Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

6 måneders arbejde skydes op idag. Vil sætte stor pris på din dom!(feedback)

Side 1 ud af 6 (57 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer.

I kan tro, at det har været en lang rejse frem til i dag, mange ideer og tanker er blevet vendt i de forgangne seks måneder. De første 3 måneder arbejdede vi i teamet på en platform som ville koste langt over en million at søsættet. På trods for utallige møder og relativ stor interesse, lykkedes det os aldrig at komme i mål. Vi besluttede os derfor for, at tænke i nye baner og bruge en masse af den viden vi har fået ind under huden de senere år. Nu vil jeg ikke kede jer med alt for meget snak på sådan en solrig lørdag, men ville sætte ualmindelig stort pris på, hvis du gad bruge 2-3 minutter på at tjekke www.judgeme.dk ud og give mig din ærlige mening. Ros er rigtig velkommen, men ris/kritik er mit benzin til at gøre tingene endnu bedre og optimere siden :-)

Jeg kunne særligt godt tænke mig, at vide hvordan i forstår budskabet på siden ?

Ha' en rigtig god weekend. 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:16
Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 09:33
Jeg ligger i sengen og kigger på siden med Iphone, desværre gider videoen ikke at virke på mobilen ( hjemmesiden er generelt dårligt Iphone optimeret ), så ved ikke 100% hvad det går ud på. Udfra jeres "logo" kan jeg regne ud hvad det nogenlunde går ud på, men ikke helt alligevel.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:39

Hey Michael. tak for din respons! lige netop Iphone-optimeringen er et område som vores programmør sidder og bøvler lidt med nu. håber på en enkelt udgave på iphone inden 2-3 dage, hvor du blot kan se barometeret, videoer med nye ideer eller forbedringer til eksisterende produkter og så judge/dømme dem. 

Tilmeldt 2. Sep 10
Indlæg ialt: 539
Fra  Minutdesign Skrevet kl. 09:47

Når man som virksomhed laver et produkt, er det jo ikke for at genere kunderne. I den virkelige verden vil det ALTID være på virksomhedens præmisser hvad der bliver produceret, - simpelthen fordi det er business. Markedskræfterne tager sig så af resten.

Jeg kan godt forstå jeres idé, men den slags sker jo internt i virksomhederne. Jeg fornemmer at det er lidt teoretisk funderet og at i har for lidt erhvervserfaring, - for særlig folkeligt med at skulle bruge så mange kanaler (hjemmeside-FB -Youtube) er lidt nørdet hvis slutresultatet skulle være en folkelig revolution der skulle give bedre produkter.

Jeg ved godt at det strander på pengene - ikke kun fordi i selv skriver det - men ved lidt research og udvisning af samme ånd som jeres koncept er en del af, - kunne i være kommet langt på de 6 mdr. når i nu er tre raske unge mænd.  

Teknisk feedback, - så er det ikke godt at der skal scrolles vandret.

Som filmkritiker, - så ligner det jo mere noget man kunne have produceret på en god dag i det tidligere Østberlin - video er visuel kommunikation og det virker lidt misforstået på mig med disse talevideoer. Selv TV-avisen pifter studiet lidt op, men ellers står moder natur jo lige udenfor døren.

Men i er skam dygtige, og det skal nok lykkes for jer at finde formen.

Held og lykke. 

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Skrevet kl. 09:50
Casper Henningsen:

Hey Michael. tak for din respons! lige netop Iphone-optimeringen er et område som vores programmør sidder og bøvler lidt med nu. håber på en enkelt udgave på iphone inden 2-3 dage, hvor du blot kan se barometeret, videoer med nye ideer eller forbedringer til eksisterende produkter og så judge/dømme dem. 

Skal jeg lave en video og fortælle om en forretningsidé, og så får jeg et videosvar tilbage? Er meningen også at jeg f.eks også gerne vil have at Haribo laver en pose slik kun med banan og pære vingummier? - og så prøver i at få Haribo med på den gallej?

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:00

Hej Michael, Først vil jeg lige takke dig for din respons - super nice og konstruktivt indlæg.

