Køkkenskåle er bare ren innovation specielt parraet med en "dampstøvsuger" - jeg synes det er kanon og jeg synes faktisk konceptet er specielt egnet til MLM *LOL*
Køkkenskåle er bare ren innovation specielt parraet med en "dampstøvsuger" - jeg synes det er kanon og jeg synes faktisk konceptet er specielt egnet til MLM *LOL*
Værdien af de varer der sælges via MLM på verdensplan er gigantisk og beskæftiger 100.000vis hvis ikke millionvis af medarbejdere, ligesom P&G, L´Oreal, VW, osv osv osv gør med deres subcontractors.
Ingredienser der skal anvendes til Tupperware plastikskåle er jo det samme som til andre. De ingredienser der anvendes i kosmetik kommer også bl.a. fra Bauer, BASF osv uanset navn der står på emballagen. Så MLM/NWM er ligeså værdiskabende som alle andre virksomheder, det er bare slagsmetoderne der er anerledes.
men så er du gammel hyldemeter sælger - der fylder hylderne op - humørkortsælgeren der kommer fra Scanrack og hader modparten, the sælgeren er komme fra Lipton og hader Twinings og alle kæmper om samme hyldemeter
Hvis værdien er så høj på MLM og dette led suger 40% af omsætningen - hvor er de mennesker så henne - jeg ser dem ikke i mt snopsupermarked med store smil på