Rigtig mange visninger, knap så mange henvendelser. Jeg har fået flere forespørgsler på køb af systemet bagved. Dette kan også lade sig gøre, så man kan bygge sine egne produktsider via tradedoubler feeds. Send PB herom.
Rigtig mange visninger, knap så mange henvendelser. Jeg har fået flere forespørgsler på køb af systemet bagved. Dette kan også lade sig gøre, så man kan bygge sine egne produktsider via tradedoubler feeds. Send PB herom.
Kan du ikke sende mig en PB om hvad det koster og hvad man får og ikke får med
Kan du ikke sende mig en PB om hvad det koster og hvad man får og ikke får med
Du har ikke aktiveret PB. Det kan du gøre under "Ret profil" og sætte prik i Ja ud for "Vil du have e-mail når du får Private Beskeder ?"
Jeg har selv overvejet at købe siden og kan sige, at Dennis har fuldstændig styr på sit kram. Der er ingen tvivl om, at den nye køber overtager en side med masser af potentiale.
IværksætterGen: Stik snablen ind i starten og bland dig først i debatten, når du har noget relevant at byde ind med. Sådan er de fleste unge iværksættere kommet godt fra start herinde.