|

|
Nu kan det snart være nok..... ;o)
![]() |
"Jeg tror, uden at vide det, at der hentydes til grimt sprog m.m., som man ser på andre fora, når folk føler sig 'ramt' ;o)" - Business Spørgsmålet er så, om det at hænge folk ud ikke netop fører til det? ;) "Angribe" kan defineres på mange måder. Men misforstå mig ikke, det er ikke rimeligt at folk bliver snydt! Som sagt før går jeg ind for at "melde" folk, der snyder. Det er imod loven at snyde. Og derfor er det vel bedst at være helt afklaret med, om det at blackliste snydere er imod reglerne her eller ej, så man ikke selv er den der bryder disse. Men som sagt: Jeg vil ikke medvirke til at dække over snydere, for sådan nogle skal stoppes. Det er skide ærgerligt at nogle her har mistet så store summer til snydere, det er virkelig til at blive gal over. Men det er jo bare ikke så godt, hvis man hænger andre ud og det viser sig at være imod reglerne... Men jeg tror du har ret Business, at der kun hentydes til grimt sprog. :) Mvh. Artemis |
Sidste nyt, er der nogen der er blevet snydt, eller nogen der kender nogen som er blevet snydt af [navn slettet af Moderator] m.m., er i meget velkommen til at sende mig en mail. Jeg er blevet kontaktet af et "firma" der vil gøre en del ved sagen, og som nok vil gavne os alle sammen. Skriv endelig hurtigst muligt, så de kan komme i gang med arbejdet som allerede er begyndt. |
Hej Alle sammen som i nok har hørt, så kommer Krd Group ApS (ved Kaspar Rønne Dalsø) i fjernsynet torsdag omkring kl. 21,25, i denne udsendelse hænger han undertegnet og min kone ud, selvom vi beviste over for DR at vi ikke havde noget med det at gøre, for det ikke skal være løgn, så har han også sat det på sin hjemmeside, er der nogle der ved hvad man skal gøre for at få det taget ned ? kan naturligvis bevise at det ikke passer. |
Jeg ser da virkelig frem til udsendelsen, og håber alle skeptikere, også her på forummet, nu får "syn for sagen", [navn slettet af Moderator] var ikke en and |
Hej Per, mht. at få de løgnagtige påstande fjernet fra nettet vil jeg anbefale dig at kontake politiet evt. i samråd med din advokat, men det kan jo sikkert godt være problematisk at få det væk. Til gengæld har jeg svært ved at forestille mig at dette indlæg på [navn slettet af Moderator] vil gøre noget godt for [navn slettet af Moderator] , hvad de så end beskæftiger sig med udover at snyde og bedrage. Indlægget er tydeligvis er skrevet af en desperat mand, der stadig ikke forstår eller vil forstå hvor åbenlyst nederdrægtige hans handlinger og metoder er. Han har snydt massevis af mennesker inklusive undertegnede længe før der overhovedet fandtes et firma ved navn [navn slettet af Moderator] , så at du eller din kone i forbindelse med din kones ansættelse ved [navn slettet af Moderator] , skulle være årsag til alle problemerne er bare til at skraldgrine af, selvom jeg godt kan forstå hvis det er lidt svært for dig at grine når du som et ordentligt menneske bliver hængt ud på den her måde. |
Wauu, har lige set Task Force med [navn slettet af Moderator] i fjernsynet. Nu må det virkelig være blevet bevist for enhver at [navn slettet af Moderator] er 100 % psykopat, magen til idiot skal man vist lede længe efter, heldigvis. Sct. Hans, vi har en ny kunde |
Jeg tror (og håber) at viceværten synes det er OK at man advarer andre.. Der er f.eks en anden tråd her på forumet, der hedder: Annoncehajer og andre svindlere. Jeg har lige set TV udsendelsen, og synes ikke der var noget generelt nyt i den. Ventede med spænding på rådene sidst i udsendelsen til hvordan man undgår at blive snydt, Alligevel en god TV udsendelse, som måske kan advare nogen godtroende, der ikke har prøvet det endnu. Henning |
Du har ret Henning, ikke meget nyt og pengene er tabt, men alligevel tilfredstillende for os der er blevet snydt at se [navn slettet af Moderator] hængt ud på nationalt TV. Også selvom det der blev vist på TV kun er en ganske lille brøkdel af [navn slettet af Moderator] 's bedrifter. Grunden til at vi bliver snydt af en mand som [navn slettet af Moderator] er at han kan optræde utroligt flink og sympatisk. Så risikerer man at ryge i fælden med tro på gode gamle dyder som f.eks. et ord er et ord, mundtlige aftaler osv. Til gengæld, som det også tydeligt fremgik på TV, er det ikke studenterhuen der trykker ham for hans svindel er utrolig nem at gennemskue, men når den bliver gennemført konsekvent også svær at stoppe grundet selskabslovgivningen i Danmark. Mit håb kunne være at det på en eller anden måde blev muligt for små erhvervsdrivende at indrapportere formodede svindlere til en offentlig instans, som så kunne registrere indrapporteringerne og ved større sammenfald(gentagne indrapporteringer fra forskellige firmaer) af egen drift iværksætte en undersøgelse af pågældende firma. Det er nærmest umuligt ellers at gøre noget. Hvis jeg som enkeltperson melder f.eks. [navn slettet af Moderator] til politiet vil det ikke føre til noget, derfor er man nødt til at samle rigtig mange der er blevet snydt, og hvordan gør man lige det når man ikke må hænge folk ud eksempelvis på internettet. Nu har [navn slettet af Moderator] været helt ekstremt flittig med sin svindel, så det har været muligt at finde ihvertfald nogle af dem der er blevet snydt, og forhåbentlig ender det da også med at bagmandspolitiet beslutter sig for at se på ham. Der er sikkert rigeligt at gå igang med, og jeg skulle tage meget fejl hvis der ikke er basis for at han kan få en plads i skyggen i mindst et års tid til at tænke lidt over tingene :-) |