Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Platugler skal ud af Amino, her er mit forslag

Side 19 ud af 19 (185 indlæg)
Tilmeldt 13. Aug 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 22:01 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Martin,

Synes egenlig din ide er OK.

En alternativ måde er at lade købere og sælgere bedømme hinanden efter hver handel. Det er brugt mange andre steder og det giver en god indikation af hvem man kan stole på.

Tilmeldt 23. May 11
Indlæg ialt: 706
Fra  Hunderacer Skrevet kl. 22:57 | Låst

Jeg har egentlig ikke noget imod forslaget, dog synes jeg det er ærgerligt at det har taget den drejning.

Folk sælger af og til opsatte hjemmesider til 45-50 kroner stykket.. Og Amino ér uden tvivl det bedste sted at sætte et website til salg på. Det vil være lose-situation for dem - bortset selvfølgelig fra de goder som plusmedlemsskabet giver!!

Havde jeg råd lige nu, ville jeg uden tvivl købe et plusmedlemsskab.

Jeg har ikke noget imod forslaget - synes dog det er synd at ærlige mennesker også bliver ramt.

Med Venlig Hilsen
Morten Madsen

Hunderacer - 550 forskellige hunderacer

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Feb 07
Indlæg ialt: 457
Skrevet kl. 00:31 | Låst

god ide   at  dem  der  vil  sælge   skal  have  identificeret  sig   så   der  kan  findes  tilbage  til  dem;  hvis  de  senere  skulle  forfalde  til   at  opslå  nogle  plattilbud

Tilmeldt 9. Apr 08
Indlæg ialt: 315
Skrevet kl. 12:28 | Låst

Øhhhhh Martin...

Nu er jeg helt enig i det du skriver. Men jeg er ked af at måtte rette lidt på din opfattelse.

Det er IKKE ulovligt at parallelimportere, så længe du overholder dine kunders rettigheder ifm. reklamation.

Parallelimport er udelukkende defineret ved at man sælger uden om det af producenten autoriserede forhandler/distributionsnetværk. Og det er - og kan ikke være - ulovligt. Man skal blot selv sørge for eventuelle oversatte vejledninger og håndtere reklamationer/reparationer.

Mvh Peter

Live Cam Chat - danske og europæiske piger chatter online - Dansk LiveCam

Fra København
Tilmeldt 15. May 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 09:18 | Låst

Hej Martin,

synes det er i orden!

Side 19 ud af 19 (185 indlæg)