@MR - Thats the spirit! :-) |
Når man trykker læs mere under introduktion ude i højre side, kan man ikke læse hvad der står, pga. at youtube videoen er i vejen..
@MR - Thats the spirit! :-) |
Når man trykker læs mere under introduktion ude i højre side, kan man ikke læse hvad der står, pga. at youtube videoen er i vejen.. |
Book Danmarks bedste freestyle fodbold jonglører til dit event! Underholdning i topklasse - Mere info på..
Hej Michael, jeg hedder Kasper, er også en del af www.judgeme.dk Det er en rigtig god kommentar, du smider der. Vi har i løbet af de sidste 6 måneder haft adskillige ideer, som egentlig, ud fra såvel vores egen som andres synspunkt, havde et godt potentiale. Vi kom dog hver gang tilbage til, at vi ikke har vidst om, der rent faktisk var nogen, som ville bruge produktet. Derfor vendte vi det hele om, så vi nu vil forsøge at skabe, i fællesskab med brugerne, ideer som har opbakning inden, de bliver til noget konkret. Så mener vi, at vi står stærkere over for potentielle investorer eller virksomheder, hvis vi i fællesskab kan sige, at det her produkt, vil vi bruge. Det er vigtigt for mig at pointere, at meningen med sitet er, at det er brugerne, der bestemmer, hvilke ideer eller produkter, som skal implementeres, og at vi helst ser, at ideerne der kommer ind på sitet, også er brugerdrevne. |
Hej Lasse, tak for feedbacken. Vores programmør er i gang med at rette fejlen. :) |
Hey all.. 1. Personligt synes jeg iden er sku god nok i teorien, men om den vil fungere i praksis vil vise sig med tiden. 2. Fed måde at præsentere siden på. 3. Jeg ville ønsker man kunne læse sig til lidt mere information om jer eller iden ud over videoen, for så vidt jeg så var det kun forsiden og ikke andre undersider, eller hva? 4. Lige så snart jeg dukke op på siden kom der en lille besked som jeg troede var automatisk, men næ nej, det var sku en real person som sad bag på den anden side og ville hjælpe mig. Vi chattede hurtigt frem og tilbage. Det er sku en dejlig feature, det må jeg sige. 5. En ting er at jeg kan forbedre SEO på jeres side, ved selvfølgelig ikke om jeg har kigget på det, om i har planer om det. Men det kan forbedres.. Hav en god weekend. |
Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant
Hej alle 3, jeg synes som sådan at konceptet er rigtigt godt! Tænker på dengang Kong-fu isen blev relanceret fordi der var nogle (var det en radiokanal? - kan ikke huske) forbrugere, der gik igang med at indsamle stemmer og firmaet lyttede. Jeg kan egentlig også lide godt lay-outet, der giver indtryk af tegnebræt. Desværre forstår jeg bedre konceptet via tråden på Amino end på hjemmesiden. Så lidt bedre forklaring og korte, præcise vendinger. Prøv at bruge nogle salgs-sætninger med den såkaldte "du-appel". Jeg synes at det er superfedt med videoen. Jeg synes faktisk at det passer godt med konceptet at det er tydelig "hjemmevideo". Det er jo forbrugere,der skal stå sammen her . ikke store koncerner. Der kunne dog godt forbedres lidt ved at zoome ind på ham der taler for at understrege budskabet. Superfed pop-up med chat. Det virker troværdigt. Men er der også nogen om natten? Tænk over det. Jeg håber at I får stor succes! Det kunne være en fed måde at arbejde med meningsmålinger. Hvis I tænker over det, kunne det faktisk blive en stor indtægtskilde for jer: virksomheder bruger mane penge på analyseinstitutter og fokusgrupper for nye tiltag / designs mv. Måske kunne I her tilbyde en mere økonomisk løsning? Kræver selvfølgelig at siden bliver kendt og accepteret i erhversverdenen. |
Hej Alexander, Først og fremmest tak for din feedback. 1) Ja det er spørgsmålet, men det tror vi på. Vi tror på, at muligheden for at organisere mennesker via nettet nu er nået til et stadie, der gør det muligt for at skabe et community som www.judgeme.dk. 2) Fedt at du synes om siden. Hvis du dog har nogen kritikpunkter ud over nedenstående, så sig endelig til. 3) Der skulle meget gerne have mulighed for at klikke på læs mere under Introduktion? Lige nu er der kun en introvideo, som forklarer hvad det er vi vil med sitet. Efterhånden som der kommer ideer op, så vil sitet blive udvidet. (se evt. projekt-knappen i øverste højre hjørne) 4) Er glad for, at du kan lide vores livechat, som vi har gjort meget ud af få implementeret for at vise, at vi tager brugerne alvorligt og fordi vi ikke tror på lange ventetider ved mails. 5) Vores programmør arbejder på højtryk for at rette de småfejl, der er opstået på siden, så den kører smooth. ;) |
Jeg vil også gerne gøre det klart, at meningen med www.judgeme.dk IKKE kun er at lave forbedringer til allerede eksisterende produkter, men at folk der går med helt nye uafprøvede ideer lægger deres tanker op, og lader folk bedømme dem og komme med konstruktiv kritik. |
Hej Christiane, Super fed feedback. Tak for det! Det er altid skønt med konstruktiv kritik og ros.
JA lige præcis! Der kunne man se den magt, som vi, som forbrugere, kan have, når vi står sammen.
Det vil vi helt sikkert kigge på. Det skal være klart, hvad sitet går ud på, men du ved sikkert selv, hvordan det er at sidde med sådan en tekst, når man selv er "for meget inde i projektet". Men det er ingen undskyldning. Er glad for, at du kan lide videoen og vi vil helt sikkert prøve at forbedre den, så det bliver endnu mere interessant at kigge på. ;)
Det er der kun en måde at finde ud af på ;)
Med hensyn til den sidste del af dit indlæg, så er vores motivation, at JudgeMe kan blive en måde, hvor vi, som forbrugere, kan få mere indflydelse. Det er klart, at der kunne lægge en mulighed i at gøre, som du foreslår, men vi vil kunne tage ting ind på sitet, som brugerne synes, de vil deltage i. For hvis ikke brugerne får noget ud af de ting, som bliver præsenteret og lagt op på sitet, så mister sitet sin berettigelse og sin vigtigste livskilde, brugerne. |
Hej Siden er måske lidt rodet. Jeg får vandret scrolling. Ellers er det et fedt koncept, men jeg ved ikke om det vil holde praktisk.
|