@Kent .tak for stærk feedback. Det har hele tiden været tankegangen og inden mandagen er forbi er det første projekt også sat i søen. Vi tænker at køre en case imorgen over video , eventuelt i punktform.
Der var ingen online for at chatte med mig klokken 05:17 :(
Anmeldelser af Slyngevugger - Moonboon Slyngevugge, Membantu Slyngevugge, Nonomo Slyngevugge - Slyngevugge Motor, Slyngevugge Stativ. Alt om slyngevugger!
Ouch... det kræver et kæmpe indgående kendskab til den enkelte branche at produktudvikle på vegne af kundernes forespørgsler. Som minimum bør I specialisere Jer i en branche.
Det virker som om, at I ikke rigtig tror, at virksomhederne i dag lytter til deres kunder? Det mener jeg er en fejlagtig opfattelse. Det er bare ikke alle gode idéer, der er økonomi i for virksomhederne at realisere.
Jeg gik ind på siden uden at have læst indlæggene her - jeg har ikke lyd på min computer, så video får jeg ikke så meget ud af. Det jeg kunne læse mig til var, at hvis jeg er utilfreds med et produkt, så kan jeg skrive det til jer og så vil en nogle bedømme om jeg har ret i, og hvis de mener det samme som mig, så vil der tages kontakt til virksomheden, som producerer produktet. Og det samme, hvis jeg har en idé til et nyt produkt.
Der gik noget tid inden jeg fandt ud af, hvad det hele gik ud på - min første tanke var, at det nok er en slags mentorpanel, som kan bedømme ens idé / virksomhed.
Jeg ville arbejde på at få budskabet bedre frem på hjemmesiden - der bør ikke gå mere maks 5. sekunder før jeg ved, hvad det er siden siden vil fortælle / sælge mig.
MVH
Thomas
Good points!
Opmærksomhed er vores knappeste ressource anno 2011, og brugerne gi'r maksimalt et par sekunder til nye iniativer.
På det konceptuelle plan har mange det med at forudsætte, at hvis man stiller et fornuftigt rum til rådighed for fornuftigt indhold kommer der også nogle fornuftige mennesker og fylder det ud. Sådan går det sjældent i praksis, medmindre man er et meget stort brand -- StarBucks til eksempel.
Når det er sagt, så glæder jeg mig til at se, hvordan projektet kommer til at spænde af.
Højre menu bogstaver er skriver oven på hinanden svært at se teksten
Undersider hvor er de på siden?
Der er ingen undersider Mikael, der er projekter, som du kan scrolle ned oppe i højre hjørne, hvor der løbende vil blive lagt projekter i form af forbederinger eller helt nye ideer ind, vi som forbrugere skal judge og udvikle på i fællesskab.
Der var ingen online for at chatte med mig klokken 05:17 :(
Den sidste smuttede i seng i nat kl. 03.00. Du må ind og se igen senere idag, så lover jeg fuld service :)
Jeg ville bare chatte, men det kan vi jo bare gøre over amino.
Hvis du var en frugt, hvilken frugt var du så?
Anmeldelser af Slyngevugger - Moonboon Slyngevugge, Membantu Slyngevugge, Nonomo Slyngevugge - Slyngevugge Motor, Slyngevugge Stativ. Alt om slyngevugger!
Ouch... det kræver et kæmpe indgående kendskab til den enkelte branche at produktudvikle på vegne af kundernes forespørgsler. Som minimum bør I specialisere Jer i en branche.
Det virker som om, at I ikke rigtig tror, at virksomhederne i dag lytter til deres kunder? Det mener jeg er en fejlagtig opfattelse. Det er bare ikke alle gode idéer, der er økonomi i for virksomhederne at realisere.
Jeg er selvfølgelig dybt uenig i din pointe - nu skal du hører hvorfor. brugere/besøgende vil ikke begynde at komme med forbedringer eller ideer til produkter de ikke selv er dybt inde involveret i og bruger i sin hverdag eller står og mærker på egen krop hvilket behov de ikke i øjeblikket får dækket og derfor har en glimrende ide til. Jeg har f.eks intet kendskab til slikbranchen eller økologi fordi det ikke er emner jeg har valgt fra i min hverdag, derfor vil det være klart, at jeg som forbruger eller bruger her på siden højest sandsynlig ikke vil kunne komme med forslag eller forbedringer, som vil få opbakning og derfor nå til det punkt, hvor ideen eller forbedringen skal judges og udvikles. Så du skal se www.judgeme.dk , som en platform der organisere folk med interesse på forskellige områder og de vil være driveren for forandringer inden for netop det produkt de bruger ti hverdag.
Angående økonomi. Hvis vi på en tidspunkt får så kraftig en stemme, at vi efter 2000 stemmer kan påvise, at kunder/brugere af et givent produkt ønsker denne forbedring eller nye ide, som de har udviklet på og skabt i fællesskab og derfor vil være tættere knyttet og ambassadører for udadtil, så er det i min verden ikke længere en mulighed for virksomheder at vælge fra, så er det en præmis og et faktum de må se i øjnene og handle ud fra. Hvis virksomheder vælger ikke at lytte til deres brugere/kunder, så vil det blive deres egen mavepine på sigt.
Jeg kan godt se idéen, fx for Arla eller Carlsberg. Men så vidt jeg ved, arbejder de allerede intensivt med brugerdreven innovation, fokusgrupper, osv.