Tror jeg ikke du skal regne med Casper vil ud med! |
Nej, det forbliver en hemmelighed :-)
Tror jeg ikke du skal regne med Casper vil ud med! |
Nej, det forbliver en hemmelighed :-) |
Godt gået, og jeg har lige bestilt nogle sokker hos dig pga. denne tråd. |
Hej Thomas, Tak skal du have. Du er heller ikke den første kan jeg se. En populær tråd på Amino, kan være en meget effektiv salgskanal. Det er efterhånden mange ordre, der kommer via mit banner i bunden af mine indlæg. |
For pokker da, Casper! Hvor er det rigtig godt gået Du giver mig virkelig inspirationen og motivationen til at komme videre med de domæner jeg har købt men aldrig fået udviklet på - Så STORT tak herfra Jeg er ikke i tvivl om at du meget snart når dit mål med 10k og jeg vil glæde mig til at læse din jubel-tråd og endnu en gang lykønske dig ;) |
Hej Casper Hvis ikke jeg allerede har skrevet det, så stort tillykke, det er virkelig inspirerende! Du skriver du har 80 sider, og jeg ved ikke hvor mange af dem, som er webshops. Er det udelukkende affiliate sider / affiliate webshops, eller har du et lager af sokker / andre varer du sælger fra? Jeg spørger fordi jeg selv gerne vil bevæge mig ind på affiliate marketing markedet, og en beretning som din er vanvittig inspirerende, men samtidig også så utrolig, at det virker forkert. Er det udelukkende affiliate sites du har skabt dine flotte resultater med? |
Giver sku bare inspiration til at klø yderligere på. GODT GÅET :) |
Angiv dit mobilforbrug og find det billigste mobilabonnement med http://mp.dk
Køb billige sokker og bliv rig. |
Tillykke - godt at se at nogen tjener selvom der er "krise" :) |
Tillader mig lige at skrive her, da jeg synes det er sindsygt det du har gang i Casper! (kom hertil fra Antphilosophy - Podcast med Casper). |