Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tak til Lars Løkke, Barfod, Thorning, Ørum og andre der er faldet for DF

Side 3 ud af 14 (138 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 03:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Entrepreneur - Jan:

Jørgen Olsen:
Ja, det er bemærkelsesværdigt at vi er 3 der ikke kan læse.

Lige med dig, Kenneth og Michael, så forbavser det mig ikke så meget Smile

Måske nogle debattører bare burde holde sig fra at skrive om noget som de ikke ved noget om og for folk som Kenneths vedkommende undgå at pådutte mig noget jeg ikke har skrevet, så var alting meget mere simpelt.

man lære nu engang meste af en anden person der har fuldstændigt´den modsatte holding, vis er enig bliver der jo ikke nogle debat

men en god god at blive mere politisk aktive så skal du ikke stemme på dem som vil gå ind i samarbejde med DF eller du må starte dit eget politisk parti eller gå ind i politik , altså gå ind hvor der du gør en forskel og du gør en forskel at stemme på dem som ikke vil samarbejde med DF

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 03:31

Mikael christiansen:
man lære nu engang meste af en anden person der har fuldstændigt´den modsatte holding, vis er enig bliver der jo ikke nogle debat

Vrøvl der er masser af debat. Prøv at gå ind på det lokale værtshus og se hvor enige de er, og hvor mange stjerner de giver hinanden :-) Jo mere enig man er, jo mere nuanceret kan debatten blive - så skal man nemlig gøre sig ekstra umage for at finde hinandens forskelligheder, - og det kan fylde mange sider - eller mange flasker.

Hvis man er meget uenige, - så kan man ikke engang blive enige om det mest grundlæggende. F.eks. kan man finde på et betvivle modpartens læseevner, og få en til at spekulere på om modparten er nazist eller kanibal.

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 03:32

Mikael christiansen:

Jamen der kan ikke være nogen synderlig debat Smile

Når jeg skriver at DF har talt grimt om muslimer i årevis, så er det fordi det er et faktum at det er sådan.

Når jeg skriver at folk der presse tilstrækkeligt i lang tid nok på et tidspunkt reagerer voldsomt, så er det fordi det er sådan det er normalt.

For at stoppe den slags fra den ene eller den anden side af vælgerblokkene, så er det min mening at man skal stoppe ethvert samarbejde med DF i regeringen indtil de har lært at tale ordentligt.

Så hvad er din løsning Michael? og hold nu venligst fokus..

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 03:34

Entrepreneur - Jan:

Jørgen Olsen:
Ja, det er bemærkelsesværdigt at vi er 3 der ikke kan læse.

Lige med dig, Kenneth og Michael, så forbavser det mig ikke så meget Smile

Måske nogle debattører bare burde holde sig fra at skrive om noget som de ikke ved noget om og for folk som Kenneths vedkommende undgå at pådutte mig noget jeg ikke har skrevet, så var alting meget mere simpelt.

Hej Jan

Problemet med fx invandre debatten, er jo netop at når DF snakker invandre politik, så snakker SF og Social vennerne integration.

Og så har du fx konservative og venstre, der ikke vil udtale sig, når de nu arbejder sammen med DF, så er det jo lidt lige som tråden her. Man snakker forbi hinanden. Og derfor så udvikler retorikken sig desværre.

Så er det nemt at pege finger af dem der råber, men er problemet ikke ligeså meget at, det der får dem til at råbe, er lige så skyldig i retorikken.

/Kenneth

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 03:42
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Mikael christiansen:

Glem ham, han troller igen

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 03:43

Entrepreneur - Jan:

Mikael christiansen:

Jeg fatter ganske enkelt ikke indlægget, hvad har DF med dette har at gøre.

Vis jeg forstår mener du man skal forbyde DF , altså man håner ikke en folke gruppe man er venlig i mod dem .

Læste det igen og igen og kan overhovedet ikke sammenligne det med denne tragedie i Norge

Det er fordi at du og Jørgen f.eks. ikke har bemærket hvordan samfundet har ændret sig gennem de sidste 10-15 år og man skal nok være omkring 40+ for at kunne forstå det hele eller se sammenhænget hvis man ikke lige følger med i alt.

Jeg har aldrig snakket om at forbyde DF, så stop den her Michael.

Jeg lægger op til at man stopper alt samarbejde med DF indtil de har lært ikke at svine andre mennesker til grundet religion og snakker ordentligt i det offentlige rum.

Og det har intet med yttringsfrihed at gøre, det har alene med respekt for andre at gøre..

Tænk tanken at hvis du og jeg kendte hinanden og jeg fra skoletiden havde sagt til dig: Skrid nu din ordblinde spasser - der er ikke plads til dig her!

Og jeg sagde det igen og igen og igen, så er jeg sikker på du en dag ville eksplodere og klappe mig en på siden af hovedet hvis du kunne...

