Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

70 mill USD tjent på network marketing - se video!

Side 1 ud af 13 (128 indlæg)
Fra Nordsjælland / Sydspanien
Tilmeldt 4. Sep 08
Indlæg ialt: 243
Skrevet kl. 07:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,4 stjerner givet af 5 person
Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 08:10
Gennemsnit 4,6 stjerner givet af 9 person

Det er ret sjovt. Manden har tjent 360 millioner kommissionskroner, men har alligevel intet at sige, som vi ikke har hørt før.

Ligesom han heller ikke har noget konkret at sige om hvordan han har tjent pengene. Udover at man "skal være den bedste til det man gør". Derudover finder jeg det besynderligt, at ingen mainstream eller lokale medier har bragt historien om den svulmende millionær. Det er da også rimelig besynderligt.

Han sidder bare og tærsker rundt i de samme MLM-floskler, som vi har hørt en milliard gange før. Og mest af alt blev jeg efterladt med indtrykket af, at det her handler om personlig branding - og at videoen - og konceptet - er undfanget efter "fake it till you make it"-princippet.

Fra Hobro
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 568
Skrevet kl. 08:17
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Ja hvis han har været i gang i 35 år så er det et gennensnit på 10.000.000 kr. pr. år. (kurs 500) det er ok. ¨

Måske skulle jeg sætte mit mål lidt op Big Smile

Tilmeldt 4. Sep 08
Skrevet kl. 08:34
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nu er det jo kun een ud af ialt 12 videoindslag BZR, og denne video handler jo om hans baggrund og introduktion til networking.

Der er faktisk rigtig mange guldkorn at hente både for netværkere og ikke-netværkere.

You can make money, or you can make excuses!

MVM

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 08:37

MVM:

Nu er det jo kun een ud af ialt 12 videoindslag BZR, og denne video handler jo om hans baggrund og introduktion til networking.

Der er faktisk rigtig mange guldkorn at hente både for netværkere og ikke-netværkere.

MVM

Jeg er bestemt åben for at lade mig forføre. Så giv endelig lyd, når de næste videoer kommer ud.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 08:45

MVM:

MVM

Handler om motivation og ikke andet 70 millioner dollars er jo heller ikke vildt penge , for tænk vis han bare sparet i livet og køber ikk vildt ind som 1000 vis millionær gør i Danmark og hele verden frem med fakta , for alle elsker at høre historier hvordan han gjorde ikke om det kræver kun motivation , jo det er vigtigt med motivation men ikke afgørende for tænkt vis bruger alle penge så har du dem ikke mere

vis tjener 500.000 dollars bruger nærmeste intet på sig selv masser af penge af overskue til at investere videre , derved yngler pengene videre og tjener penge igen

vis bruger alle 500.000 dollars f.eks. er der ingen penge at investere videre derved yngler pengene ikke

frem med fakta metoden som der så kan hjælpe os iværksættere frem i livet

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 4. Sep 08
Skrevet kl. 09:09

Hej Keld_J

Yep, tænker det samme, har lige taget fat på navnelisten og tilføjet nogle ekstra :-)

MVM

Fra Hobro
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 568
Skrevet kl. 12:01
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

MVM:

Mennesker opsøger ny viden og ønsker at blive bedre. Hvis det ikke var tilfælde vil et barn tænke jeg vil ikke lære at ''gå'' fordi jeg kan falde og slår mig. Det sker også flere gange men barnet forsætter med at øve sig og en dag bliver gang til løb. Fordi forælderne roser og siger ''op igen.'' 

Men jeg skal ikke sige hvornår det går galt, men mange forældre begynder tit at sige PAS NU PÅ og nogen måske for tit. Barnet oplever det at prøve noget nyt er farligt og usikkert og begynder at finde undskyldninger. Jeg kan ikke li '' mad'' fordi det smager grimt o.s.v. Stick out tongue

Når man så bliver voksen har mange mistet evnen til at prøve verden, men sidder foran TV'et i trykke rammer, uden risiko for at fejle.

Nå så de bliver tilbudt et nyt job eller fx. starte ejen virksomhed eller at begynde i mlm. Så kommer de store undskyldninger frem. Ikke tid , ingen penge, kan ikke sælge o.s.v. Men det bunder i deres usikkerhed for at prøve noget nyt.

Ingen penge ??? Var det så ikke en grund til at gøre noget ved det.

Ikke tid ?? Man kan ændre sine vaner og få mere tid.

Kan ikke sælge ?? Det er der andre der har lært så hvorfor ikke dig?

Lad ikke  undskyldningerne stoppe dig, men find en løsning eller spør en som ved det. 

Så sætningen ''You can make money, or you can make excuses''  rammer plet selvom det er en gammel sætning. En rigtig sætning bliver ikke forkert fordi den bliver sagt mange gange´.

Tilmeldt 4. Sep 08
Skrevet kl. 15:40

Bullseye Keld_J, der var mange guldkorn i dit indlæg, uanset om man er netværker eller ej.

Når jeg holder salgstræning plejer jeg at minde folk om det gamle udsagn: Hvis du tror du kan, eller ikke kan - har du ret!

Langt de fleste mennesker er "programmeret" til en særlig tankegang, at man kun kan tjene penge ved at arbejde konventionelt og hårdt, dag ud og dag ind. Måske er det grunden til at mange bliver provokeret af MLM, der beviser at det modsatte er tilfældet.

Jeg har bemærket, at mange succesfulde netværkere er "dovne", altså på den gode måde, hvor man søger den nemmeste effektive løsning for at spare, tid, penge, energi osv. Visualiserer man sin verden som hård, fyldt med modstand og uovervindelige forhindringer, bliver man sjældent skuffet, for så bliver det ofte sådan.

Heldigvis er det modsatte også tilfældet, men det kræver ofte mod at stille spørgsmål ved børnelærdommen, og turde tro på succes, overflod og medvind - for tænk nu hvis man fik det?

MVM

Tilmeldt 30. Dec 06
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 16:11

Hej MVM.

Sign me up. ;-)

Kunne være spændene at høre mere om... :-)

Dennis

Side 1 ud af 13 (128 indlæg)