Det er klart at vi er helt og andeles uenige omkring dit første statement omkring, at det altid vil være på virksomhedens præmisser. Der vil efter min mening inden længe ske et paradigmeskifte i måden hvorpå produktskabelse og udvikling finder sted.  se blot http://mystarbucksidea.force.com/, som er en platform hvor kunder og virksomhed mødes og i fællesskab udvikler virksomhedens produkter, dels kræver det selvfølgelig en indsat for virksomhedens at møde deres brugere/kunder i øjenhøjde, men det skaber til gengæld en dynamik og bevægelse omkring, i det her tilfælde, starbucks's produkter. ikke blot fordi brugerne nu er deres R&D afdeling, men også fordi de nu har mange tusinde ambassadører for deres produkt og brand.

Nej, vandret scrolling er en mavepine :) - gider du tage et screenshot, så smider jeg det videre til vores programmør med det samme. (det er nemlig ikke tilfældet på vores skærme)

:) vi er i den grad klar over at vores videoer skal være bedre, hvis du har lyst kunne du måske judge vores kommende videoer inden de ligges op , så vi sikre de er okay ? ville være en stor hjælp :) endnu engang tak for din feedback. pissefedt!

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:07

@ Michael Richard.

Ideen er den, at oploader en video, tekst eller billede på fb-kanal vores http://www.facebook.com/pages/JudgeMe/186699101371472 , hvor du forklare hvorfor netop du gerne så dette tiltag implementeret. Det kunne også være en ny ide til en helt virksomhed, som folk så kan støtte op om, hvis de deler dine holdinger/behov. Vi vil så efter likes tage de bedste foreslag/ideer ind på siden i samarbejde med ideskabere og lade brugerne "judge" og udvikle netop dit forslag. hvis barometeret så gå i grøn efter, lad os sige 70 stemmer, så har vi en fælles stemme overfor en given virksomheds produkter, som fortæller, at efter 70 domme, ønsker vi som forbrugere at haribo posen udelukkende med banan og pærer vingummier. :) (det kræver selvfølgelig folk deler dit behov, men gør de det vil vi ihvertfald forsøge at det implemeteret) alt dialog med virksomheder vil blive optaget og i bedste fald vil de tage aktiv del i produktudviklingen i samarbejde med deres brugere/dommere :)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:18

kan forstå der er lidt problemer med at vise indholdet af teksten, i boksen læs mere. her er hvad der stå og som forhåbentlig forklarer kort hvad siden går ud på.

Har du nogensinde tænkt over, hvor skønt dette kunne være, hvis din chokoladebar holdt bare en smule længere uden, at det øgede på fedtindholdet? eller har du nogle gange gået, og tænkt, hvorfor der ikke findes lige præcis det produkt, som ville tilfredsstille dit behov i hverdagen?

eller hvis produktet bare blev ændret en smule, så ville du bruge det meget mere.

Men hver gang du tænker disse tanker, kommer du tilbage til, at det er for svært at få lavet eller omsat til noget konkret. Det er for omstændigt og besværligt.

Det er her JudgeMe kommer ind i billedet. Det tager sit udgangspunkt i dig, dine tanker, ideer og forbrugsvaner. Del dine tanker på vores kanaler (Facebook, Twtitter og YouTube) og se om andre forbrugere deler netop dine tanker og behov.

Vi vil tage de forslag fra jer ind på hjemmesiden, som folk ”liker”, og så skal vi alle være dommere og dømme de tiltag og ideer, som vi i fællesskab udvikler.

Giver proces-barometeret os grønt lys på baggrund af jeres domme, vil vi gøre de involverede virksomheder opmærksomme på, hvad JudgeMe har dømt og derfor ønsker at få implementeret i netop vores hverdag.

Vi, som forbrugere, har i dag magten til at bestemme, hvad virksomheder skal tilbyde os, men til denne magt behøves der en kraftig stemme. Den stemme ønsker vi at skabe på JudgeMe.dk

Vi må løfte i flok og alle tage del i denne proces.

Formår vi det, vil vi så til gengæld garantere, at vi, en lørdag aften i nær fremtid, kommer til at sidde og spise en chokoladebar på sofaen, som er dobbelt så stor som i dag – men vel og mærket ikke koster mere på mavesækken, end hvad en marsbar gør af skader i dag :)

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Skrevet kl. 10:39
Det er et spændende projekt når jeg tænker lidt over det. Vi kan måske også lave nogle strejker / boycuts hvis vi ikke får vores ønsker opfyldt...

Fraaaaaa nu af, vil jeg ikke købe haribo slik mere, ikke før de nosser sig sammen til at lave slikposer der kun indeholder banan og pærer vingummier ( og der skal være rigtig vin i vingummierne, så man kan blive fuld )

Side 1 ud af 6 (57 indlæg)