Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tak til Lars Løkke, Barfod, Thorning, Ørum og andre der er faldet for DF

Side 2 ud af 14 (138 indlæg)
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 03:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:
´´Måske skulle du have taget lige at blive frisk DF og med det skete i Norge kan ikke sammenlignes  , der er 87 døde de skal altså have love til vi har sorg over dem óg kigger efter en anden som fjende er fuldstændigt forkert

Eller måske du skulle lære at læse... jeg gider ikke diskuttere med dig!

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 03:10
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kenneth:
Det han vil er at ligge låg på indvandre fjensk debat, så vi ikke udvikler ekstremisme, sådan kort fortalt.

Hold kæft en gang gøgl, det er jo direkte løgn.

Jeg snakker óm retorikken... slå ordet op hvis ikke du ved hvad det betyder..

Det er sjovt der er 3 der ikke læses hvad der skrives.

Jeg har intet imod stramninger, men jeg er korrekt i mod mange af de syge tiltag som DF har fået tvunget igennem, som alligevel omgås via andre EU lande.

På dansk og kort fortalt, så betyder det jeg skriver, at jeg gerne vil have at man boykotter samarbejdet med DF indtil de har lært ikke at svine andre til i deres sprogbrug grundet religion.

Det har intet med det andet nonsens du tillægger mig at gøre.

Køb ren argan olie her

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 03:14

Kenneth:

Mikael christiansen:

Jeg fatter ganske enkelt ikke indlægget, hvad har DF med dette har at gøre.

Hej

Det han vil er at ligge låg på indvandre fjensk debat, så vi ikke udvikler ekstremisme, sådan kort fortalt.

Og det er jo netop den forkerte vej, der skal være mere åbenhed fra de politiske partier omkring det emne. De skal lære at kunne argumentere for det, istedet for at komme med tom retorik.

Det eneste DK har gjort i den debat, er at lave love, der begrænser folks ytringer, og drejet indvandre problematikken over på integration.....Og det sidste her, er noget som rigtig mange mennesker opponerer imod.

/Kenneth

´´

Åbenhed er vejen frem at forbyde nogle og begynde hetz imod et  politisk parti det er en forkert vej det skaber bare endnu være fjender, og ekstrem holdninger skal begynde nærmeste forbyde nogle forstår jeg ikke hvorfor jeg stødt over indlægget og starten køre med tragedien i Norge det kan bare ikke sætte i  sammenligning  

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 03:15

Entrepreneur - Jan:

Mikael christiansen:
´´Måske skulle du have taget lige at blive frisk DF og med det skete i Norge kan ikke sammenlignes  , der er 87 døde de skal altså have love til vi har sorg over dem óg kigger efter en anden som fjende er fuldstændigt forkert

Eller måske du skulle lære at læse... jeg gider ikke diskuttere med dig!

jeg må simpelthen reagere på sådan en radikale sammenligning

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 03:17
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 2 person

Det kan være vi skal have et 40+ forum til debatter hvor vi unge ikke kan være med.

Lidt ligesom der er en underafdeling til kvinder, og en til unge under 18, her på amino.

Du kunne også have defineret aldersgrænsen for denne tråd i første indlæg, - så havde jeg vidst at jeg ikke havde en chance, og muligvis holdt min mund.

Ja, det er bemærkelsesværdigt at vi er 3 der ikke kan læse.

Jeg burde jo nok trække mig da jeg ikke har samme erfaring som du og derfor ikke aner hvad jeg snakker om. Jeg har jo ikke mærket udviklingen på samme måde som du.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 03:18
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Entrepreneur - Jan:

Kenneth:

Jeg har intet imod stramninger, men jeg er korrekt i mod mange af de syge tiltag som DF har fået tvunget igennem, som alligevel omgås via andre EU lande.

På dansk og kort fortalt, så betyder det jeg skriver, at jeg gerne vil have at man boykotter samarbejdet med DF indtil de har lært ikke at svine andre til i deres sprogbrug grundet religion.

Her er din retorik hård, fordi at du ikke mener at vi læser rigtigt, eller svarer rigtigt.

Ser du det lille eksempel, er jo ideel til at forklare HVORFOR HELVEDE RETORIKKEN ER SÅDAN.

Latterlig tråd.

/Kenneth

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 03:22

Mikael christiansen:

Yes, jeg håber du anmelder det, så kan det være en moderator har tålmodigheden til at få dig til at forstå det jeg skriver, for jeg har ikke.

Jeg har før skulle forsvare ting over for dig jeg IKKE har skrevet fordi du misforstår det. Det er nogle gange Michael, hvor man er nødt til at erkende hvor man kan debattere og hvor man ikke kan.

Køb ren argan olie her

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 03:22

Entrepreneur - Jan:

Kenneth:

så skal du ikke stemme på dem som vil gå ind i samarbejde med DF eller du må starte dit eget politisk parti eller gå ind i politik , altså gå ind hvor der du gør en forskel og du gør en forskel at stemme på dem som ikke vil samarbejde med DF

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 03:25

Jørgen Olsen:
Ja, det er bemærkelsesværdigt at vi er 3 der ikke kan læse.

Lige med dig, Kenneth og Michael, så forbavser det mig ikke så meget Smile

Måske nogle debattører bare burde holde sig fra at skrive om noget som de ikke ved noget om og for folk som Kenneths vedkommende undgå at pådutte mig noget jeg ikke har skrevet, så var alting meget mere simpelt.

Køb ren argan olie her

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 03:27

Entrepreneur - Jan:

Mikael christiansen:

Yes, jeg håber du anmelder det, så kan det være en moderator har tålmodigheden til at få dig til at forstå det jeg skriver, for jeg har ikke.

Jeg har før skulle forsvare ting over for dig jeg IKKE har skrevet fordi du misforstår det. Det er nogle gange Michael, hvor man er nødt til at erkende hvor man kan debattere og hvor man ikke kan.

´

man lære nu engang meste af en anden person der har fuldstændigt´den modsatte holding, vis er enig bliver der jo ikke nogle debat

Side 2 ud af 14 (138 indlæg)