Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

6 måneders arbejde skydes op idag. Vil sætte stor pris på din dom!(feedback)

Side 3 ud af 6 (57 indlæg)
Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 12:30
Hvor mange stjerner giver du? :

KasperR:

Hej Alexander,

Først og fremmest tak for din feedback.

1) Ja det er spørgsmålet, men det tror vi på. Vi tror på, at muligheden for at organisere mennesker via nettet nu er nået til et stadie, der gør det muligt for at skabe et community som www.judgeme.dk. 

2) Fedt at du synes om siden. Hvis du dog har nogen kritikpunkter ud over nedenstående, så sig endelig til.

3) Der skulle meget gerne have mulighed for at klikke på læs mere under Introduktion? Lige nu er der kun en introvideo, som forklarer hvad det er vi vil med sitet. Efterhånden som der kommer ideer op, så vil sitet blive udvidet. (se evt. projekt-knappen i øverste højre hjørne)

4) Er glad for, at du kan lide vores livechat, som vi har gjort meget ud af få implementeret for at vise, at vi tager brugerne alvorligt og fordi vi ikke tror på lange ventetider ved mails.

5) Vores programmør arbejder på højtryk for at rette de småfejl, der er opstået på siden, så den kører smooth. ;)

Hej igen.

Ang. jeres live chat som jeg synes er fantastisk og imødekommende personer som sidder på den anden side. Hvordan vil i håndtere dette hvis nu det går utrolig godt for jer, og der går over alt forventning, jeg kunne nemlig forestille mig at mange logger på, hvordan vil jeres live chat fungere? for jeg kan da næppe tror at personen bag kan svare på 30 spørgsmål på en gang.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Tilmeldt 8. Apr 11
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 13:00

Alexander R. B:

Hej igen.

Ang. jeres live chat som jeg synes er fantastisk og imødekommende personer som sidder på den anden side. Hvordan vil i håndtere dette hvis nu det går utrolig godt for jer, og der går over alt forventning, jeg kunne nemlig forestille mig at mange logger på, hvordan vil jeres live chat fungere? for jeg kan da næppe tror at personen bag kan svare på 30 spørgsmål på en gang.

Godt spørgsmål Alexander, men vi sidder også flere personer på af gangen, som hver kan håndtere x-antal chats af gange. Det er klart, at når der kommer rigtige mange ind på sitet, får vi ekstra travlt, men sådan er det jo også, når du handler ind i forretning. Så det tror vi vil være med til at give sitet autencitet.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:40
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej, jeg hedder Andreas og er programmøren bag JudgeMe.dk hvis der er noget der ikke fungere som det skal eller noget der ikke er optimalt, vil jeg sætte stor pris på at I henvender jer til mig.

Jeg har set de svar folk har smidt op og er i gang med at finde løsninger på problemerne!

Fra Hornbæk
Tilmeldt 21. Oct 10
Indlæg ialt: 38
Fra  Chokoladehimlen.dk Skrevet kl. 13:40

Hej Kasper,

Det med forbrugermagt mv. er jeg helt med på. Og synes det er fedt. Kunne vi f.eks. få producenterne til at bruge mindre emballage? Vi har aldrig haft så meget skrald som nu mv mv.

Men som selvstændig tænker jeg også på 2 andre ting: I har vel tænkt jer at tjene penge på dette? 3 lønninger kræver alligevel en del omsætning. Det er selvfølgelig også muligt at det bare er en fed hobby at se, at man kan være katalysator til noget, der kan komme ti at ligne bevægelser ;o)

Derudover kunne man jo godt forestille sig at forbrugere kunne få fordele af at en virksomhed afprøver ideer før lancering. Der er mange måder at anskue fordele (aktiemarkedet, ansættelser mv mv. ). Det bliver mere og mere populært for virksomhederne at inddrage brugerne allerede på innovationsstadiet for at sikre at udviklingen går i den rigtige retning. 