Det samme er ved at ske ved at man sviner andre til igen og igen og igen og igen... Derfor er man nødt til klart at melde sine grænser ud så folk forstår dem, for alle tror de kan sige alt..

så skal du ikke stemme på dem som vil gå ind i samarbejde med DF eller du må starte dit eget politisk parti eller gå ind i politik , altså gå ind hvor der du gør en forskel og du gør en forskel at stemme på dem som ikke vil samarbejde med DF

du opnår ikke noget ved forbyde nogle du påvirker ved at gå aktive ind í politik, men fatter overhovedet disse sammenligninger

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 03:44

Kenneth:

Hej Jan

Problemet med fx invandre debatten, er jo netop at når DF snakker invandre politik, så snakker SF og Social vennerne integration.

Og så har du fx konservative og venstre, der ikke vil udtale sig, når de nu arbejder sammen med DF, så er det jo lidt lige som tråden her. Man snakker forbi hinanden. Og derfor så udvikler retorikken sig desværre.

Så er det nemt at pege finger af dem der råber, men er problemet ikke ligeså meget at, det der får dem til at råbe, er lige så skyldig i retorikken.

/Kenneth

Hej Kenneth

Jeg tror du misforstår mig generelt m.h.t. mit indlæg.

Den måde som DF sviner en bestemt etnisk befolkningsgruppe til på, at medført en generel hårdere tone i den politiske debat og med mange både lovovertrædende udtalelser og uanstændige fremstillinger.

Mit indlæg drejer sig på ingen måde om indvandrere eller udvandrere eller andre... men alene det at man har ladet Folketinget blive en offentligt accepteret forsamling bl.a. repræsenteret ved partier med lovovertrædende medlemmer.

Ved at man accepterer en hårdere og hårdere tone, så forplanter den tone sig også i samfundet og er med til at polarisere menneskerne der lever i samfundet. Når der sker polariseringer, så opstår der i nogle tilfælde ekstremer fordi nogle er så debile at de kommer væk fra virkelighedens verden i deres dagligdag. Denne radikaliseren uanset hvilken side den er på er livsfarlig, det er Norge et meget uheldigt eksempel på.

Min opfordring er at derfor at droppe samarbejdet med DF indtil de har lært at tale ordentligt og ikke svine andre til grundet f.eks. religion. Så kan de lære det, for DF elsker at de er tungen på vægtskålen og på den danske politiske magtliderlige scene, så falder de allesammen i - og det er kun med til DK´s forfald.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 03:46
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Henrik Nielsen:

Mikael christiansen:

Glem ham, han troller igen

Pis nu af din amøbe, du er ikke intelligent nok til samtaler med de voksne her.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 03:57
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Jan

Nej jeg misforstår dig ikke, vi er bare ikke enige.

For tager man fx fængslerne, så er der et overflod af en bestemt minoritet. Så derfor, er der en problem stilling, ved dem vi har i landet.

Vi er jo enige om at de udgør et mindre tal, men alligevel er de overrepresenteret. Vi har aldrig undersøgt hvorfor....for det er jo ikke grundet deres religion de er i fængsel, så meget kender jeg til dansk lovgivning.

Det som er problemet er at så længe at vi har et svagt socialdemokrati, og det har vi haft i rigtig mange år, så vil fx SF også vokse, og de har en anden agenda end socialdemokratiet.

Og problemet er at vi aldrig har haft en offentlig debat om invandring der ikke handlede om at pege finger og kalde folk racister.....og det stadige skal vi være over. Men det kræver også at folk tør at tage de debatter.

Og derfor får vi det ikke. Og husk på vi er i valg år.

/Kenneth

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 04:03

Hvis DF ved sin hårde tone i indvandrerdebatten er med til at polariere menneskerne der lever i samfundet, - og det er en skidt ting, uanset hvor stor dosis, - så burde vi måske også tage fat på:

Soc.dem som kører en hård tone overfor de rige.

Venstre der kører en hård tone overfor de fattige.

Og fremskridtspartiet der kører en hård tone overfor dem der betaler skat.

Eller også har vi brug for dem alle for at skabe balance:

Pia til at give udlændinge prygl, Løkke til at give utilpassede unge stokkeslag, Helle til at give de rige "blikket" og jeg kunne blive ved.

Jeg går ud fra din største bekymring mht. DF er at du mener de fremstår manipulerende og bruger "salamimetoden" til at hjernevaske os med deres had. Med andre ord, forsøger at undgå og blive afsløret som de væmmelige individer de er ved at tage en lille skive af gangen.

Det kan virkelig komme bag på mig at du har så ringe tiltro til dine medborgere. Tænk at du skulle have regnet den ud, mens de bare bliver revet rundt i manegen. Folk stemmer sgu da ikke for sjov - hvis de ikke er sikre på hvad de vil, tror jeg de, ligesom mig, bliver hjemme når de skal stemme.

Side 3 ud af 14 (138 indlæg)