Ja nu har Avon, Amway, Tupperware, Herbalife, ACN, FLP, LR jo heller ikke ret mange millioner sælgere i deres programmer, så kan godt se at de selskaber der tjener penge kun er børstesælgere og pyramidegiganter. Det ville klæde dig bedre, hvis du underbyggede de ting du postulerer, så man egentlig kan forstå hvad der er du prøver at sige, fremfor det egentligt bare er en sludder for en sladder en god mandag aften. Hvordan kan du sige det ikke er værdiskabende? Det er da det rene sludder, at det kan være det ikke er værdiskabende for de mennesker der sætter penge i det uden at vide hvad der skal til eller siger ja fordi de er for svage til at sige nej, det er jo blot erfaringer. Det er det samme som den forretning der køber for meget ID Hair hårvoks for så at se det ikke kan sælges bagefter fordi alle andre sælger det til under den pris man selv som frisør har betalt. Der findes tusindevis af eksempler på dårlige erfaringer både i traditionel forretning og i MLM/NWM. Og der hvor det går galt, så er det ikke værdiskabende økonomisk, men det er værdiskabende erfaringsmæssigt, så man fremadrettet har en bedre idé om hvad man skal eller hvad man ikke skal. En af mine nye idéer kan være med til at skabe god grobund og den er aldrig set praktiseret i MLM/NWM før - og hvis det ikke går som jeg forventer, så er jeg den eneste taber. Ingen af dem der køber produktpakken kan hævde de ikke fik valuta for pengene. Så til at starte med er min risiko den største. Men det er så også mig der på lang sigt tjener det meste, og en del der kan tjene ganske godt.
|
Hvordan kan man så lave 70 mio dollars på det ?
Forstå mig ret - en forretning skal ses som et samlet hele - en tankstation må i i en weekend sælge benzin med underskud for at kunne sælge chokoladefrøerne med overskud - det er jo ikke fair fordi du har en MLM på chokoladefrøer du ikke bidrager til underskuddet på bensinen - for det er jo det der lokker kunderne i butikken
og det er jo det der gør konceptet røv sygt