Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

MultiLevelMarketing (MLM) & NetworkMarketing (NM) - Del dine personlige erfaringer LÆS 1. indlæg først please!

Side 17 ud af 21 (205 indlæg)
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 20:41 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik R:

Jan,

de er jo fuldkommen parallelle, hvad er forskellen på MLM og hvad man eventuelt kan tjene på det ? 

Kan du uddybe det?

Er ikke sikker på jeg forstår hvad du spørger om.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 20:44 | Låst

Henrik R:

Jan,

nu valgte jeg jo mine ord med rettidig omhu - bruttoavance er før markedsføringsomkostninger, EBIT og EBITA er der også stor forskel på

Lad nu være med at misbruge Hr. Møllers ord i flæng. Man vælger ikke ord med rettidig omhu.

Ok, fortæl mig hvilken bruttoavance du mener DSG har tak.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 25. Mar 10
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 20:45 | Låst

Jan, ja det er åbenbart en bedre forretning at producere køkkenskåle og slankemidler end at producere automobiler idag Big Smile

Tilmeldt 25. Mar 10
Skrevet kl. 20:50 | Låst

Køkkenskåle er bare ren innovation specielt parraet med en "dampstøvsuger" - jeg synes det er kanon og jeg synes faktisk konceptet er specielt egnet til MLM *LOL*

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 20:51 | Låst

Henrik R:

Jan, ja det er åbenbart en bedre forretning at producere køkkenskåle og slankemidler end at producere automobiler idag Big Smile

Ja det er da logik for burhøns Smile

Det er ihvertfald lettere omsættelige varer, ellers ville du nok se biler i Bilka ved siden at cyklerne, det ville ikke forbavse mig.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 20:56 | Låst

Henrik R:

Køkkenskåle er bare ren innovation specielt parraet med en "dampstøvsuger" - jeg synes det er kanon og jeg synes faktisk konceptet er specielt egnet til MLM *LOL*

Værdien af de varer der sælges via MLM på verdensplan er gigantisk og beskæftiger 100.000vis hvis ikke millionvis af medarbejdere, ligesom P&G, L´Oreal, VW, osv osv osv gør med deres subcontractors.

Ingredienser der skal anvendes til Tupperware plastikskåle er jo det samme som til andre. De ingredienser der anvendes i kosmetik kommer også bl.a. fra Bauer, BASF osv uanset navn der står på emballagen. Så MLM/NWM er ligeså værdiskabende som alle andre virksomheder, det er bare slagsmetoderne der er anerledes.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 25. Mar 10
Skrevet kl. 20:59 | Låst
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jan,

men så er du gammel hyldemeter sælger - der fylder hylderne op - humørkortsælgeren der kommer fra Scanrack og hader modparten, the sælgeren er komme fra Lipton og hader Twinings og alle kæmper om samme hyldemeter

Tilmeldt 25. Mar 10
Skrevet kl. 21:01 | Låst

Humørkortpostsælger fanget i dine egne blisterpakninger ?!?!

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 21:04 | Låst

Henrik R:

Humørkortpostsælger fanget i dine egne blisterpakninger ?!?!

Du er helt sort, ved ikke hvad du er på. Men du har stadig ikke formået at bringe noget ind i tråden der har med tråden at gøre.

Du må være Hennings bror.

Er du venlig at stoppe med at flame når der ikke kan debatteres med dig?

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 25. Mar 10
Skrevet kl. 21:05 | Låst

Hvis værdien er så høj på MLM og dette led suger 40% af omsætningen - hvor er de mennesker så henne - jeg ser dem ikke i mt snopsupermarked med store smil på

Side 17 ud af 21 (205 indlæg)