Det er altså ekstrem vand masser der faldt i går aftes jeg var forbi lyngby motorvej vandet var helt op til kanten hele vejen så højt som broerne næsten jeg se og var ikke inde helt ved op ad svanemølle station men jeg fik af at vide det mindste var lige så slemt med vand der spørgsmålet er hvor mange milliarder kroner denne skade regning løber op .
problemer er hele vejen ind mod København toget køre tit lavere og surftown ligger lige overfor smadre vandmasser sikkert det hele
tag jer samme Københavns kommune og find en løsning på disse problemer , det kan blive meget værre kloaker løber forkerte steder hen vand kunne jeg se
jeg synes de klare det godt tænk vis det var jeres sted hvor i hoster hvor der kom flere meter vand når kloaker ikke kan klare presset
tænk på alle de Københavns borger der ikke kan tage toget i disse dage og kan næsten ikke komme frem på mange veje grundet vandet skal væk , det er ej surftown skyld med dårlige planlægning af kloaker hvor vandet løber hen .
Jeg tænker min varmest hilser surftown og spild ikke vores skatte kroner mere tænk vis falder mere vand næste gang , en ting er dog sikker alle de spildte arbejdes timer hvor folk i morgen får svært ved at komme på arbejde , hvad med de 1000 vis arbejdes pladser i morgen de er ikke parat i til levere vare som vi lever , tag samme Københavns kommune måske skulle folketinget sige de skulle få orden på dette her for føj hvor det koster milliarder kroner