Jeg kan ikke se hvorfor man skal opfattes mindre seriøst blot fordi man ikke træder frem med fuld identitet
Kan du forstille dig en netværks konference hvor alle sammen går rundt med en brun pose over hovedet, her er der så er klippet hul til øjne og mund? Her kunne man heller ikke få visitkort fra nogen, da alle jo var anonyme, ja det ville sgu være grineren ikk
Repox:
Jeg synes ikke jeg opnår større seriøsitet eller bliver bedre til at hjælpe andre ved at smide et billede af mig selv samt mit fulde navn på min profil.
Nu syntes jeg det handler om hvordan du bliver opfattet så din personlige holdning lige her er ret irrelevant. Sagt med andre ord det handler om hvordan folk opfatter dig og ikke hvordan du opfatter dig selv ;)
Jeg kan ikke se hvorfor man skal opfattes mindre seriøst blot fordi man ikke træder frem med fuld identitet
Kan du forstille dig en netværks konference hvor alle sammen går rundt med en brun pose over hovedet, her er der så er klippet hul til øjne og mund? Her kunne man heller ikke få visitkort fra nogen, da alle jo var anonyme, ja det ville sgu være grineren ikk
Repox:
Jeg synes ikke jeg opnår større seriøsitet eller bliver bedre til at hjælpe andre ved at smide et billede af mig selv samt mit fulde navn på min profil.
Nu syntes jeg det handler om hvordan du bliver opfattet så din personlige holdning lige her er ret irrelevant. Sagt med andre ord det handler om hvordan folk opfatter dig og ikke hvordan du opfatter dig selv ;)
//
Dit indlæg falder jo fint i tråd med min afsluttende kommentar i mit sidste indlæg. Når det nu reelt set er tilfældet kan jeg godt forstå I mener jeg er så forkert på den. Men det er jo bare en skam - for mig åbenbart...
Når det nu reelt set er tilfældet kan jeg godt forstå I mener jeg er så forkert på den. Men det er jo bare en skam - for mig åbenbart..
Jeg mener ikke du er forkert på den, jeg mener bare du vil blive taget mere seriøs hvis du stod frem med et billede af dig selv ikke kun her på Amino men eks også på din hjemmeside, over for dine kunder.
Når det nu reelt set er tilfældet kan jeg godt forstå I mener jeg er så forkert på den. Men det er jo bare en skam - for mig åbenbart..
Jeg mener ikke du er forkert på den, jeg mener bare du vil blive taget mere seriøs hvis du stod frem med et billede af dig selv ikke kun her på Amino men eks også på din hjemmeside, over for dine kunder.
/allan
Aha - så du tager mig ikke seriøst, blot fordi du ikke kan se om jeg skeler med øjnene eller hvad min hårfarve er?
Faktisk er grunden til dette tiltage at det ellers ville lukke mere grundet tiltaget salgs tråde der ender i mudderkastning eller bump 10 gange vis skal bumpe så mange gange er problemet nok mere at de ikke ses godt nok og de kommer tit til ødelægge så meget og morraterne på amino.dk arbejder gratis kan være det kræver mere arbejdskræft men ser ikke andre muligheder nu og her.
Salgstråde der ender i mudderkastning? Der er da mindst ligeså mange politik tråde, MLM tråde, SEO tråde, transport tråde mm, som ender i mudderkastning, ja hvis ik flere... Så den køber jeg altså ik!
Men hvis du læser mit indlæg, så står der sådan set meget tydeligt, hvorfor det her er en farlig vej at gå. Og det siger jeg som +medlem!
