Hej! Har hermed også bestilt et eksemplar. Peter PPConsult/Pia Milla-Petit Denmark |
Så er den bestilt... ( i går søndag )
Hej! Har hermed også bestilt et eksemplar. Peter PPConsult/Pia Milla-Petit Denmark |
|
|
Hej Mette Det er jeg ked af at høre, jeg har signeret alle de bøger Saxo har bedt om. Send en mail til Saxo, så må de rette fejlen, for du er lovet en signeret udgave, og det skal du have! Dbh Martin |
Hej. Sammen med solen, kom også mit bestilte eksemplar med posten. Mette, du skal kigge rigtig godt efter, det var ikke fedtefingre, men vistnok en signatur i min bog ![]() God dag og god læsning. |
Hos Post Danmark ser det ud til, at min bog stadig ligger i Taulov.. Det er jeg da lidt træt af - men det er før sket, at jeg har fået pakken selvom deres track&trace funktion fortalte mig ovenstående... Så jeg glæder mig til at komme hjem og se om den ligger der ;-) |
Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense
Ja jeg forventede nu også en 10 linier lang personlig hilsen knyttet til signaturen, men skuffet måtte jeg blive. Heldigvis har jeg forvisheden om, at Martin hver aften inden han går til ro, falder ned på sine knæ, folder sine saglige hænder og beder en bøn for hver og en af os Amino''er. ![]() |
Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline
![]() |
Til samtlige knap 7.000 brugere? Så bliver det ikke til meget nattesøvn ![]() Nå, men jeg har også modtaget bogen i dag, med krudsedulle og det hele! Og glæden var især stor da jeg opdagede at ét af mine iværksætter tips var med i bogen. Jeg må ellers sige at Martin har gjort det igen. Jeg var vild med E-Pusher fordi den kort og præcist kom med guldkorn der er nemme at omsætte til praksis - ikke noget med filosofisk/teoretisk ævl som er vanskelig at omsætte til sine daglige udfordringer som iværksætter. Nej, det var tips og tricks som var nemme at anvende. Det samme er den nye bog. Fyldt med gode tips som er brugbare, og historiefortællingen er langt mere inspirerende end de biografier jeg har opgivet halvvejs pga. kedsomhed. Og så kan jeg også godt lide det lidt specielle aflange format. Alt i alt en anbefalelsesværdig bog som jeg glæder mig til at nærlæse. mvh Carsten |