Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Surftown har nu været nede i 22 timer !!!! hvor længe skal det vare

Side 1 ud af 8 (77 indlæg)
Fra 7400 Herning
Tilmeldt 20. Nov 07
Indlæg ialt: 314
Fra  Danetech v/Flemming Møller Skrevet kl. 19:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Surfer de deres våde serverkælder??  Mine domæner er druknet og kunder ringer til mig og klager. Det er total uanstændigt. jeg er rasende

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 19:56

Jamen der er ikke så meget at gøre. de knokler på højkant på at få alle servere op og køre..

http://blog.surftown.dk/ <- der kan du læse lidt om hvad de har gang i.

Det er pisse ærgeligt, men der er ikke andet for end at vente.

Fra Hørsholm
Tilmeldt 19. Oct 05
Indlæg ialt: 451
Fra  NoTanShop.com Skrevet kl. 20:02
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Endnu en lektie:

Byg altid dit serverrum i en vandtæt bunker.

Fra 7400 Herning
Tilmeldt 20. Nov 07
Indlæg ialt: 314
Fra  Danetech v/Flemming Møller Skrevet kl. 20:05

det minder mig om generatorkældrene på fukusima atomkraftværket som blev oversvømmet og var skyld i hele ulykken

Fra Borup
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 213
Fra  Autohenter.dk Skrevet kl. 20:16

Flemming Møller:
det minder mig om generatorkældrene på fukusima atomkraftværket som blev oversvømmet og var skyld i hele ulykken

Dumme mig, der troede at det var et jordskælv...

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 20:19

Flemming Møller:

Det er måske også en lidt hård sammenligning :P?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:24

Det er altså ekstrem vand masser der faldt i går aftes jeg var forbi lyngby motorvej vandet var helt op til kanten hele vejen så højt som broerne næsten jeg se og var ikke inde helt ved op ad svanemølle station men jeg fik af at vide det mindste var lige så slemt med vand der spørgsmålet er hvor mange milliarder kroner denne skade regning løber op .

problemer er hele vejen ind mod København toget køre tit lavere og surftown ligger lige overfor smadre vandmasser sikkert det hele

tag jer samme Københavns kommune og find en løsning på disse problemer , det kan blive meget værre kloaker løber forkerte steder hen vand kunne jeg se

jeg synes de klare det godt tænk vis det var jeres sted hvor i hoster hvor der kom flere meter vand når kloaker ikke kan klare presset

tænk på alle de Københavns borger der ikke kan tage toget i disse dage og kan næsten ikke komme frem på mange veje grundet vandet skal væk , det er ej surftown skyld med dårlige planlægning af kloaker hvor vandet løber hen .

Jeg tænker min varmest hilser surftown og spild ikke vores skatte kroner mere tænk vis falder mere vand næste gang , en ting er dog sikker alle de spildte arbejdes timer hvor folk i morgen får svært ved at komme på arbejde , hvad med de 1000 vis arbejdes pladser i morgen de er ikke parat i til levere vare som vi lever , tag samme Københavns kommune måske skulle folketinget sige de skulle få orden på dette her for føj hvor det koster milliarder kroner

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 20:30

Flemming Møller:
Surfer de deres våde serverkælder??  Mine domæner er druknet og kunder ringer til mig og klager. Det er total uanstændigt. jeg er rasende

Jeg føler med dig.. der er ikke meget at gøre end at afvente de får det op og stå igen

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 20:40
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Flemming Møller:

Hvis det er så vigtigt for dig vil jeg anbefale dig at bruge lidt flere penge på dit webhotel fremover, et discount webhotel som surftown har ikke, som vi snakkede om tidligere, kapacitet til at være 100% redundante ... men det findes der skam firmaer der har :-)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:10

Mikkel Mikjær Christensen:

Flemming Møller:

Hvis det er så vigtigt for dig vil jeg anbefale dig at bruge lidt flere penge på dit webhotel fremover, et discount webhotel som surftown har ikke, som vi snakkede om tidligere, kapacitet til at være 100% redundante ... men det findes der skam firmaer der har :-)

Altså det kræver jo man kan klare ekstrem vejrlige forhold man kan dog sige det er ikke yderste heldig sted surftown ligger deres server men tænk vis der kom en flodbølge på 2 meter mod dit hus hvor din server står kunne de klare presset , København har dog aldrig i historien blevet ramt af sådanne regneskyld så er det om dit område hvor dine server ligger er placeret hvor om de kan klare presset der kan jo også komme en slemmer orkan end i 1999 med vindstød op til 175 km i time, dog er det snart 12 år siden denne orkan måske glemmer kommuner nu visse steder at holde ved lige

ingen kan lave garantier når vejret slår løs som det kan sker en sjælden gang, men det burde ikke have gået så galt i København , men det er kloaknet skyld

Man ved ikke hvad fremtiden bringer  en lands dækkende orkan igen skal dog nok slukke strømme hos dig og alle andre vis den rammer bare lidt slemmer end sidste gang og vejret kan være som det er nu for tiden ville jeg aldrig kræve 100 % op tid det kræver jo du skal have 1000 vis server for hvad kan ske ved ingen

vidste dog ikke at dette kunne regne sådan i Danmark det høre man kun om det sker i USA eller når høre om de slemme tropiske regn skyld der ødelægger alt , det troet jeg ej København  der kunne falde så meget på så kort tid i Danmark , vent til det sker hos dig , så må vis se om dine server holder

jeg ved ej om du mener dine server men ingen kan lave 100 % garanti selv vis man betaler milliarder af kroner  intet kan laves 100 % sikker

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 8 (77 indlæg)