Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Martin Thorborgs iværksætterbog kan nu endelig bestilles!

Side 8 ud af 12 (114 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej!

Har hermed også bestilt et eksemplar.

Peter PPConsult/Pia Milla-Petit Denmark

Tilmeldt 27. Nov 06
Indlæg ialt: 187
Skrevet kl. 07:32

Så er den bestilt... ( i går søndag )

Mvh Magnus Høegh
Ecolight - Salg af billige stikkontakter

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 08:46
Så kom posten forbi med et stks "Iværksætter til jeg dør" ... regner med at læse den og opgive dem som litteratur i forbindelse med min hovedopgave :)
Tilmeldt 27. Feb 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 09:37
Så kom bogen og jeg ser frem til at bruge formiddagen med benene oppe.....:-) Men signeret var den desværre ikke... Det er jeg lidt ked af....
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12316
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 10:50
Hej Mette

Det er jeg ked af at høre, jeg har signeret alle de bøger Saxo har bedt om.
Send en mail til Saxo, så må de rette fejlen, for du er lovet en signeret udgave, og det skal du have!

Dbh Martin

Fra Billund
Tilmeldt 3. Mar 06
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 11:33
Hej.

Sammen med solen, kom også mit bestilte eksemplar med posten.

Mette, du skal kigge rigtig godt efter, det var ikke fedtefingre, men vistnok en signatur i min bog

God dag og god læsning.

Med venlig hilsen

PB

Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 12:07
Hos Post Danmark ser det ud til, at min bog stadig ligger i Taulov.. Det er jeg da lidt træt af - men det er før sket, at jeg har fået pakken selvom deres track&trace funktion fortalte mig ovenstående...

Så jeg glæder mig til at komme hjem og se om den ligger der ;-)

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 14:53
Dato: 26-03-2007 11:32:41
Forfatter: PB
Mette, du skal kigge rigtig godt efter, det var ikke fedtefingre, men vistnok en signatur i min bog

Ja jeg forventede nu også en 10 linier lang personlig hilsen knyttet til signaturen, men skuffet måtte jeg blive. Heldigvis har jeg forvisheden om, at Martin hver aften inden han går til ro, falder ned på sine knæ, folder sine saglige hænder og beder en bøn for hver og en af os Amino''er.

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Tilmeldt 27. Feb 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 15:05
Der er desværre hverken fedtede fingre eller andre ting selvom jeg har ledt grundigt... Men heldigvis god service fra Saxo, så den skulle gerne komme i morgen... med signatur og returseddel til bogen uden....
Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 15:17
Dato: 26-03-2007 14:52:58 Forfatter: Nicolai Lønne Heldigvis har jeg forvisheden om, at Martin hver aften inden han går til ro, falder ned på sine knæ, folder sine saglige hænder og beder en bøn for hver og en af os Amino''er.

Til samtlige knap 7.000 brugere? Så bliver det ikke til meget nattesøvn

Nå, men jeg har også modtaget bogen i dag, med krudsedulle og det hele! Og glæden var især stor da jeg opdagede at ét af mine iværksætter tips var med i bogen.

Jeg må ellers sige at Martin har gjort det igen. Jeg var vild med E-Pusher fordi den kort og præcist kom med guldkorn der er nemme at omsætte til praksis - ikke noget med filosofisk/teoretisk ævl som er vanskelig at omsætte til sine daglige udfordringer som iværksætter. Nej, det var tips og tricks som var nemme at anvende.

Det samme er den nye bog. Fyldt med gode tips som er brugbare, og historiefortællingen er langt mere inspirerende end de biografier jeg har opgivet halvvejs pga. kedsomhed. Og så kan jeg også godt lide det lidt specielle aflange format.

Alt i alt en anbefalelsesværdig bog som jeg glæder mig til at nærlæse.

mvh Carsten
Side 8 ud af 12 (114 indlæg)