Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Indtjeningsrekord - YES!

Side 10 ud af 13 (130 indlæg)
Fra frederiksværk
Tilmeldt 7. Jun 10
Indlæg ialt: 921
Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Sølund:

Vil gerne lige støtte Caspers udmelding om at man kan leve af det uden de store kodningsevner - Jeg lever af det, og jeg kan kun delvis HTML

Når det så er sagt, så er denne tråd jo ret lyserød og positiv :-) Det er ekstremt svært at få det til at køre - Jeg har i hvertefald ikke ville anbefale nogle af mine arbejdsløse venner at hoppe i gang med det. Der er rigtig mange ting som man skal kunne, for at få det til at spille. Plus det er ekstremt hårdt at have selvkontrollen til at arbejde seriøst med ting som måske først giver en indtjening om f.eks. et års tid. 

De fleste vil fejle med et brag, imens andre vil kunne tjene nogle fine lommepenge - Og nogle få vil kunne leve af det. Men som med alting i livet, hvis man ikke prøver bliver det i hvertfald aldrig til noget :-)

Det sværeste for mig er som sagt selvkontrollen, og motivationen ved at arbejde hjemme. Selv om jeg lever af det, så er jeg så småt begyndt at kigge efter et rigtigt arbejde igen - deltid eller fuldtid, for jeg savner sq at have kollegaer osv. 

Så man laver som fx. kunne være i wordpress.. og først forvente en indtjening om et år ?

jeg mangler en investor eller 2 til at starte mit projekt

http://www.amino.dk/forums/t/96207.aspx

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 22:55

Nesuz:

Jesper Sølund:

Vil gerne lige støtte Caspers udmelding om at man kan leve af det uden de store kodningsevner - Jeg lever af det, og jeg kan kun delvis HTML. 

Når det så er sagt, så er denne tråd jo ret lyserød og positiv :-) Det er ekstremt svært at få det til at køre - Jeg har i hvertefald ikke ville anbefale nogle af mine arbejdsløse venner at hoppe i gang med det. Der er rigtig mange ting som man skal kunne, for at få det til at spille. Plus det er ekstremt hårdt at have selvkontrollen til at arbejde seriøst med ting som måske først giver en indtjening om f.eks. et års tid. 

De fleste vil fejle med et brag, imens andre vil kunne tjene nogle fine lommepenge - Og nogle få vil kunne leve af det. Men som med alting i livet, hvis man ikke prøver bliver det i hvertfald aldrig til noget :-)

Det sværeste for mig er som sagt selvkontrollen, og motivationen ved at arbejde hjemme. Selv om jeg lever af det, så er jeg så småt begyndt at kigge efter et rigtigt arbejde igen - deltid eller fuldtid, for jeg savner sq at have kollegaer osv. 

Så man laver som fx. kunne være i wordpress.. og først forvente en indtjening om et år ?

SEO kan tage rigtig lang tid. 

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:37

Jesper Sølund:
SEO kan tage rigtig lang tid. 

Før du kommer øverst på dine søgeord?

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 00:04

Ja eller noget der ligner :-)

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:14
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Casper.

Stort tillykke.

Jeg er slet ikke i tvivl.....du har nogen supergode evner.

Har jeg også skrevet til dig tidligere i en PM`er.

Lige en lille gulerod: Har et par kunder, der laver det samme som dig(dog ikke sokker)...de

omsætter for et par mio. kr. p.a.

Mig som novice, fatter ikke, at der kan tjenes så mange penge på affiliate.

Men som jeg kender dig, kan du også nå derop en skønne dag.

NB: Må snarest have købt nogle sokker hos dig!

MvH

Peter

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:38

Herligt at se at pengene strømmer ind. Til lykke med det. 

Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 10:42

Fed tråd lige at læse igennem inden man skal på Iværk og til AminoTastic. Fed iværksætterenergi!

Stort tillykke Casper  - Det er sku flot klaret!

Fra København SV
Tilmeldt 21. Apr 10
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 23:25

Haha, jeg sidder og griner lidt for mig selv - for det er da alt alt alt for fedt! Kæmpe stort tillykke!

Fra Aalborg
Tilmeldt 30. Mar 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 00:03

Super godt gået :-) Det er altid godt med en succes historie..

Hilsen Aalborg skilte

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 00:33

Herlig tråd at læse :-) Stort tillykke herfra, jeg syntes det er super gået....

Side 10 ud af 13 (130 indlæg)