Nej - jeg vil ikke modsige dig , jeg sælger heller ikke meget her, men bruger det aktivt sammen med gaver/konkurrencer som branding - langsigtig
Okay jeg var ellers af den overbevisning, at du var en af dem, som solgte mest herinde på den måde! Men det siger vel alt om Amino som direkte handelsplads... Og det er også som branding, at jeg har listet lidt tilbud af og til... Nogle gange har det dog solgt godt, men det er langt fra altid!
Det kunne være sjovt at høre, om andre oplever samme tendens ved salg af partier?
så bliver de vel slette de tråde og de får en advarsel og vis gør det igen og igen
Der er lang snor herinde. Jeg har set nogen af de største kritikere af at betale her i tråden spamme debatten dagligt. Jeg kan dog godt lide der er lang snor herinde. Det gør stedet langt mere interessant for mig at der er plads til folks forskelligheder og at der er mange forskellige slags mennesker.
Jeg ser ikke den største fattigdom blandt dem på SU, men hos dem der skraber penge ind herinde og som synes det er for dyrt at bruge "Hjallerup Marked"-sektionen. Den koster i øvrigt heller ikke mindre med fadøl - og der er det kun for en dag.
Risikoen kan være at der kommer masser af "salgs annoncer" i debatterne og det vil jo ganske naturligt give arbejde til moderator af debatterne :(
Men hvo intet vover intet vinder !!
Ja, vi er på internettet. Problemet er der allerede blandt gratister, som dagligt spammer næsten samme salgstale herinde og som nu også råber højt over at der skal betales herinde. Jeg sover dog lige godt om natten :-)
Jeg kan ikke tage problemerne om om folk vil acceptere de ikke kan få en super vare gratis alvorligt - længere. Det har jeg allerede forsøgt. Det har ikke gjort andet end at gøre mig klogere. Nu er det tid til at være iværksætter og tjene penge. Folk der ikke gider betale er ikke længere mit problem, men alligevel rart at se at jeg ikke var den eneste i verden der har kæmpet med problemet :-)
Jeg kan ikke tage problemerne om om folk vil acceptere de ikke kan få en super vare gratis alvorligt - længere. Det har jeg allerede forsøgt. Det har ikke gjort andet end at gøre mig klogere. Nu er det tid til at være iværksætter og tjene penge. Folk der ikke gider betale er ikke længere mit problem, men alligevel rart at se at jeg ikke var den eneste i verden der har kæmpet med problemet :-)
Sjovt - den sætning understreger hele min argumentation om at gratis-brugere stemples som useriøse.
Diskussionen med folk der vil have værdi de kan tjene penge på gratis vil altid leve - så længe der er nogen der gider levere gratis.
Hvad er det forkerte i det? Er man en 'frelst sjæl' blot fordi man gerne vil investere i den værdi man skaber?
Min eksforlovede sagde engang at mit navn er perfekt til mig, fordi det indeholdt både "Gi" og "ta". Vi var dog begge enige om at vi ikke gad at blive ved at "Gi" til dem der kun ville "ta".
Jeg kan ikke sige jeres model er forkert udover at det er ganske normalt at man ikke gider kun at "Gi" til folk der kun vil "ta".
Problemet er der allerede blandt gratister, som dagligt spammer næsten samme salgstale herinde og som nu også råber højt over at der skal betales herinde
Det er vel ligesom IRL.
Tror mange kan nikke genkendende til, at de kunder, der skal have det billigst, bedst og nogle gange næsten gratis, ofte også er dem, der er mest utaknemlige og "bøvlede" med minimum af respekt for andres tid og forretning.
(I parentes bemærket er det heldigvis et fåtal, men de kan desværre nogle gange trække kræfterne ud af én...)
Sjovt - den sætning understreger hele min argumentation om at gratis-brugere stemples som useriøse.
Jamen det er da også meget naturligt at de opfattes sådan. De har valgt at stå frem med navn og adresse, de har valgt at betale for at være med og det er da et tegn på seriøsitet.
Men du kan ganske gratis opnå det samme, hvis du satte et billede på af dig selv, i stedet for af et vredt garnnøgle eller hvad det nu er. Så kunne du udfylde din profil med information om dig selv og give den gas med at hjælpe andre.
Sorry, den er for søgt. Der er en suveræn platform herinde for at dele viden. Hvis man vil lege kræmmer koster det for at få en bod. Jeg kan ikke tage det seriøst, at du mener gratister ikke bliver taget seriøst! Bliv bare ved med bevidst at misforstå det hele.
Det minder mig om engang jeg var i København og ufrivilligt var havnet i en Seven-Eleven og der var en (af en anden hudfarve end ekspedienten) der fik afvist at få penge for flasker og han så råbte "racist".
Jeg ser det samme her, og kan sgu ikke tage alvorligt at nogen er blevet stemplet.
Men du kan ganske gratis opnå det samme, hvis du satte et billede på af dig selv, i stedet for af et vredt garnnøgle eller hvad det nu er. Så kunne du udfylde din profil med information om dig selv og give den gas med at hjælpe andre.