Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Martin Thorborgs iværksætterbog kan nu endelig bestilles!

Side 9 ud af 12 (114 indlæg)
Tilmeldt 11. May 05
Indlæg ialt: 133
Skrevet kl. 16:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Skulle man gøre noget bestemt for at få den signeret?? For min er saksusme heller ikke signeret
Fra Midtjylland
Tilmeldt 23. Apr 06
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 20:08
Suk.....bogen er endnu ikke nået til Fyn.
Fra Farum
Tilmeldt 9. Dec 06
Indlæg ialt: 1044
Skrevet kl. 20:18
Heller ikke her :-( men den dukker vel op indenfor de næste par dage. Måske er det fordi jeg lige kom til at bestille en stak bøger oveni.
Tilmeldt 24. Jan 07
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 20:34
Hermed bestilt..

Håber dog stadigvæk på, at den er signeret, selvom jeg er lidt sent ude.

Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1187
Skrevet kl. 20:59
Mine 2 er ankommet idag inkl. Kragetær :-)

Glæder mig til at få læst, har bare lige noget teori til kørekort der skal læses først...

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 22:27
Yay...første kaffeplet på Martins bog....sad ligeså stille og læste i det dejlige vejr på en Fortorvscafe i Århus da deres møgustabile bord vipper og vælter kaffen ned over bogen...så nu har min bog en dejligt gulligt skær....til jer andre..dont do it den er meget pænere uden :P

Besides that, i like it so far...

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 06
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 06:45

Så kom bogen, havde faktisk glemt den lidt , indtil konen sagde der var kommet nogle pakker, deri blandt Martins bog.

Den blev pakket ud og studeret nærmer, fik læst de første par sider kl. var nu blevet 00:30 så ud at gøre sig nat klar, men syntes så lige, at jeg skulle læse lidt mere, kl. blev knapt 02:00 da det slog mig, efter storartet læsning, at jeg havde haft Martin med i seng i ca. 1,5 time, men bare rolig Martin, der skete ikke noget, ikke engang konen bemærkede det, så den er home free.

Pjat til side, af det jeg har læst kan jeg kun sige stærkt gået Martin, rart med en bog man kan forstå og som man kan bruge til noget fornuftigt når man er i iværsætter, jeg tro også at den ville sætte en del iværksætteri igang, så tillykke og tak for en super bog.

Michael

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 08:48

Mit eksemplar af bogen kom i går og jeg nåede da også lige at læse de først 9-10 sider (på trods af at jeg først kom hjem fra arbejde kl. 23... ). 

Det som jeg navnlig syntes er godt ved bogen er, at Martin har skrevet den NU - og ikke ventet indtil han var gået på pension før han skrev den. Det er det som er ulempen med mange biografier m.m. De indeholder typisk guldkorn som var guldkorn for netop den generation som forfatteren selv tilhørte og derved ikke har den samme store værdi da de er "gået over tid".

Så thumbs up til dig Martin .

Fra Brønshøj
Tilmeldt 2. Nov 06
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 13:06
Hej Martin

Nu har jeg jo så læst bogen, og den satte en masse tanker igang, den gav også nogle svar og evt. løsningsmodeller som jeg kan tage ud og bruge i min dagligdag, og det er vel egentlig også det der var hensigten med bogen:)

Så en kompliment fra min side, da jeg finder bogen yderst kompetent og godt krydret med din egen iværksætterhistorie

When you go home tell them of us, and say, for your tomorrow, we gave our today.
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:43
Hej!

Så fik vi også bogen...dog ej signeret.

Peter/PPConsult    Pia/Milla-Petit Denmark

Side 9 ud af 12 (114 indlæg)