Nuværende løsning er bedste for begge partner vi er i ikke dba.dk man kan ikke få solgt sine produkter små ting, ved tråde få du ikke de muligheder når du ligger en mobil telefon mv. for du kan ikke søge på produkter pris se mange på engang
Salgs tråde får ikke den bedste pris , derved set hvor mange gang i tråden vis kigger der kommer der tit 10 indlæg 5 er bump fordi ikke solgt og 1-3 spørger 2 får debatten i mudderkastning
Politiske MLM er en del anderledes prøv og kigge 0 bump måske 50 mudderkastning 130 der tilføjer debatten mening derved har de videre formidler noget til amino.dk bump og 5 ens salgs tråde gange fordi ikke solgt giver ingen viden
korrekt der er ca. det samme antal % men slet ikke når man kigger hvad indholder denne tråden
men lad os tage de rolig briller på og se om der kommer noget , den billigste løsning ville være helt at køre særskilt salg da dette kunne øge annonce indtægter da folk får solgt mere deres produkter da % der klikker der er folk der købs rettet det er ikke den samme antal i % i debatten da det ikke er målrettet mod salg
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Aha - så du tager mig ikke seriøst, blot fordi du ikke kan se om jeg skeler med øjnene eller hvad min hårfarve er?
Nu går denne diskussion ikke på dig alene, jeg prøver overordnet at forklare min holdning til hvad folk generelt får ud af at være anonyme, jeg respektere fuld ud din holdning men er bare ikke enig ;)
Det hanlder heller ikke kun om et billede men at stå frem og være den man er, jeg kan ikke se hvad man får ud af at være anonym, jo i starten men som tiden skrider frem kan man jo ikke gemme sig hele tiden ;)
Nu går denne diskussion ikke på dig alene, jeg prøver overordnet at forklare min holdning til hvad folk generelt får ud af at være anonyme, jeg respektere fuld ud din holdning men er bare ikke enig ;)
Det hanlder heller ikke kun om et billede men at stå frem og være den man er, jeg kan ikke se hvad man får ud af at være anonym, jo i starten men som tiden skrider frem kan man jo ikke gemme sig hele tiden ;)
Jeg skal videre i dagen tekst så i'm out ;)
/allan
'mig' kunne lige så vel have været en anden - eller alle som ikke lige har et billede af sig selv på nettet.
Jeg gemmer mig ikke - jeg linker til min hjemmeside hvor alle mine kontaktoplysninger står; ligesom du også gør med din egen profil - der kan jeg ikke se vi to er anderledes. Ville forskellen måske ligge i at mit profilnavn var mit firmanavn og jeg brugte mit firmalogo som avatar?
Jeg kan ikke se forskellen - men som du selv siger; det handler jo heller ikke om mig...
Jeg skal videre i dagen tekst så i'm out ;)
/allan
klart man tager dem mere seriøst med billeder, profil tekst og skriver hvem man er , hvordan kan overhovedet snakke om det , det er klar fordel at skrive hvem man er længere er den ikke , det er fuldt ud ok ikke skriver det med mig og vis ikke ved kan vi da videre formidle den viden at klart får meste ud ad stå frem med hvem du er , vi er jo iværksætter og hjælper hinanden til at få endnu mere frem gang . sådan er vi bare , jeg vil altid hjælpe en anden iværksættere også dig men selvfølgelige når skriver hvem er salgs tråde lidt vigtigere at man ved hvem man handler med og der du mere seriøse vis står i din profil , siger også dig selv hvordan tager du Anonymous profil man er jo nøsvendigt at vide hvem man handler , dette hjælper dig som iværksættere at fremstå mere seriøst
Fuldt ok du ikke vil udfylde i alt og også fuldt ok du tror ikke det ikke betyder at nogle ikke tager helt så seriøst , men vis ikke ved det , hvad nogle mener må jeg og andre videre formidle den viden for man hjælper altid en anden iværksættere til en endnu større fremgang for sin forretning
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Der er nu den forskel at DesignYou omtaler navn og viser et foto - det findes IKKE på din web-site ?
mvh
john sommer
Repox:
Jeg gemmer mig ikke - jeg linker til min hjemmeside hvor alle mine kontaktoplysninger står; ligesom du også gør med din egen profil - der kan jeg ikke se vi to er anderledes