Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Platugler skal ud af Amino, her er mit forslag

Side 28 ud af 32 (319 indlæg)
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 14:36 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jack:
Hvad tror du der var sket med facebook hvis de havde indført bruger betaling ?

Jeg fristes til at spørge, hvad er det ved statistikker som du ikke forstår?

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 14:37 | Låst

Fashion-Seller:
Skulle jeg så lige stemples som platugle der, fordi jeg kan tænke rationelt over børnehave niveau!

Morten - bare glem ProfilBetjenten

Køb ren argan olie her

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 15:09 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Repox:

Jeg kan ikke se hvorfor man skal opfattes mindre seriøst blot fordi man ikke træder frem med fuld identitet - men det er da fint at du melder kulør. Er det Aminos generelle holdning til gratister og brugere som ikke fremtræder med fuld identitet? Det må især de plus-brugere som heller ikke fremtræder anderledes end jeg selv, finde lidt ironisk når man tager 'forslaget' i betragtning.

Jeg synes ikke jeg opnår større seriøsitet eller bliver bedre til at hjælpe andre ved at smide et billede af mig selv samt mit fulde navn på min profil. Det er et spørgsmål om modtagers holdning - og jeg synes bestemt at der sidder nogle meget dygtige mennesker her og har slet ikke skænket det en tanke om de hedder det ene eller det andet, billede eller ej, plus-bruger eller gratis-bruger - jeg ser den faglighed de udviser i deres indlæg. Men når denne usynlige barriere skal understreges gang på gang - og endda af 'Amino Crew' også - kan jeg godt se at visse af os går knap så spændende tid i møde her på forummet.

Måske har jeg også været for naiv - tråden her har i hvert fald overrasket mig meget i forhold til min opfattelse af mentaliteten hos visse af brugerne.

Her er således en sjov tråd som jeg faktisk troede var gældende - især for dig, Martin, når man tænker på dit eget indlæg i tråden. Men nu ved vi da hvordan landet i virkeligden ligger...

Jeg kan love dig for at du ville tjene flere penge i din virksomhed og få meget mere ud af Amino, hvis du satte et billede på af dig selv, udfyldte din profil m.m. Der er ikke mange mennesker der føler sig trygge ved folk de ikke ved hvem er. I underbevidstheden vil man altid tænke at de har noget at skjule og hvorfor tage den chance, når der er masser af andre man kan købe af?

Så nej, det har ikke noget med jantelov at gøre, det er almindelig menneskelig psykologi og om du vil bruge den information til noget er helt op til dig, jeg fortæller dig såmænd blot for at hjælpe dig.

Men gør hvad du finder bedst.

De bedste hilsner

Martin

Fra København
Tilmeldt 11. Jun 08
Indlæg ialt: 661
Fra  Signifly ApS Skrevet kl. 15:43 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Godt tiltag. Snyd og humbuk hører ikke hjemme her!

Dog synes jeg at det virker lidt forkert at sige at plus medlemskab er den bedste måde at komme det til livs på. Man kunne sagtens lave en løsning hvor man betalte et mindre beløb, og f.eks. blev CPR-valideret. Det ville sikkert også afskrække de fleste fuskere, ligesom det kunne være en mulighed til alle andre brugere om at skabe en troværdig profil; noget som man nogle gange savner i debatten herinde. 

Når det så er sagt, synes jeg at det er rimeligt nok at folk som bruger Amino direkte til markedsføring af deres produkter betaler for det. Om prisen på plusmedlemskab svarer til værdien af at kunne sælge herinde må folk jo selv vurdere, og synes man ikke der er value-for-money kan man jo bare sælge andetsteds.

Så Yes til forslaget men Hmm til retorikken omkring at man primært vil kræve plus medlemsskab for at beskytte andre brugere.

Boldrer mig med de kreative wunderkids i Signifly - et Digitalt Bureau i København. Altid en god Amino-pris.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:24 | Låst

MichaelValentin:

Godt tiltag. Snyd og humbuk hører ikke hjemme her!

