Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Surftown har nu været nede i 22 timer !!!! hvor længe skal det vare

Side 8 ud af 8 (77 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 1085
Fra  Linde-media Skrevet kl. 10:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 4 person

Kelleren:

Nede i snart 100 timer - mistet over 100.000 i omsætning, tabt pagerank, kunder osv.

Jeg holder snart ikke til mere...

Jeg står selv i samme situation - men hvis du på 3,5 dag har en omsætning på 100.000 kroner, så har du en omsætning på over 10 millioner om året - har du så ikke råd til en bedre hosting

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:19

Flemming Møller:

jeg hører lige at Rigshospitalet var nær gået ned, pga oversvømmede generatorer i kælderen.

Se og få alt vigtig elektronik op af kælderen, det er ikke sidste gang det sker

kloak netværk er vigtigere dette løse og husk tunge ting i kælder så holder det bedre til en ekstremme orkan og man kan simpelthen ikke få alt i verden, ellers stigende omkostninger vis skal gøre andre ting fordi vores kloak netværk ikke fungere og hoved oversagen til det gik galt var kloak ikke holdte til det .

Derved det fungere ikke lave at lappe løsninger når man ikke løser problemets hovedkerne , derved fatter jeg ikke rigtigt denne hetz i tråden hvad vis det var jeres hosting udbyder der blev ramt sådan

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 1. Oct 08
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 10:23

Jeg ser fremad - på kundetab, page rank osv. Det er jo ikke kun over 3 dage.

Men jo jeg lavede netop en tråd herinde mht. hosting men det er svært som lille mand - surftown.dk lovede væsentligt mere end de har holdt og er på papiret egnet til min størrelse virksomhed...

Men tak for endnu et tom og intetsigende indlæg som kun provokerer et mennesker som i forvejen er helt ødelagt af stress - godt arbejde.

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 10:27

John Sahl:
men er da vist udelukkende ude på at være så negativ som overhovedet muligt.

OG hvis jeg seriøst ville være negativ, så spildte jeg ikke min tid med at læse kommentarer som di uden substans her, så sad jeg på TrustPilot og gav surftown 263 negative anmeldelser med 1 stjerne.

Jeg kan så betro dig at jeg ikke vil lave en eneste, til trods for deres noget omtågede udmeldinger.

Køb ren argan olie her

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:33
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kelleren:

Jeg ser fremad - på kundetab, page rank osv. Det er jo ikke kun over 3 dage.

Men jo jeg lavede netop en tråd herinde mht. hosting men det er svært som lille mand - surftown.dk lovede væsentligt mere end de har holdt og er på papiret egnet til min størrelse virksomhed...

Men tak for endnu et tom og intetsigende indlæg som kun provokerer et mennesker som i forvejen er helt ødelagt af stress - godt arbejde.

man skal lære i livet at tage tingene positivt også de negative og bruge det noget , jo de kan ikke gøre noget ved det prisen er billig på markedet og vis skulle have sikkert havde det koster penge og da de fleste vælger efter penge pungen havde du nok ikke valgt dem vis kostet  mere end 1000 kr om måneden , vis de skal sikker sig mod alle katastrofer

tag det og vær positive og tænk frem ad og tænk du sparet en del penge på en bilige hosting og være glad for disse sparet kroner  , nu skal måske finde en løsning til et par 1000 kr om måneden dog tror jeg for sikker sig mod alle katastrofer skal man meget højere op i prisen og der vil man heller ikke være 100 % sikker

vær positive og så du kan komme hurtigere videre med din iværksættere forretning

Tilføjelse mine fejl i mit liv ,gjort et par gange når noget går galt et sted vælger jeg et andet sted webmaster der er forsinket eller et webhotel der har fejl , eller en lejlighed der er utæt ,eller et computer der går i stykker

hvad gjort efter 3 uger skriftet webmaster syg forsinket , er det blind uheld sker 2 gange i træk , må bare tage det roligt inden gør samme fejl igen

webhotel virker ikke , nå gider ikke vente 14 dage på der er jævnlige fejl siger min webmaster , mærkeligt nok når flytter er de samme fejl det andet sted , derved skulle min tålmodighed været større første sted

utæt lejlighed gå til viceværten end at sælge den kan være trættende især når næsten er den mere utæt

derved ro i livet en ting der giver balance i tingene og giver energi videre som iværksættere og derved fokus på dit mål

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Struer
Tilmeldt 15. Mar 11
Indlæg ialt: 340
Fra  Emplate ApS Hauthorn IT Skrevet kl. 10:58
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kelleren:

Med al respekt, så var dit første indlæg svært at forstå korrekt - hvis få dages nedetid er "fatalt" for dig og din virksomhed, så er en hostingudbyder med spejling og redundans et must, som Andreas rigtigt pointerede.

Jeg ved ikke hvad Surftown har lovet dig, men de markedsfører ikke sig selv på redundans på deres site - noget man skal være meget opmærksom på hvis man ikke kan tåle flere dages nedetid på sin hjemmeside.

Jeg er ked af din ulykke, og håber at det ikke ser alt for sort ud for virksomheden.

Fra Randers SØ
Tilmeldt 26. Sep 08
Indlæg ialt: 420
Fra  Proteininfo.dk Tonerland.dk Skrevet kl. 20:47

Jeg venter så stadig på surftown.....Ifølge deres nyeste opdate skulle de være online imorgen kl. 6.00, jeg kan slet ikke regne ud hvor mange timer de har været nede :-( 

Men det er mange mange timer!

Status fra surftown er her!

Så håber jeg bare de holder ord!

Side 8 ud af 8 (77 indlæg)