Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

når aminoer ikke betaler

Side 6 ud af 9 (85 indlæg)
Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 12:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter!

Dejlig historie med et godt udfald for jer begge  - der er mange årsager til at folk ikke betaler hvad de burde. Men det er jo også nyttigt for andre at vide hvem de brådne kar er!

Men at hænge folk ud offentligt er nok ikke vejen frem - man kunne overveje at oprette en kasse med navne på virksomheder der er dårlige betalere - en slags Amino register over Amino-virksomheder der er dårlige betalere!

Men Peters historie tilsiger at man bør fare med lempe - i disse sager. Wink

Hvis man har forholdsvis store beløb udestående så bør man køre processen som det allerede er oplyst, men - det kan jo også komme til at koste mere end tilgodehavendet - men at Aminoer skulle bevidst snyde Aminoer nej det vil du da ikke tro vil du?

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Tilmeldt 14. Jul 05
Indlæg ialt: 575
Skrevet kl. 12:34

Hej John

Den kasse eksisterer allerede, den hedder RKI

rent juridisk tror jeg det vil være et helvede at stable det på beneneSmile

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 12:46

Hej Hans!

Ja - RKI - har vi vi har jo også en med betegnelsen her i Amino: "Anoncehajer og andre svindlere" - man kunne måske benytte den - men du har da ret - hvem og hvornår kan/bør notere virksomhedens navn i en sådan kategori - som dårlig betaler?

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Tilmeldt 4. Sep 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 17:58

Jeg syntes at det er utroligt at [navn slettet af Moderator]  dækker så meget over [navn slettet af Moderator] s bagmænd som jo ren faktisk er derude uden noget som helst ansvar for denne Koncern konkurs.

Jeg har personligt selv både mødt [navn slettet af Moderator] ´s Salgschef XXX og [navn slettet af Moderator] ´s Direktør XXX og er blevet præcenteret af dem begge to personligt hvor de nævnte deres titel hos [navn slettet af Moderator] .

Specielt XXX som har siddet til møder med Jeg på [navn slettet af Moderator] ´s kontor, hvor han ellers kunne fortælle og tale en stor ko ud af en kløver mark om alle hans ideér med [navn slettet af Moderator] samt fortalte han også at [navn slettet af Moderator] stod for XXX Danmark.

Tænk at XX og XXX ikke står ved deres ansvar, De kan kun tages meget useriøse og anses som to rigtige dårlige mennesker.

Selskabet har jo også et moderselskab med en direktion og bestyrelse som burde komme ud af busken frem for at sidde med den viden om at de ødelægger [navn slettet af Moderator] som selvfølgelig også har sin del af ansvaret men langt fra det hele.

STOR STOR STOR hånd til [navn slettet af Moderator] for at han dækker over hans tidligere direktion og bestyrelse. Sådanne en mand kunne mange firmaer godt bruge.

Fra Odense
Tilmeldt 8. Aug 07
Indlæg ialt: 217
Fra  Techmaster Skrevet kl. 18:24

Kære "leverandør"

Lad mig stille TO simple spørgsmål.

1. Hvem er det der har nøglerne til en stor dyr leaset bil som han udmærket godt ved han ikke har betalt for?

2. Har XXX familien haft indflydelse på den svindel [navn slettet af Moderator] lavede under firmanavnet [navn slettet af Moderator] i foråret 2006, længe inden der var noget der hed [navn slettet af Moderator]?

Derudover kunne jeg da anbefale dig at tage ham under dine vinger og evt. selv ansætte ham i dit eget firma, hvis du mener hans evner er så fantastiske.

Fra Glostrup
Tilmeldt 25. Feb 07
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 19:27

Hvad skal jeg sige, hej Kasper, du er en af de få der aldrig bliver klogere hva..!
Håber du en dag kigger forbi vores adresse, vil gerne hilse på dig personligt.

Jeg gir´ kaffe, bare sig til..

------------------------------------------------------------------------ Den som går i andres fodspor kommer aldrig foran ------------------------------------------------------------------------
Tilmeldt 6. Sep 07
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 22:03

Hej Techmaster,

Jeg kan da hurtig give dig svar på dine to spørgsmål som du stiller til Leverandør.

1). Det har [navn slettet af Moderator] ApS og bilen er bestilt og underskrevet under XXX´s Direktion´s tid.

2). XXX deltog i første face af Scandinavien´s opstart og sad jo også i bestyrelsen for [navn slettet af Moderator].

Beklageligt at du har haft tab i firmaet, så vidt jeg har forstået har du jo indgået en aftale til fuld og endelig afgørelse ?

I dag er min første gang jeg blander mig i dette medie og i skal ikke forvente at jeg vil skrive igen. 

Fra Odense
Tilmeldt 8. Aug 07
Indlæg ialt: 217
Fra  Techmaster Skrevet kl. 23:02

Hej Alle

Jeg kan hermed bekræfte at jeg med [navn slettet af Moderator] i bedste ro og orden har indgået en tilfredstillende aftale til fuld og hel afgørelse af vores mellemværende. Jeg indstiller således indtil videre mine aktiviteter vedrørende denne sag.

Såfremt aftalen opfyldes endeligt som forventet er sagen for mit vedkommende fuldstændig afsluttet, hvilket betyder at jeg fremover hverken vil tale eller skrive om sagen.

mvh.

Brian, Techmaster

Fra Glostrup
Tilmeldt 25. Feb 07
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 16:36

Hej Kasper.

Godt at høre, at der trods alt er lidt mandfolk gemt i dig, ser frem til at du begynder at opføre dig som en..!

Jeg ved ikke om du har mistet alle de breve som vi, vores advokat og diverse retsinstanser har sendt dig, for der står jo vores adresse flere steder, HVIS du nu også skulle have glemt det.

Som sagt er du velkommen, vi vil se frem til at møde dig, husk gerne de kr. 50.000 du skylder os allerede, og evt. de omkring kr. 25.000 som vi har diverse skilte liggende for til dig, kan du huske, flag, alu. skilte, pylon osv., TAK

Da jeg ikke vil være medvirkende til snyderi, så skal du ikke tage kage med, for hvad nu HVIS du kommer til at "glemme" at betale for den Wink

Ses...!

PS. Vi har både kold og varm kakao. 

------------------------------------------------------------------------ Den som går i andres fodspor kommer aldrig foran ------------------------------------------------------------------------
Tilmeldt 6. Sep 07
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 17:33

Hej Big Boss,

Jeg er ikke til at deltage i mudderkast på dette medie, Du bedes venligst skrive dit navn og firmanavn så skal jeg med glæde kontakte dig. Dette fremkommer ikke ud fra dit navn "BIGBOSS".

Jeg ønsker kunne at løse alt så godt som muligt, så svar direkte istedet for alt det mudderkast.

1.  Dit Navn
  2. Firmanavn
  3. Adresse

Ser frem til at modtage dette.

Side 6 ud af 9 (85 indlæg)