Dog synes jeg at det virker lidt forkert at sige at plus medlemskab er den bedste måde at komme det til livs på. Man kunne sagtens lave en løsning hvor man betalte et mindre beløb, og f.eks. blev CPR-valideret. Det ville sikkert også afskrække de fleste fuskere, ligesom det kunne være en mulighed til alle andre brugere om at skabe en troværdig profil; noget som man nogle gange savner i debatten herinde. 

Når det så er sagt, synes jeg at det er rimeligt nok at folk som bruger Amino direkte til markedsføring af deres produkter betaler for det. Om prisen på plusmedlemskab svarer til værdien af at kunne sælge herinde må folk jo selv vurdere, og synes man ikke der er value-for-money kan man jo bare sælge andetsteds.

Så Yes til forslaget men Hmm til retorikken omkring at man primært vil kræve plus medlemsskab for at beskytte andre brugere.

Har vidste været op at vende et par gange og hvad jeg forstår er cpr valid ikke billige og hvad så med der bor i Tyskland , Tyrkiet eller andre steder i verden der er profiler fra alle verdens lande her på portalen

lad os nu se hvad den billigste løsning giver og måske er der noget helt nyt og bedre på vej, for dem der vil sælge små vare her på amino.dk måske laves et dba.dk hvor kan søge på pris mv.

At lave det særskilt er klart den billigste løsning og koster i det vilde antal timer at styre som vis morratter skal hold styr på hvem er snyd den løsning gør jo det bliver overskueligt.

Tvivler dog ikke det skulle være på deres liste , derved kan vi alle holde mere fokus i tråden på vores iværksættere ideer og vi kan hjælpe hinanden frem ad og du kan lettere sælge din vare der da det er mere overskueligt og langt mere målrettet vis laver det fuldt ud særskilt 

Regner med de vælger den billigste LØSNING som er den meste enkel at styre, kan være jeg tager fejl , det er en svær løsning , men det tror jeg ikke  , i sær set hvad cpr valid vil dig give dig ekstra set i forhold antal kr og da det ikke alle der har et cpr nummer da nogle kommer fra USA mv.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 11. Jun 08
Indlæg ialt: 661
Fra  Signifly ApS Skrevet kl. 16:36 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mikael christiansen:

Har vidste været op at vende et par gange og hvad jeg forstår er cpr valid ikke billige og hvad så med der bor i Tyskland , Tyrkiet eller andre steder i verden der er profiler fra alle verdens lande her på portalen

lad os nu se hvad den billigste løsning giver og måske er der noget helt nyt og bedre på vej, for dem der vil sælge små vare her på amino.dk måske laves et dba.dk hvor kan søge på pris mv.

At lave det særskilt er klart den billigste løsning og koster i det vilde antal timer at styre som vis morratter skal hold styr på hvem er snyd den løsning gør jo det bliver overskueligt.

Tvivler dog ikke det skulle være på deres liste , derved kan vi alle holde mere fokus i tråden på vores iværksættere ideer og vi kan hjælpe hinanden frem ad og du kan lettere sælge din vare der da det er mere overskueligt og langt mere målrettet vis laver det fuldt ud særskilt 

Regner med de vælger den billigste LØSNING som er den meste enkel at styre, kan være jeg tager fejl , det er en svær løsning , men det tror jeg ikke  , i sær set hvad cpr valid vil dig give dig ekstra set i forhold antal kr og da det ikke alle der har et cpr nummer da nogle kommer fra USA mv.

Hej Mikael,

Man kunne under alle omstændigheder godt lave en valideringsløsning som var mere sikker end "blot" en indbetaling med kreditkort, og som kostede mindre end 1000,- pr. år. Dermed ikke sagt at jeg ikke synes at det er fair nok at kræve betaling for den service Amino er; specielt ikke når folk tjener penge på det. Det synes jeg også jeg gjorde rimelig klart i mit tidligere indlæg.

