Jeg vil også meget gerne have et signeret eksemplar af bogen. MVH. Birgit |
Martin Thorborgs iværksætterbog kan nu endelig bestilles!
Thorborgs bog i Børsen Og vil lige høre hvor meget af bogen der bliver frit via Børsen og om det kan betale sig at købe bogen ? |
Vi har ikke besluttet hvor meget der kommer til at ligge på nettet, men det bliver næsten den hele. Bogen kan ikke printes og kan kun læses online. Dbh Martin |
Hej Martin. I frygt for at gå glip af nogle vigtige guldkorn har jeg sluttet mig til flokken. ;) Jeg vil mene at du ligeså godt kan få lagt det hele ud, men man kunne overveje at gøre det over tid, med lidt ad gangen. Den slags tror jeg de fleste ville finde fair, og hvis de ikke kan vente må de jo købe den. Du kunne jo feks love at den hele lå klar til fuld download til jul, eller noget i den stil. Dertil ville jeg mene det var oplagt at promovere en nummer to udgivelse, jeg regner med at du føljer op med en sequel. Gerne noget med lidt politisk og samfundskritik .. :) samfundsrevselse kan man aldrig få nok af imo.. Glæder mig til at få den læst.. Teaseren på Saxo er ret god, man får lyst til at læse den med det samme.. |
Hejsa Ja, jeg har selvfølgelig også skyndt mig at bestille bogen. Jeg ser frem til alle de guldkorn man kan samle op ved at læse den. Og jeg vil selvfølgelig gerne have den signeret. |
Så har jeg også bestilt en signeret bog.... Glæder mig til at læse den. Skal starte virksomhed 1. juni efter endt barsel, så trænger til alle de gode ideer, erfaringer m.m jeg kan få. Håber selvfølgelig på at vinde e-pusher ![]() Held og lykke med salget af bogen men tror nu nok folk er ret ivrige efter at læse dine "vise ord" Mette |
Så har jeg også fået bestilt et eksemplar, jeg bliver jo nødt til at se om det er rigtigt at mit guldkorn er kommet med. Hilsen Lene |
www.unik-kids.dk Webshop der henvender sig til alle småbørnsfamilier. Speciale afdeling til for tidligt fødte børn
Så er den bestilt. Ser frem til at modtage en signeret udgave og gerne også lige E-pusher :-) |