Jeg ser fremad - på kundetab, page rank osv. Det er jo ikke kun over 3 dage.
Men jo jeg lavede netop en tråd herinde mht. hosting men det er svært som lille mand - surftown.dk lovede væsentligt mere end de har holdt og er på papiret egnet til min størrelse virksomhed...
Men tak for endnu et tom og intetsigende indlæg som kun provokerer et mennesker som i forvejen er helt ødelagt af stress - godt arbejde.
man skal lære i livet at tage tingene positivt også de negative og bruge det noget , jo de kan ikke gøre noget ved det prisen er billig på markedet og vis skulle have sikkert havde det koster penge og da de fleste vælger efter penge pungen havde du nok ikke valgt dem vis kostet mere end 1000 kr om måneden , vis de skal sikker sig mod alle katastrofer
tag det og vær positive og tænk frem ad og tænk du sparet en del penge på en bilige hosting og være glad for disse sparet kroner , nu skal måske finde en løsning til et par 1000 kr om måneden dog tror jeg for sikker sig mod alle katastrofer skal man meget højere op i prisen og der vil man heller ikke være 100 % sikker
vær positive og så du kan komme hurtigere videre med din iværksættere forretning
Tilføjelse mine fejl i mit liv ,gjort et par gange når noget går galt et sted vælger jeg et andet sted webmaster der er forsinket eller et webhotel der har fejl , eller en lejlighed der er utæt ,eller et computer der går i stykker
hvad gjort efter 3 uger skriftet webmaster syg forsinket , er det blind uheld sker 2 gange i træk , må bare tage det roligt inden gør samme fejl igen
webhotel virker ikke , nå gider ikke vente 14 dage på der er jævnlige fejl siger min webmaster , mærkeligt nok når flytter er de samme fejl det andet sted , derved skulle min tålmodighed været større første sted
utæt lejlighed gå til viceværten end at sælge den kan være trættende især når næsten er den mere utæt
derved ro i livet en ting der giver balance i tingene og giver energi videre som iværksættere og derved fokus på dit mål