Jeg ved ikke om en seperat markedsplads vil være godt.. For mig handler Amino primært om vidensdeling og netværk, men hvis en markedsplads kan leve uden at tage resurser fra (eller måske ligefrem biddrage til) den øvrige debat og aktivitet herinde ville det være cool med mig.

Du har helt sikkert ret i at de vælger den billige og nemme løsning nu, og fred være med det. Jeg er glad for at de tager sager om fusk alvorligt, og foretager initiativer imod det. Det eneste jeg anfægter er retorikken; for mig ville det have virket mere troværdigt hvis man havde fokuseret på at det var rimeligt at folk der sælger betaler (og at det så i øvrigt måske kunne holde nogle fuskere fra fadet).

God dag! :-)

Boldrer mig med de kreative wunderkids i Signifly - et Digitalt Bureau i København. Altid en god Amino-pris.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 16:41 | Låst

Entrepreneur - Jan:

Fashion-Seller:
Skulle jeg så lige stemples som platugle der, fordi jeg kan tænke rationelt over børnehave niveau!

Morten - bare glem ProfilBetjenten

Det havde jeg skam også gjort, hvis det ik var fordi, at kommentaren var så grov og krænkende!

Normalt overser jeg hans indlæg, men i dette tilfælde gik han LANGT over grænserne!

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 16:47 | Låst

MichaelValentin:

Det eneste jeg anfægter er retorikken; for mig ville det have virket mere troværdigt hvis man havde fokuseret på at det var rimeligt at folk der sælger betaler (og at det så i øvrigt måske kunne holde nogle fuskere fra fadet).

Hej Michael

Det her er sakset fra første indlæg i denne debat:

"Og så vil det også have den effekt, at folk der tjener gode penge på at markedsføre sig på Amino, de giver lidt igen til det vi skal drive portalen for."

Hvordan mener du jeg kan skrive det mere tydeligt?

De bedste hilsner

Martin

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 16:48 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Mikael christiansen:

Nuværende løsning er bedste for begge partner vi er i ikke dba.dk man kan ikke få solgt sine produkter små ting, ved tråde få du ikke de muligheder når du ligger en mobil telefon mv. for du kan ikke søge på produkter pris se mange på engang 

Hvordan kan du sige, at løsningen er den bedste for alle? Hvad bygger du det på? Din egen holdning eller erfaringer fra andre sites med lignende problemstillinger?

Alt jeg har skrevet i denne tråd, og alle de problemstillinger, som jeg har forelagt, de bygger på erfaringer fra et andet forum, som indførte samme løsning for at løse lignende problemer!
Løste det problemerne?
Både JA og NEJ. Antallet af tråde og illegale varer blev mindre, men man flyttede bare hele problemet over i Private Beskeder og mails sendt til brugerne. Og alt dette har bare medført, at mange idag ik gider benytte det forum, da det går under navnet "spam forum" i mange seriøse kredse...

Så er mit spørgsmål, om Amino vil risikere det samme, eller om man vil prøve at løse problemerne på en måde, og prøve at skaffe nye +medlemmer på en anden måde. For at blande disse to sammen, er nok ik det smarteste, hvis du spørger mig.
Og som tidligere skrevet, så kunne man lavet et årligt gebyr på f.eks 25 kr eller 50 kr for ikke medlemmer, hvis de ville sælge på siden. Beløbet er så lille, at mange ikke ville tænke over det i forhold til chancerne for at sælge deres varer...

Nu vil jeg lige blive færdigt med noget andet, og så får Martin en PB med forslag til, hvordan Amino kan få flere +medlemmer, samt et link til det forum, så han med egne øjne kan se risikoen... Så er det op til ham og Aminos ejere at beslutte, hvordan man takler det hele bedst muligt Smile

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 16:55 | Låst

Fashion-Seller:
Og som tidligere skrevet, så kunne man lavet et årligt gebyr på f.eks 25 kr eller 50 kr for ikke medlemmer, hvis de ville sælge på siden. Beløbet er så lille, at mange ikke ville tænke over det i forhold til chancerne for at sælge deres varer...

Yes

Side 28 ud af 32 (319 indlæg)