Hej, Casper. Det ser da ikke dårligt ud. Tværtimod! Det ser super godt ud! Det er et syn, der er sundt for øjnene :-) De bedste hilsener, |
Stort tillykke herfra!
Af ren nysgerrighed er din mobilpris-side håndlavet?
Hej, Casper. Det ser da ikke dårligt ud. Tværtimod! Det ser super godt ud! Det er et syn, der er sundt for øjnene :-) De bedste hilsener, |
Stort tillykke herfra! Af ren nysgerrighed er din mobilpris-side håndlavet? |
Stort tillykke med den indtjening rekord Dog det vigtigste det forsætter jævnt altid for som iværksættere er man altid ud efter at øge ens indtægt for evigt |
Det var godt nok dejligt. :-) Jeg har netop været inde på Nyesokker og bestille et par sokker. Kan rigtig godt lide købsflowet -> tre skridt på siden -> ét skridt til betaling = fire skridt og så er jeg om et par dage nye sokker rigere. :-) Så er SMS notificering også bare tommel op! ;-) |
Mange tak. Så håber jeg du bliver glad for dit nye par sokker. Det fungere rigtig godt for mig, og er med til at folk kan huske "NyeSokker.dk". Så det kan du da bruge som et salgsargument når du skal sælge din SMS løsninger :-) |
Jeg skal da helt klart lige finde ud af hvor jeg kan få det puttet ind. ;-) Hvis du ikke allerede har gjort det, så kunne du prøve at kigge lidt på vores hjemmeside. Det kunne jo være vi kunne fange DIN interesse! :-) En (måske) spændende funktion for dig er at du kan sende SMS-beskeden som WAP Push, altså et link, så din modtager kan klikke ind på hjemmesiden via ét enkelt klik på sin mobiltelefon. |
Ja. Det er nu lige overkill i forhold til shoppens størrelse. Lige nu benytter jeg blot en SMS sender (API) ved mit webhotel. |
Stort tillykke med det meget flotte resultat |
Nu vil jeg ikke stå tilbage, så jeg vil benytte tråden til lige at blære mig med min egen succes. Det er ikke fordi jeg skal forsøge at overtage din tråd, for dit resultat er også meget flot, men jeg synes bare at du skal vide, at du ikke er den eneste der har succes med affilate: Det kan være vi skal overveje at samarbejde lidt om noget affiliate. Det tror jeg vil være til stor gavn for os begge |
Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk
Sådan en blærerøv... ;o) |