Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Din chance for at komme ind på affiliate markedet - Jeg sælger et veletabeleret site med indtjening

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Rigtig mange visninger, knap så mange henvendelser. Jeg har fået flere forespørgsler på køb af systemet bagved. Dette kan også lade sig gøre, så man kan bygge sine egne produktsider via tradedoubler feeds. Send PB herom.

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 19:35

WooX - Dennis:

Rigtig mange visninger, knap så mange henvendelser. Jeg har fået flere forespørgsler på køb af systemet bagved. Dette kan også lade sig gøre, så man kan bygge sine egne produktsider via tradedoubler feeds. Send PB herom.

Kan du ikke sende mig en PB om hvad det koster og hvad man får og ikke får med Smile

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:41

Entrepreneur - Jan:

WooX - Dennis:

Kan du ikke sende mig en PB om hvad det koster og hvad man får og ikke får med Smile

Du har ikke aktiveret PB. Det kan du gøre under "Ret profil" og sætte prik i Ja ud for "Vil du have e-mail når du får Private Beskeder ?"

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 20:17

WooX - Dennis:
Du har ikke aktiveret PB. Det kan du gøre under "Ret profil" og sætte prik i Ja ud for "Vil du have e-mail når du får Private Beskeder ?"

Den er skam aktiveret og jeg har 74 ulæste beskeder Smile

Du må have set på en anden bruger, eller der er en fejl hos Amino..

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:29

Entrepreneur - Jan:

WooX - Dennis:

Den er skam aktiveret og jeg har 74 ulæste beskeder Smile

Du må have set på en anden bruger, eller der er en fejl hos Amino..

Så er den sendt! Man kunne engang se den ved at trykke på "Mere" knappen, det kan man åbenbart ikke mere.

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 22:08
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Jeg har selv overvejet at købe siden og kan sige, at Dennis har fuldstændig styr på sit kram. Der er ingen tvivl om, at den nye køber overtager en side med masser af potentiale.

IværksætterGen: Stik snablen ind i starten og bland dig først i debatten, når du har noget relevant at byde ind med. Sådan er de fleste unge iværksættere kommet godt fra start herinde.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:47

BZR:

.. og kan sige, at Dennis har fuldstændig styr på sit kram. Der er ingen tvivl om, at den nye køber overtager en side med masser af potentiale.

Mange tak!

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:33

Jeg har valgt endnu ikke at sælge hjemmesiden. Jeg kunne ikke blive enig med køber om det rigtige forhold mht. til overtagelsen.

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)