Nuværende løsning er bedste for begge partner vi er i ikke dba.dk man kan ikke få solgt sine produkter små ting, ved tråde få du ikke de muligheder når du ligger en mobil telefon mv. for du kan ikke søge på produkter pris se mange på engang
Hvordan kan du sige, at løsningen er den bedste for alle? Hvad bygger du det på? Din egen holdning eller erfaringer fra andre sites med lignende problemstillinger?
Alt jeg har skrevet i denne tråd, og alle de problemstillinger, som jeg har forelagt, de bygger på erfaringer fra et andet forum, som indførte samme løsning for at løse lignende problemer!
Løste det problemerne?
Både JA og NEJ. Antallet af tråde og illegale varer blev mindre, men man flyttede bare hele problemet over i Private Beskeder og mails sendt til brugerne. Og alt dette har bare medført, at mange idag ik gider benytte det forum, da det går under navnet "spam forum" i mange seriøse kredse...
Så er mit spørgsmål, om Amino vil risikere det samme, eller om man vil prøve at løse problemerne på en måde, og prøve at skaffe nye +medlemmer på en anden måde. For at blande disse to sammen, er nok ik det smarteste, hvis du spørger mig.
Og som tidligere skrevet, så kunne man lavet et årligt gebyr på f.eks 25 kr eller 50 kr for ikke medlemmer, hvis de ville sælge på siden. Beløbet er så lille, at mange ikke ville tænke over det i forhold til chancerne for at sælge deres varer...
Nu vil jeg lige blive færdigt med noget andet, og så får Martin en PB med forslag til, hvordan Amino kan få flere +medlemmer, samt et link til det forum, så han med egne øjne kan se risikoen... Så er det op til ham og Aminos ejere at beslutte, hvordan man takler det hele bedst muligt