Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Platugler skal ud af Amino, her er mit forslag

Side 27 ud af 32 (319 indlæg)
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:36 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

DesignYOU:

Repox:
der kan jeg ikke se vi to er anderledes.

Så tag du en kikker her ;)

//

Jeg er ikke sikker på hvordan det her forholder sig til tråden - du snakker om min seriøsitet gennem mit website - jeg snakker om min seriøsitet gennem Amino; hvordan er vi forskellige der?

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 09:39 | Låst

john sommer:

Repox,

Der er nu den forskel at DesignYou omtaler navn og viser et foto - det findes IKKE på din web-site ?Wink

mvh

john sommer

Repox:
Jeg gemmer mig ikke - jeg linker til min hjemmeside hvor alle mine kontaktoplysninger står; ligesom du også gør med din egen profil - der kan jeg ikke se vi to er anderledes

Hvordan forholder din holdning sig til mit oprindelige spørgsmål? Hvordan - på Amino - gør det mig mindre seriøs som bruger, at jeg ikke har et billede og mit rigtige navn på i forhold til de andre Amino brugere som gør det samme? Plus-bruger eller ej?

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 09:41 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hav en god dag Wink

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 10:05 | Låst
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Du kan jo uden problemer stille -og svare på spørgsmål, men det er din troværdighed du sætter i spil!

Endvidere er det som anonym bekvemt i debatter, at kunne komme med udsagn uden man behøver at være bekymret for at nogen skulle holde en op på udsagn.

Jeg ville være betænkelig ved at indlede et leverandør/kundeforhold til anonyme personer/virksomheder!

mhv

john sommer

Repox:
Hvordan forholder din holdning sig til mit oprindelige spørgsmål? Hvordan - på Amino - gør det mig mindre seriøs som bruger, at jeg ikke har et billede og mit rigtige navn på i forhold til de andre Amino brugere som gør det samme? Plus-bruger eller ej?

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 10:11 | Låst

john sommer:

Du kan jo uden problemer stille -og svare på spørgsmål, men det er din troværdighed du sætter i spil!

Endvidere er det som anonym bekvemt i debatter, at kunne komme med udsagn uden man behøver at være bekymret for at nogen skulle holde en op på udsagn.

Jeg ville være betænkelig ved at indlede et leverandør/kundeforhold til anonyme personer/virksomheder!

Tak for et brugbart svar.

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 10:14 | Låst

Du er velkommen !

mvh

john s.

Repox:
Tak for et brugbart svar.

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 12:10 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Poul Madsen:

Men platuglerne kan vel også søge at sælge plat UDEN om "Jeg har et godt tilbud til dig" - har du taget højde for det eller hur?

Dem ta´r moderatorerne sig af, så det kan de glemme alt om. Det er der taget højde for.

Mvh. Rune.

Tilføj mig på Twitter

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 12:17 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Rune Gjersvik:

Poul Madsen:

Men platuglerne kan vel også søge at sælge plat UDEN om "Jeg har et godt tilbud til dig" - har du taget højde for det eller hur?

Dem ta´r moderatorerne sig af, så det kan de glemme alt om. Det er der taget højde for.

Mvh. Rune.

I den forbindelse må I meget gerne anmelde indlæg som folk kommer til at placere forkert - så kan vi enten flytte dem til rette kategori hvis det er et Plus medlem eller informere vedkommende om hvordan de opretter sig som plus :-)

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Hong Kong
Tilmeldt 6. May 08
Indlæg ialt: 675
Skrevet kl. 14:21 | Låst

Martin Thorborg:
Jack, før du går helt i selvsving, så har Amino eksisteret i mere end 6 år og vi har små 20.000 daglige besøg på hverdage og tallet stiger måned for måned.

Og for sjov, så kiggede jeg på hvor stor en andel "Jeg har et godt tilbud til dig" kategorien har.
De sidste 30 dage er der vist godt 5.000 sider og det ud af mere end 2 millioner sider, som vi viser på hele Amino på en måned. Med andre ord snakker vi om 0,25 % af Aminos samlede trafik (Hvis jeg ellers kan regne) som nu bliver en smule begrænset. Så jeg tror godt du kan tage en dyb indånding med dine dommedagsprofetier ;-)

Hvad tror du der var sket med facebook hvis de havde indført bruger betaling ?

uden jeg behøver at opremse, sites det er gået galt for (tror du ved det)

Jeg kan godt se det går godt for Amino, da Ammino vækster 100% pr år..
og endelig har fået + på bundlinen, men pas nu på ikke at historien gentager sig for de der ikke kan vente med at høste hvad som er blevet sået.. så ta du lige og sov en nat eller to på den..

Altid lidt længere fremme..... helt præcist 6 timer ;-)

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 14:30 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

john sommer:

Nåee !

Der er nogle der kender teknikken - nedenstående lyder ikke godt - men passer vel meget godt i trådens overskrift om platugler!

Fashion-Seller:
Det tager så 2 minutter at oprette 2 profiler... En profil som opretter en forespørgsel, og bagefter besvare man denne forespørgsel med en lang salgstale, og vupti så er hele tiltaget omgået...

Skulle jeg så lige stemples som platugle der, fordi jeg kan tænke rationelt over børnehave niveau!

Din kommentar er hermed anmeldt!!! Jeg har 1 profil på Amino, og Martin og Co skal være velkommen til, at IP tjekke om denne påstand er sand! Og den metode der, er aldrig blevet benyttet af os!

Side 27 ud af 32 (319 indlæg)