Hej igen. Ang. jeres live chat som jeg synes er fantastisk og imødekommende personer som sidder på den anden side. Hvordan vil i håndtere dette hvis nu det går utrolig godt for jer, og der går over alt forventning, jeg kunne nemlig forestille mig at mange logger på, hvordan vil jeres live chat fungere? for jeg kan da næppe tror at personen bag kan svare på 30 spørgsmål på en gang.
|
Alexander R. B:Hej igen.
Ang. jeres live chat som jeg synes er fantastisk og imødekommende personer som sidder på den anden side. Hvordan vil i håndtere dette hvis nu det går utrolig godt for jer, og der går over alt forventning, jeg kunne nemlig forestille mig at mange logger på, hvordan vil jeres live chat fungere? for jeg kan da næppe tror at personen bag kan svare på 30 spørgsmål på en gang.
Godt spørgsmål Alexander, men vi sidder også flere personer på af gangen, som hver kan håndtere x-antal chats af gange. Det er klart, at når der kommer rigtige mange ind på sitet, får vi ekstra travlt, men sådan er det jo også, når du handler ind i forretning. Så det tror vi vil være med til at give sitet autencitet.