Tak for svaret :) og TILLYKKE du når helt sikkert de 10k ;) |
Nesuz:Tak for svaret :) og TILLYKKE du når helt sikkert de 10k ;)
Forhåbentlig & selv tak :-)!
Tak for svaret :) og TILLYKKE du når helt sikkert de 10k ;) |
jeg mangler en investor eller 2 til at starte mit projekt
Forhåbentlig & selv tak :-)! |
|
Det er egentlig meget enkelt.
Livet handler om udvikling. Det består af valg og konsekvenser.
Hej Casper Sindsygt godt gået, men vil lige høre er det på adsense du laver alle de penge?? Måske et dårligt spørgsmål, da jeg ikke har læst hele tråden så det har du nok svaret på ;-) Mvh Jimmi |
Nej overhovedet ikke. Jeg tror der er mange som lever af det her, uden at kunne skrive en eneste linies kode. De finder så på nogle sider og koncepter, der passer til deres kompetencer - eller får det lavet i byen. Hvis du vil lave en side som parfume priser skal du enten selv lave det, eller få nogle andre til det. Derudover det det sjældent jeg rammer rigtigt i første hug, og jeg retter typisk mange ting til løbende. Eksempelvis har jeg nok rettet <titel>-tagget på www.nyesokker.dk over 12 gange, for at finde ud af hvad fungerede bedst - for mig. |
Vil gerne lige støtte Caspers udmelding om at man kan leve af det uden de store kodningsevner - Jeg lever af det, og jeg kan kun delvis HTML. Når det så er sagt, så er denne tråd jo ret lyserød og positiv :-) Det er ekstremt svært at få det til at køre - Jeg har i hvertefald ikke ville anbefale nogle af mine arbejdsløse venner at hoppe i gang med det. Der er rigtig mange ting som man skal kunne, for at få det til at spille. Plus det er ekstremt hårdt at have selvkontrollen til at arbejde seriøst med ting som måske først giver en indtjening om f.eks. et års tid. De fleste vil fejle med et brag, imens andre vil kunne tjene nogle fine lommepenge - Og nogle få vil kunne leve af det. Men som med alting i livet, hvis man ikke prøver bliver det i hvertfald aldrig til noget :-) Det sværeste for mig er som sagt selvkontrollen, og motivationen ved at arbejde hjemme. Selv om jeg lever af det, så er jeg så småt begyndt at kigge efter et rigtigt arbejde igen - deltid eller fuldtid, for jeg savner sq at have kollegaer osv. |
Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.
Så man laver som fx. kunne være i wordpress.. og først forvente en indtjening om et år ? |
jeg mangler en investor eller 2 til at starte mit projekt
SEO kan tage rigtig lang tid. |
Før du kommer øverst på dine søgeord? |
Ja eller noget der ligner :-) |