Vi er et pænt stykke over 2.000. |
Hej Casper.
Stort tillykke med det flotte tal - det kan vi andre jo bare se op til :-)
Som der også er blevet nævnt, så runder du nok 10000 lige om lidt. :-)
De bedste hilsner
Frederik
Vi er et pænt stykke over 2.000. |
Hej Casper. Stort tillykke med det flotte tal - det kan vi andre jo bare se op til :-) Som der også er blevet nævnt, så runder du nok 10000 lige om lidt. :-) De bedste hilsner Frederik |
Følg med på min blog omkring økonomi, crowdlending og det at være ung investor.
Super duper er det kun danske sider du excellere i hl |
Altså - jeg har mest af alt lyst til at give dig 1 stjerne, men det er af jalousi Dog giver jeg dig lige en 5'er i stedet for, da det sgu er flot! Jeg håber selv på at nå det tal en skønne dag! Meget, meget flot. Med Venlig Hilsen |
Hunderacer - 550 forskellige hunderacer
Ski.. godt gået!!! Det er noget af en vifte af sider - hvilke(n) platform(e) bruger du Wordpress eller andet platform til dine sites og håndterer du du selv det tekniske setup for alle siderne eller hvordan? God vind mod de 10.000!!! |
Jeg tilbyder webdesign og webgrafik
Du er en fucking affiliate pusher! :-) Godt vi andre har noget at se op til! FLOT KLARET!!! - Emil |
Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.
Super godt arbejde Casper!! Tillykke! |
Kanon Casper! Du var også oprindeligt grunden til at jeg startede, da du publicerede din indtjening for et stykke tid siden :) |
Mange tak :-). Jeg har kun danske sider, fordi engelsk ikke er en af mine stærke sider. Siderne bygger på systemer jeg selv udvikler og tilpasser. |