Martin Thorborgs iværksætterbog kan nu endelig bestilles!
Fra Ringsted
Tilmeldt 29. Mar 05
Vidste der var et eller anden vi måtte have tilfælles, og det er så håndskriften :)
Men syntes sgu bogen var et perfekt gaveemne så der er da lige 2 andre der får en i gave.
Svar
Fra Valby
Tilmeldt 5. Dec 05
intui.dk
Skrevet
13-03-2007 kl. 11:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Så er bogen bestilt - ser frem til at læse den.
Og så til lidt ønsker.
...e-pusher, e-pusher, e-pusher, e-pusher, e-pusher
Svar
Fra Silkeborg
Tilmeldt 9. Jan 06
Spectrum
Skrevet
13-03-2007 kl. 12:27
Svar
Så har jeg også bestilt bogen, og glæder mig til at lase den ;o)
Svar
Fra Hellerup
Tilmeldt 22. May 05
PRESSEHUSET
Skrevet
13-03-2007 kl. 14:03
Svar
Svar
Tilmeldt 1. Jul 05
Brian R.
Skrevet
13-03-2007 kl. 15:19
Svar
Hej Martin, det går jo allerede strygende med salget . Jeg har også lige bestilt 1 stk. mvh Brian
Svar
Tilmeldt 5. Sep 07
Gisselmann
Skrevet
13-03-2007 kl. 16:28
Svar
Det er super fedt med de solgte bøger...håber vi løber tør hurtigt, mæææn vi får 10.000 ind med posten i den kommende uge ;-)
Svar
Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Ja jeg må jo simpelthen eje en signeret udgave af denne bog, så den er hermed bestilt hos Saxo.
Svar
Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Hej Martin Bare lige for info så kan PDF filer altid printes, det er korrekt at du kan besværliggøre det men en umuliggørelse er det altså ikke :) Udover det går jeg selvfølgelig igang med at bestille din bog såsnart jeg har klikket submit ;) / Mikkel
Svar
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Dato: 17-03-2007 21:55:18 Forfatter: mcsolutions Hej Martin Bare lige for info så kan PDF filer altid printes, det er korrekt at du kan besværliggøre det men en umuliggørelse er det altså ikke :) Udover det går jeg selvfølgelig igang med at bestille din bog såsnart jeg har klikket submit ;) / Mikkel
Hej Mikke
Det er jeg klar over, men som du skriver, så kan man besværliggøre det. Men vi bruger nok et helt andet system nu. Vi tester et andet setup og det er sikrere og meget cool. Tak for bestillingen :-) Dbh Martin
Svar
Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Jøses - jeg havde helt glemt at bestille bogen! Godt at tråden dukkede op til overfladen igen, for nu har jeg skyndt mig at bestille bogen mvh Carsten
Svar