Kære Aminoer Jeg kan nu tilbyde mit første rigtig gode tilbud til affiliate hajer eller folk som gerne vil ind på affiliate markedet! Jeg har nemlig valgt at frasælge espressomaskine.org, hvilket giver dig en enestående for at købe en næsten 100% fuldautomatisk affiliate side, hvor du IKKE skal tænke på hverken at oprette/slette varer og opdatere priser. Det hele er nemlig 100% fuldautomatisk og samtidig oprettes der en underside til hver enkelt espressomaskine. Denne underside skal man manuelt aktivere, når man synes det passer ind i udgivelsescyklussen på bloggen. Jeg overtog siden midt i februar og siden da har hjemmesiden omsat for 76.013 DKK, hvilket har givet en indtjening på lige over 7.000 DKK. Vel at mærke uden at jeg bruger tid på den. Den eneste tid jeg har brugt er at gøre siden helt fuldautomatisk, hvilket den ikke var da jeg overtog den. Bemærk at dette er i offseson! Espressomaskiner sælges for det meste i de mørke vintermåneder her under op til jul. Derfor vil jeg mene at man kan tjene rigtig flotte penge på den om et halv års tid. Besøgende og trafik Siden d. 13. februar har der været over 4500 unikke besøgende, hvilket lige nu er omkring 45 besøgende pr. dag (Midt om sommeren!!!). Nævneværdige placeringer på Google:
Det til kommer at den har rigtig mange gode placeringer på modelnavne, som også giver en del gode og målrettede besøgende. Siden har på nuværende tidspunkt 1422 indgående links og er man den rette person, som har lidt ekstra tid, kan man skabe nogle rigtig gode resultater med siden ganske hurtigt. Alt kører på Wordpress, så siden nem at administrere for ikke tekniske personer. Det er lige ledes nemt at oprette undersider og udvide med et eller flere af de mange tusinde plugins der findes hertil. Support Køber du, så får du 1 times Skype support med, hvor du indenfor rimelighedens grænser får al den viden og alle mine gode ideer til siden. Alle de ideer som jeg ikke selv har haft tid til at udføre. Jeg hjælper gerne med at flytte siden til dit webhotel og rette navneservere, hvis du vil køre videre som den er. Ønsker du at købe siden og viderestille den til din webshop bruger jeg gerne timen på at lave de rigtige 301 redirects, hvilket på den måde sikre dig de nuværende placeringer. Vil du starte en ny webshop på domænet giver jeg gerne gode råd til hvordan du optimerer siden så du ikke mister placeringerne. Pris Send mig dit bud i en PB. Bud starter ved 15.000. Det skal ikke være nogen hemmelighed, at jeg mener, at siden er langt mere værd end 15.000, da de nemt kan tjenes hjem på under et år. Det kræver blot, at man ønsker, at bruge et par timer på den hver måned. Seneste mulighed for at byde er lørdag d. 2/7. Ønsker du flere oplysninger, så send en PB. Jeg forbeholder mig retten til ikke at sælge, hvis jeg ikke mener at det er den rette køber. Grund til salg Jeg sælger ene og alene fordi jeg mangler tid. Jeg har simpelthen ikke tid til at holde denne bold i luften og give siden den opmærksomhed som den fortjener. Det betyder også at der måske kommer flere sider til salg fra min side. |
Dennis hvordan kan du sige at den er fuldautomatisk, og der ikke er nogen vedligholdelse, og så samtidig sige, at du sælger den fordi du ikke har tid ;=)?