udvekslet et ord med dig, men jeg må tilstå:

Du er så fucking nice! du hjælper altid folk på Amino, med nogle af de bedste råd! du tager dig faktisk tid hver gang du skriver en post til at svare 100% kompetent, hvilket kan være svært for selv den bedste. 

Jeg syntes virkelig du er en inspiration til rigtig mange unge mennesker derude som arbejder med Online indtægt / Marketing

Jeg selv arbejder med Afffiliate og jeg er sikker på vi konkurrere på nogle områder! men alligevel ville jeg syntes at det ville være fedt at få dine råd. Og det er bare sigende! at en konkurrent vil have dine råd! 

Jeg har rigtig meget respekt for dig! og ikke fordi du har nået så langt som du har nået, men pga. at du har arbejdet så hårdt som du har! fordi jeg er ikke et sekund i tvivl om hvor hårdt arbejde det har været!

Stor stor stor respekt herfra! og det skal du ikke tage så let på! klap dig selv på skulderen og sig til dig selv hvor sej du er ! 

ps. husk at tak konen for at skrive tekster, det er jo et rent helved :) haha 

Skriver omkring lån, kviklån og meget mere på www.Prestamo.dk - lån penge til dine drømme.

Side 8 ud af 14 (136 indlæg)