En alternativ måde er at lade købere og sælgere bedømme hinanden efter hver handel. Det er brugt mange andre steder og det giver en god indikation af hvem man kan stole på.
Jeg har egentlig ikke noget imod forslaget, dog synes jeg det er ærgerligt at det har taget den drejning.
Folk sælger af og til opsatte hjemmesider til 45-50 kroner stykket.. Og Amino ér uden tvivl det bedste sted at sætte et website til salg på. Det vil være lose-situation for dem - bortset selvfølgelig fra de goder som plusmedlemsskabet giver!!
Havde jeg råd lige nu, ville jeg uden tvivl købe et plusmedlemsskab.
Jeg har ikke noget imod forslaget - synes dog det er synd at ærlige mennesker også bliver ramt.
god ide at dem der vil sælge skal have identificeret sig så der kan findes tilbage til dem; hvis de senere skulle forfalde til at opslå nogle plattilbud
Nu er jeg helt enig i det du skriver. Men jeg er ked af at måtte rette lidt på din opfattelse.
Det er IKKE ulovligt at parallelimportere, så længe du overholder dine kunders rettigheder ifm. reklamation.
Parallelimport er udelukkende defineret ved at man sælger uden om det af producenten autoriserede forhandler/distributionsnetværk. Og det er - og kan ikke være - ulovligt. Man skal blot selv sørge for eventuelle oversatte vejledninger og håndtere reklamationer/reparationer.
Mvh Peter
Live Cam Chat - danske og europæiske piger chatter online - Dansk LiveCam