Nå det var nu også bare en idé....;o)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:06

Jeg gik ind på siden uden at have læst indlæggene her - jeg har ikke lyd på min computer, så video får jeg ikke så meget ud af. Det jeg kunne læse mig til var, at hvis jeg er utilfreds med et produkt, så kan jeg skrive det til jer og så vil en nogle bedømme om jeg har ret i, og hvis de mener det samme som mig, så vil der tages kontakt til virksomheden, som producerer produktet. Og det samme, hvis jeg har en idé til et nyt produkt.

Der gik noget tid inden jeg fandt ud af, hvad det hele gik ud på - min første tanke var, at det nok er en slags mentorpanel, som kan bedømme ens idé / virksomhed.

Jeg ville arbejde på at få budskabet bedre frem på hjemmesiden - der bør ikke gå mere maks 5. sekunder før jeg ved, hvad det er siden siden vil fortælle / sælge mig.

MVH

Thomas

Tilmeldt 8. Apr 11
Skrevet kl. 15:22

Hej igen Christiane,

Du er helt sikkert inde på nogle af de tanker, som vi har gjort os omkring, hvordan vi, som forbrugere, får mere indflydelse. For netop det at få mere indflydelse mener vi, er blevet en konkret mulighed for forbrugere, efterhånden som det er blevet muligt at organisere sig via nettet, hvilket betyder, at virksomhederne ikke kan ignorere forbrugernes ønsker på samme måde som hidtil. Det er blevet lettere at råbe virksomhederne op, og det er det, vi planlægger at gøre. Det er allerede ved at ske i bl.a. USA, hvor virksomheder dropper de traditionelle fokusgrupper og i stedet lader brugerne bestemme, hvad der skal produceres.

Vi tror helt sikkert på, at vi, som forbrugere har fået en "magt", der kan ændre den måde virksomhederne udvikler produkter på - vi skal bare turde tage den. 

Mht. dit spørgsmål omkring indkomst, så ser vi JudgeMe som et forsøg på, om det kan lade sig gøre at gøre det jeg netop har skrevet. Så i første omgang er penge slet ikke inde i vores overvejelser - det er udelukkende lysten, der driver værket, som det er nu. :)

Der heller ingen tvivl om, at man kunne forestille sig, at både dem, der bedømmer ideerne, og ophavsmændene på en eller anden kunne blive "belønnet", hvis en virksomhed implementerede forslaget. Det lyder som om, at du har gjort dig en del tanker omkring emnet. Er det noget, du selv har haft erfaringer med?

Tilmeldt 8. Apr 11
Skrevet kl. 15:25

Hej Thomas, 

Du har helt ret. Budskabet kunne godt stå klarere, og det er noget, vi vil få ordnet. Nu har vi haft hovederne så meget nede i det, at det få os virker indlysende, hvad det går ud på. Derfor er din kommentar guld værd. Er din vurdering, at teksten simpelthen er lang, og essensen svære at se?

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:36

Kasper:
Er din vurdering, at teksten simpelthen er lang, og essensen svære at se?

Det er ikke længden af teksten - jeg ville bruge lidt forsideplads på kort at beskrive konceptet. Så man efter at have læst to-tre sætninger er klar over, hvad det er, I tilbyder. Hvis budskabet ikke er klart, så er der stor risiko for, at mange forsvinder igen inden de finder ud af, om de kan bruge jeres side til noget.

MVH

Thomas

Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 842
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 20:57

Det kunne være rart med en case der er kørt i gennem, så man kan se konkret hvordan det hele fungere. Når konceptet er så anderledes, har man brug for alt den information der kan gives, for at forstå sammenhængen.

God vind med projektet.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:52

@ Thomas . Jeg er helt enig. Det har været super med alt den feedback indtil videre - sindsygt rart. Vi vil imorgen søndag skyde et par videoer som samler op. rette siden til og gøre den mere brugervenlig :)

Side 3 ud af 6 (57 indlæg)